Verslas Anglijoje. Nori tobulėti? Mokykis ir eksperimentuok 

Per daugiau kaip 10 metų verslo vystymo metų labai aiškiai supratau vieną dalyką – jei nori tobulėti ir taip vystyti savo verslą, turi mokytis bei eksperimentuoti. Būtent nenoras ar net baimė eksperimentuoti dažnu atveju yra pagrindinė verslo stagnacijos priežastis.

Be abejo, nereikia švaistyti savo laiko ir pinigų bet kokioms idėjoms ar jų įgyvendinimui. Tiesiog skaityk knygas, internetinius blogus, lankyk seminarus, o įgytas praktines žinias bandyk pritaikyti versle.

Nenustebk ir nenuliūsk, jei didžioji dalis eksperimentų nepasisteisins. Tiesiog užtenka vieną kartą iš dešimties pataikyti į dešimtuką, kad ta viena sėkminga naujovė atpirktų devynias nesėkmingas.

Portalui Anglija.lt toks sėkmingas eksperimentas buvo mokamų skelbimų įdiegimas. Matėme, kad didelę portalo lankomumo dalį sudaro apsilankymai skelbimų skyriuje. Natūraliai kilo mintis kažkaip išnaudoti tą srautą ir uždirbti pinigų. Vieną dieną sėdau ir sukūriau visą Anglija.lt mokamų skelbimų struktūrą. Aptarėme ją su verslo partneriu, kitais kompanijos darbuotojais ir davėme konkrečią užduotį programuotojui. Šis projektas surijo daug laiko bei lėšų ir mes visiškai nenutuokėme, kiek jis gali atnešti naudos. O naudos jis atnešė :) Mokami skelbimai dabar sudaro svarią Anglija.lt pajamų dalį. Jei nebūtumėme eksperimentavę, šių pajamų neturėtume.

Be abejo, eksperimentuoti reikia ne šiaip iš lempos. Būtina iš anksto bandyti apskaičiuoti visas išlaidas, sugaištamą laiką bei neužmiršti projekto – nuolat peržiūrėti atliktus darbus, taisyti klaidas,viską tobulinti.

Mūsų išskirtinumas prieš kolegas ir konkurentus – nuolatinis eksperimentavimas ir tobulinimas, padėjo portalui Anglija.lt tapti populiariausiu portalu Anglijos lietuviams. Jei nesnausi, nebijosi ir atsakingai eksperimentuosi, taip pat nesunkiai išsiskirsi iš savo konkurentų ir juos aplenksi.

Remigijus, Cepelinas.co.uk , Anglija.lt

Per daugiau kaip 10 metų verslo vystymo metų labai aiškiai supratau vieną dalyką – jei nori tobulėti ir taip vystyti savo verslą, turi mokytis bei eksperimentuoti. Būtent nenoras ar net baimė eksperimentuoti dažnu atveju yra pagrindinė verslo stagnacijos priežastis.

Be abejo, nereikia švaistyti savo laiko ir pinigų bet kokioms idėjoms ar jų įgyvendinimui. Tiesiog skaityk knygas, internetinius blogus, lankyk seminarus, o įgytas praktines žinias bandyk pritaikyti versle.

Nenustebk ir nenuliūsk, jei didžioji dalis eksperimentų nepasisteisins. Tiesiog užtenka vieną kartą iš dešimties pataikyti į dešimtuką, kad ta viena sėkminga naujovė atpirktų devynias nesėkmingas.

Portalui Anglija.lt toks sėkmingas eksperimentas buvo mokamų skelbimų įdiegimas. Matėme, kad didelę portalo lankomumo dalį sudaro apsilankymai skelbimų skyriuje. Natūraliai kilo mintis kažkaip išnaudoti tą srautą ir uždirbti pinigų. Vieną dieną sėdau ir sukūriau visą Anglija.lt mokamų skelbimų struktūrą. Aptarėme ją su verslo partneriu, kitais kompanijos darbuotojais ir davėme konkrečią užduotį programuotojui. Šis projektas surijo daug laiko bei lėšų ir mes visiškai nenutuokėme, kiek jis gali atnešti naudos. O naudos jis atnešė :) Mokami skelbimai dabar sudaro svarią Anglija.lt pajamų dalį. Jei nebūtumėme eksperimentavę, šių pajamų neturėtume.

Be abejo, eksperimentuoti reikia ne šiaip iš lempos. Būtina iš anksto bandyti apskaičiuoti visas išlaidas, sugaištamą laiką bei neužmiršti projekto – nuolat peržiūrėti atliktus darbus, taisyti klaidas,viską tobulinti.

Mūsų išskirtinumas prieš kolegas ir konkurentus – nuolatinis eksperimentavimas ir tobulinimas, padėjo portalui Anglija.lt tapti populiariausiu portalu Anglijos lietuviams. Jei nesnausi, nebijosi ir atsakingai eksperimentuosi, taip pat nesunkiai išsiskirsi iš savo konkurentų ir juos aplenksi.

Remigijus, Cepelinas.co.uk , Anglija.lt

 (Komentarų: 3)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: