Vestuvės kitaip – kodėl gi ne? [skaitytojos laiškas] - Anglija.lt

Vestuvės kitaip – kodėl gi ne? [skaitytojos laiškas]

Tai yra skaitytojo įkelta informacija, ir Anglija.lt Ltd už turinį neatsako.

Anglija.lt skaitytoja Laura atsiuntė laišką, kuriame dalinasi įspūdžiais iš savo vestuvių. Anglijoje gyvenanti lietuvė įgyvendino savo ir savo išrinktojo svajonę – pora susituokė... Kipre!
*Kalba netaisyta.

"Galimybė įgyvendinti svajonę – štai kas gyvenimą daro įdomų." (Paulo Coelho)

Vestuvės - viena įsimintiniausių ir labiausiai jaudinančių dienų gyvenime. Visi trokštame, jog ši diena būtų ypatinga, tokia, kokią ją sau išsvajojome.

Neretai, priešvestuviniai rūpesčiai užgožia gražias mūsų svajones. Būsimųjų jaunavedžių tėvai dažnai pamiršta, jog tai jų vaikų šventė ir sukviečia i vestuves visą giminę, nors patys jaunieji kai kurių veidų niekada nėra matę. Net nepajuntame, kaip šeimos kūrimo šventė virsta sunkiu darbu ir vestuvių dieną esame mirtinai pavargę, keletą naktų nemiegoję, suirzę ir tetrokštame, kad visa tai greičiau pasibaigtų.
Toks priešvestuvinis scenarijus yra labai dažnas ir, prisipažinsiu, mane šiurpas krėtė vos apie tai pagalvojus. Ilgus mėnesius su savo būsimuoju ieškojome išeities, kaip šio chaoso išvengti. Ir radome! Mes tuokėmės saulėtame Kipre!

Įsimylėjome Kiprą vos čia atvykę. Radome tai, ko ieškojome ilgus mėnesius. Svajojome apie rojaus kampelį svarbiausiai savo bendro gyvenimo šventei – vestuvėms. Norėjome saulės, smėlio, skaidrios kaip krištolas, jūros ir nepakartojamos šventes sau... Ir štai mes čia – meilės deivės Afroditės saloje. Ar gali būti romantiškiau?

Susituokti Kipre galima jau po trijų dienų viešnagės joje. Balandis, gegužė, rugsėjis ir spalis – idealiausi mėnesiai vestuvėms Kipre, o suplanuoti vestuves ir paruošti reikalingus dokumentus galima netgi likus trims mėnesiams iki norimos vestuvių datos.

Mes savo šeimos kūrimo šventei pasirinkome rugsėjo mėnesį bei smėlėtąją Ayia Napos pakrantę. Norėjome iškeisti ‚priešvestuvinę karštinę‘ į nepakartojamas akimirkas, atostogas ir poilsį. Juk tai viena svarbiausių dienų mūsų gyvenime! Tuo pačiu planavome ir mūsų medaus mėnesį, kuriam dažnai pritrūksta laiko arba pinigų. Šis rojaus kampelis yra vos už kelių valandų skrydžio nuo Britanijos, Lietuvos ar kitos Europos valstybės, todėl nešvaistėme taip brangaus atostogų laiko nei pinigų ilgiems skrydžiams ir laukimams oro uostuose. Be to, Kipre sudarytos santuokos galioja visame pasaulyje ir santuokos liudijimas yra įteikiamas prieš jaunavedžiams išvykstant iš Kipro, todėl i namus grįžome jau turėdami dokumentą rankose.

Nepasidavėme reklaminiams triukams ir nesirinkome kelionių agentūrų siūlomų paslaugų. Mūsų nuomone, agentūros vestuves organizuoja ‚konvejeriniu‘ būdu ir kainos, nesunku pastebėti, yra kosminės! Kelionių agentūrų siūlomi ‚paslaugų paketai‘ įspraudžia jūsų šventę i jų sukurtus rėmus ir asmeniniams dalykams vietos nebelieka. O juk maži, tik judviem, svarbūs dalykai ir daro jūsų šventę ypatinga.

Mūsų vestuves padėjo suorganizuoti Kipre gyvenanti ir dirbanti vestuvių planuotoja. Ji pasirūpino ir mūsų dokumentais ir kitais formalumais, tad mums beliko mėgautis savo švente. Esame jai be galo už tai dėkingi. Vestuvių scenarijus priklausė nuo mūsų fantazijos, norų ir šventei skirto biudžeto. Amžiną meilę vienas kitam galėjome prisiekti ant smėlėtos jūros pakrantės saulei leidžiantis, ant nenusakomo grožio uolų, žieduose paskendusiame romantiško viešbučio sodelyje, miestelio merijoje, plaukiant jachta ar piratų laivu Viduržemio jūroje. Šioje saloje nieko nėra neįmanomo. Čia galite užregistruoti tiek civilinę, tiek bažnytinę santuokas. Mes savo atostogoms išsirinkome Ayia Napos miestelį, nes čia balčiausias paplūdimių smėlis. Susituokėme didingoje Šv. Mergelės Marijos bažnyčioje, Larnakoje. Ypatingą dėmesį skyrėme vestuvinio pokylio vietai – romantiškame viešbučio restoranėlyje, ant jūros kranto. Buvo nepakartojama ir fantastiška, rožių žiedlapiai, dangaus žibintai, žvakės, vaišės, muzika ir patys brangiausi mums žmonės – šeima ir draugai... Negaliu nepaminėti išskirtinai aukšto lygio aptarnavimo, buvo išpildyta kiekviena mūsų užgaida. Profesionali fotografė mūsų šventę įamžino neįtikėtino grožio nuotraukose.

Neapsirikite galvodami, jog visa tai brangiai kainuoja. Nustebsite, bet tai kainuoja kur kas mažiau nei vidutinės tradicinės vestuvės Lietuvoje. Be to, kartu tai ir medaus mėnuo bei nepakartojamos atostogos.

Abejoju, ar galėjome išsirinkti geresnę vietą savo šventei. Mes šią salą įsimylėjome! Ne veltui Kipras – tai meilės deivės Afroditės sala. Čia saulė, meilė, vynas, neapsakomai šilti bei nuoširdūs žmonės, kerinti gamta, spalvos, pramogos... Galėčiau vardinti ir vardinti. Mūsų svajonė išsipildė. Tikrai dar ne kartą čia grįšime!

Jei ir jūs svajojate apie panašią šventę, kuri būtų tik jums – išdrįskite svajonę paversti realybe, tai nėra sunku!

Laura Lodyga

Tai yra skaitytojo įkelta informacija, ir Anglija.lt Ltd už turinį neatsako.

*Kalba netaisyta.

"Galimybė įgyvendinti svajonę – štai kas gyvenimą daro įdomų." (Paulo Coelho)