Verslo seminaras apie santykius su klientais: svarbiausia yra ieškoti kompromiso - Anglija.lt
 

Verslo seminaras apie santykius su klientais: svarbiausia yra ieškoti kompromiso 

Verslo seminaras apie santykius su klientais: svarbiausia yra ieškoti kompromiso
Verslo seminaras apie santykius su klientais

2014 m. gruodžio 4 d. Anglija.lt Lietuvos Ambasadoje Londone suorganizavo susitikimą su Lietuvos lektore ir psichologe Jolanta Bogužiene, kuri skaitė trečiąjį iš Anglija.lt organizuojamų penkių seminarų, susijusių su verslu. Seminaro tema – „Santykiai su klientais. Klientų tipai. Konfliktų sprendimai.“

Seminaro metu J. Bogužienė apibūdino skirtingų žmonių tipus ir bendravimo su jais būdus. Taip pat seminaro metu buvo galima sužinoti, kaip pagilinti žinias, vystyti įžvalgumą, organizuoti ir nukreipti konsultuojamų žmonių žinias, priimti racionalius ir atsakingus sprendimus. Be visų šių dalykų, psichologė rekomendavo atkreipti dėmesį ne tik į turinį ir jo pateikimą, bet ir į klientų ir konsultantų tarpusavio bendravimo veiksnius: konsultantas turi gebėti suprasti klientą, įsigilinti į jo jausmus bei būdo bruožus tam, kad atsirastų abipusis ryšys ir bendradarbiavimas.

„Mūsų yra daug ir kiekvienas turime savo nuomonę, savo principus, savo baimes. Jeigu norime bendradarbiauti, svarbiausia yra ieškoti kompromiso. Tai vienas iš dalykų, ko mums, lietuviams, labiausiai trūksta“, – su šypsena sako psichologė.

J. Bogužienė jau dešimt metų skaito paskaitas ir veda seminarus bendravimo, konfliktų sprendimų, streso įveikimo, savęs pasitikėjimo ir ugdymo temomis. Taip pat ji teikia asmenines psichologines konsultacijas ir grupines terapijas suaugusiesiems, šeimoms (poroms) ir paaugliams.

Seminaro pabaigoje Anglija.lt komanda surengė loteriją, kurioje dėl prizo - 200 £ vertės reklamos Anglija.lt portale - varžėsi visi seminaro dalyviai. Šios loterijos nugalėtoju tapo Mindaugas Usinskis.

Verslo seminaras apie santykius su klientais: svarbiausia yra ieškoti kompromiso
Verslo seminaras apie santykius su klientais

2014 m. gruodžio 4 d. Anglija.lt Lietuvos Ambasadoje Londone suorganizavo susitikimą su Lietuvos lektore ir psichologe Jolanta Bogužiene, kuri skaitė trečiąjį iš Anglija.lt organizuojamų penkių seminarų, susijusių su verslu. Seminaro tema – „Santykiai su klientais. Klientų tipai. Konfliktų sprendimai.“

Seminaro metu J. Bogužienė apibūdino skirtingų žmonių tipus ir bendravimo su jais būdus. Taip pat seminaro metu buvo galima sužinoti, kaip pagilinti žinias, vystyti įžvalgumą, organizuoti ir nukreipti konsultuojamų žmonių žinias, priimti racionalius ir atsakingus sprendimus. Be visų šių dalykų, psichologė rekomendavo atkreipti dėmesį ne tik į turinį ir jo pateikimą, bet ir į klientų ir konsultantų tarpusavio bendravimo veiksnius: konsultantas turi gebėti suprasti klientą, įsigilinti į jo jausmus bei būdo bruožus tam, kad atsirastų abipusis ryšys ir bendradarbiavimas.

„Mūsų yra daug ir kiekvienas turime savo nuomonę, savo principus, savo baimes. Jeigu norime bendradarbiauti, svarbiausia yra ieškoti kompromiso. Tai vienas iš dalykų, ko mums, lietuviams, labiausiai trūksta“, – su šypsena sako psichologė.

J. Bogužienė jau dešimt metų skaito paskaitas ir veda seminarus bendravimo, konfliktų sprendimų, streso įveikimo, savęs pasitikėjimo ir ugdymo temomis. Taip pat ji teikia asmenines psichologines konsultacijas ir grupines terapijas suaugusiesiems, šeimoms (poroms) ir paaugliams.

Seminaro pabaigoje Anglija.lt komanda surengė loteriją, kurioje dėl prizo - 200 £ vertės reklamos Anglija.lt portale - varžėsi visi seminaro dalyviai. Šios loterijos nugalėtoju tapo Mindaugas Usinskis.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: