Gražus dizainas internetiniame versle – labai svarbu. Ar tikrai? - Anglija.lt
 

Gražus dizainas internetiniame versle – labai svarbu. Ar tikrai? 

Vėl rašau savo mėgstama tema – apie dizaino svarbą ir nesvarbą internetiniame versle:) Eilinį kartą portalas Anglija.lt sulaukė vieno dizainerio kritikos dėl išvaizdos. Jo teigimu, mūsų portalas atrodo senamadiškai ir jį būtinai reikia tobulinti. Na, aš eilinį kartą tokiam žmogui paaiškinu, kad jis teisus, bet mums žymiai svarbiau yra tai, kad pajamos iš Anglija.lt auga kiekvienais metais. Ta proga, sugalvojau vieną vaizdingą palyginimą.

Kas svarbiau – gražūs bėgiai ar bėgiai nuvedantys į galutinį tikslą?

Įsivaizduokite situaciją – traukinių susisiekimo kompanija paskelbia, kad atidaro naują bėgių liniją. Bėgiai įmantriai papuošti pagal naujausias dizaino tendencijas. Keleiviams įdomu, kur galima šitais gražiais bėgiais nuvažiuoti. Pasirodo, kad jais negalima pasiekti jokio tikslo – už kelių kilometrų jie tiesiog baigiasi. Žmonės pabando tais bėgiais važiuoti, bet greitai supranta, kad jokio tikslo nepasieks.

Tuo tarpu, kita traukinių kompanija taip pat atidaro naują bėgių liniją. Ji pastatyta iš visiškai paprastų bėgių – jokio grožio, tiesiog metalo gabalai. Bet šiais bėgiais galima tiesiausiu keliu, greitai ir saugiai nuvažiuoti iki kito miesto (t.y., tikslo).

Kuriuos bėgius rinksis keleivis, kuriam reikia pasiekti kitą miestą – gražius, bet niekur nevedančius ar paprastus, bet nuvedančius iki reikiamo tikslo?

O dabar įsivaizduokite, kad bėgiai – jūsų internetinė svetainė, o keleiviai – klientai. Todėl aš lieku prie nuomonės, kad virtualiame versle pirmoje vietoj turi būti patogumas ir aiškumas klientui. Pažiūrėkite į Facebook ar Booking.com – jų dizainai visiškai paprasti, bet jais naudojasi milijonai žmonių.

Nesupraskite manęs klaidingai – taip, internetinės svetainės dizainas turi būti tvarkingas; taip, jis gali sustiprinti verslo įvaizdį ir taip padidinti pardavimus. Bet esmė tame, kad yra kur kas svarbesnių faktorių, nei graži išvaizda.

Žodžiu, į dizainerių kritiką ir raginimus atsinaujinti visada reikia žiūrėti nepamirštant kitų verslo aspektų. Versle pelnas yra svarbiau už grožį ;)

Remigijus

Vėl rašau savo mėgstama tema – apie dizaino svarbą ir nesvarbą internetiniame versle:) Eilinį kartą portalas Anglija.lt sulaukė vieno dizainerio kritikos dėl išvaizdos. Jo teigimu, mūsų portalas atrodo senamadiškai ir jį būtinai reikia tobulinti. Na, aš eilinį kartą tokiam žmogui paaiškinu, kad jis teisus, bet mums žymiai svarbiau yra tai, kad pajamos iš Anglija.lt auga kiekvienais metais. Ta proga, sugalvojau vieną vaizdingą palyginimą.

Kas svarbiau – gražūs bėgiai ar bėgiai nuvedantys į galutinį tikslą?

Įsivaizduokite situaciją – traukinių susisiekimo kompanija paskelbia, kad atidaro naują bėgių liniją. Bėgiai įmantriai papuošti pagal naujausias dizaino tendencijas. Keleiviams įdomu, kur galima šitais gražiais bėgiais nuvažiuoti. Pasirodo, kad jais negalima pasiekti jokio tikslo – už kelių kilometrų jie tiesiog baigiasi. Žmonės pabando tais bėgiais važiuoti, bet greitai supranta, kad jokio tikslo nepasieks.

Tuo tarpu, kita traukinių kompanija taip pat atidaro naują bėgių liniją. Ji pastatyta iš visiškai paprastų bėgių – jokio grožio, tiesiog metalo gabalai. Bet šiais bėgiais galima tiesiausiu keliu, greitai ir saugiai nuvažiuoti iki kito miesto (t.y., tikslo).

Kuriuos bėgius rinksis keleivis, kuriam reikia pasiekti kitą miestą – gražius, bet niekur nevedančius ar paprastus, bet nuvedančius iki reikiamo tikslo?

O dabar įsivaizduokite, kad bėgiai – jūsų internetinė svetainė, o keleiviai – klientai. Todėl aš lieku prie nuomonės, kad virtualiame versle pirmoje vietoj turi būti patogumas ir aiškumas klientui. Pažiūrėkite į Facebook ar Booking.com – jų dizainai visiškai paprasti, bet jais naudojasi milijonai žmonių.

Nesupraskite manęs klaidingai – taip, internetinės svetainės dizainas turi būti tvarkingas; taip, jis gali sustiprinti verslo įvaizdį ir taip padidinti pardavimus. Bet esmė tame, kad yra kur kas svarbesnių faktorių, nei graži išvaizda.

Žodžiu, į dizainerių kritiką ir raginimus atsinaujinti visada reikia žiūrėti nepamirštant kitų verslo aspektų. Versle pelnas yra svarbiau už grožį ;)

Remigijus

 (Komentarų: 2)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: