Vežėjų paslaugomis nepatenkintai lietuvei - grasinimai - Anglija.lt
 

Vežėjų paslaugomis nepatenkintai lietuvei - grasinimai 

Siuntinius iš Anglijos į Lietuvą ir atgal gabenančioms firmoms klientų netrūksta. Bet netrūksta ir tokių firmų paslaugomis nusivylusių žmonių. Viena nukentėjusi lietuvė sutiko apie savo patirtį portalui Anglija.lt papasakoti tik su sąlyga, kad nerašysim jos pavardės. Prisipažino bijanti, nes jau sulaukė grasinimų.

„Juk atiduodami siuntinį mes pasakom adresą, kur atvažiuoti paimti, užrašom adresą, kur nuvežti. Jie puikiai žino visą informaciją ir apie mane, ir apie mano artimuosius. Tikrai nesaugu. Ypač po to, kad jau girdėjau grasinimus, kad pakvies vyrukus“, - sako Vitalija B. (tikrasis vardas ir pavardė Anglija.lt redakcijai žinomi), kuri vienos vežėjų firmos paslaugomis daiktams naudojasi ne pirmą kartą.

Ji prisipažįsta, kad ir anksčiau yra buvę nemalonių situacijų, bet visada numodavo ranka – didelių nuostolių nepatirdavo, o dėl smulkmenų nenorėjo gadinti sau nervų. Bet šį kartą moteris nusprendė netylėti.

„Man pikta, kad vežėjai paima mūsų daiktus, ir, pasirodo, visiškai neatsako už tai, kas jiems nutiks. Jokių terminų, kada jie bus atvežti ir jokių garantijų ar išvis bus atvežti.“
Kartu su vyru atostogauti, o tuo pat metu ir Dainų šventėje dalyvauti susiruošusi Vitalija, į Lietuvą su vežėjų firma išsiuntė ne tik dovanas artimiesiems ir šventinius drabužius, bet ir armoniką, kuria vyras turėjo groti Dainų šventės metu.

„Paprastai instrumentą pasiimdavom į lėktuvą, bet šį sykį taip išėjo, kad išsiuntėm kartu su kitais daiktais. Patys nuskridom į Lietuvą, laukiam siuntinio – nėra. Nesulaukę skambinam, atsiliepė moters ir sako – buvo Joninės, per Jonines niekas nedirba, po švenčių atveš. Kelias dienas pavėlavę atvežė. Juk priimdami užsakymą galėjo įspėti, kad gali užtrukti ilgiau, nei įprastai, bet ne, privertė mus laukti, nervintis,“ – skundėsi Vitalija.

Išvykdami iš Lietuvos jie su ta pačia firma išsiuntė savo daiktus atgal į Londoną. Siuntinys vėl vėlavo. Kai Vitalija pasiskambino pasiteirauti, kada bus pristatytas siuntinys, ji sulaukė pikto atsako.

„Maždaug – ko čia skambinėji, siuntinys bus, sugedo mašina. Bet palaukit, aš dirbu, man reikia planuoti laiką, galiausiai turiu teisę žinoti, kur mano daiktai, kada jie mane pasieks, jei išvis pasieks. Kaip pasakiau, kad firma turėtų prisiimti atsakomybę už tai, kad siuntinys būtų pristatytas laiku, išgirdau, kad jie už nieką neatsako.“

Ar vežėjai patikimi?

Vitalija prisipažįsta būtent tada susimąsčiusi, kad jeigu daiktai prapultų, ji neturi jokių įrodymų, kad juos įdavė – jokio kvito ar kito dokumento, net ranka brūkštelto popieriuko. Viskas paremta žodiniu susitarimu, o tai būtų labai sunku įrodyti.

„Gal mes patikėdami savo siuntinius visiškai svetimiems žmonėms, kurie už nieką neatsako, kažką ne taip darom, gal mums patiems reikėtų pareikalauti iš jų bent jau kvito ar važtaraščio, kad krovinys priimtas pervežimui,“ – svarsto aptarnavimo sferos vadybininke dirbanti moteris.

Kai firmos vairuotojas porą dienų pavėlavęs visgi atgabeno daiktus Vitalija nusprendė ištaisyti klaidą ir nesutiko už pervežimą mokėti, kol negaus kvito. Tada jai buvo pasakyta, kad firma registruota Lietuvoje ir jeigu ji nori kvito, tada daiktai turi būti nuvežti atgal į Lietuvą ir vėl atvežti jau su kvitu. O vairuotojas apkaltinęs ją, kad nenori mokėti bei įtaręs, kad ji galbūt ketina skųstis, pagrasino iškviesiąs „vyrukus“, kurie viską sudaužys.

„Sumokėjau. Kas nori sulaukti „vyrukų“ vizito? Bet kita vertus – man klausimas, jeigu jie neduoda jokio dokumento, paliudijančio, kad aš sumokėjau už tam tikrą paslaugą, kaip jie tada moka mokesčius? Firma registruota Lietuvoje, tai išeitų, kad nereikalaudami mokėjimo dokumentų mes remiame Lietuvos šešėlinę ekonomiką?“ – svarstė Vitalija.
Jos nuomone vežėjai naudojasi klientų atlaidumu ir nereiklumu, nes kiekvienas galvoja – čia mano pasirinkimas. Kita vertus, galbūt nė nežino, kur tokiu atveju kreiptis, kam skųstis; jie pasikliauja, kad vežėjai savo darbą atliks sąžiningai, o kai nusivilia, kaltina save.

Vežėjų gudrybės

„Gal mums visiems reikėtų susivienyti ir pradėti reikalauti ir atsakomybės ir atskaitomybės. O dabar jie visiškai nesiskaito, žmogumi tavęs nelaiko. Jau nekalbant apie tai, kad, kaip patys prisipažino, už nieką neatsako,“ - portalui Anglija.lt sakė Vitalija.

Beje, moteris prisiminė ir dar vieną su vežėjais susijusį epizodą. Tą kartą ne krovinius siuntė, o patys „mikriuku“ į Lietuvą važiavo, nes staiga mirė giminaitis, o bilietų į lėktuvą nebuvo.

„Privažiavus prie Doverio vairuotojas surinko iš keleivių po 30 svarų, o kai parvežė į Kauną paprašė už kelionę pilnos kainos. Kai priminėm, kad jis jau rinko po 30 svarų, jis užginčijo, kad jokių pinigų neėmė. Tad visi gavom iš naujo už viską susimokėti. Negi eisi muštis.“

Vitalija patikino, kad daugybė Anglijos lietuvių patyliukais paburba dėl vežėjų darbo, bet garsiau prabilti bijo.

„Gal ne vienas kaip aš buvo pagąsdintas. Ką gali žinoti?“ – svarsto lietuvė.


Zita Čepaitė, Anglija.lt

Siuntinius iš Anglijos į Lietuvą ir atgal gabenančioms firmoms klientų netrūksta. Bet netrūksta ir tokių firmų paslaugomis nusivylusių žmonių. Viena nukentėjusi lietuvė sutiko apie savo patirtį portalui Anglija.lt papasakoti tik su sąlyga, kad nerašysim jos pavardės. Prisipažino bijanti, nes jau sulaukė grasinimų.

„Juk atiduodami siuntinį mes pasakom adresą, kur atvažiuoti paimti, užrašom adresą, kur nuvežti. Jie puikiai žino visą informaciją ir apie mane, ir apie mano artimuosius. Tikrai nesaugu. Ypač po to, kad jau girdėjau grasinimus, kad pakvies vyrukus“, - sako Vitalija B. (tikrasis vardas ir pavardė Anglija.lt redakcijai žinomi), kuri vienos vežėjų firmos paslaugomis daiktams naudojasi ne pirmą kartą.

Ji prisipažįsta, kad ir anksčiau yra buvę nemalonių situacijų, bet visada numodavo ranka – didelių nuostolių nepatirdavo, o dėl smulkmenų nenorėjo gadinti sau nervų. Bet šį kartą moteris nusprendė netylėti.

„Man pikta, kad vežėjai paima mūsų daiktus, ir, pasirodo, visiškai neatsako už tai, kas jiems nutiks. Jokių terminų, kada jie bus atvežti ir jokių garantijų ar išvis bus atvežti.“
Kartu su vyru atostogauti, o tuo pat metu ir Dainų šventėje dalyvauti susiruošusi Vitalija, į Lietuvą su vežėjų firma išsiuntė ne tik dovanas artimiesiems ir šventinius drabužius, bet ir armoniką, kuria vyras turėjo groti Dainų šventės metu.

„Paprastai instrumentą pasiimdavom į lėktuvą, bet šį sykį taip išėjo, kad išsiuntėm kartu su kitais daiktais. Patys nuskridom į Lietuvą, laukiam siuntinio – nėra. Nesulaukę skambinam, atsiliepė moters ir sako – buvo Joninės, per Jonines niekas nedirba, po švenčių atveš. Kelias dienas pavėlavę atvežė. Juk priimdami užsakymą galėjo įspėti, kad gali užtrukti ilgiau, nei įprastai, bet ne, privertė mus laukti, nervintis,“ – skundėsi Vitalija.

Išvykdami iš Lietuvos jie su ta pačia firma išsiuntė savo daiktus atgal į Londoną. Siuntinys vėl vėlavo. Kai Vitalija pasiskambino pasiteirauti, kada bus pristatytas siuntinys, ji sulaukė pikto atsako.

„Maždaug – ko čia skambinėji, siuntinys bus, sugedo mašina. Bet palaukit, aš dirbu, man reikia planuoti laiką, galiausiai turiu teisę žinoti, kur mano daiktai, kada jie mane pasieks, jei išvis pasieks. Kaip pasakiau, kad firma turėtų prisiimti atsakomybę už tai, kad siuntinys būtų pristatytas laiku, išgirdau, kad jie už nieką neatsako.“

Ar vežėjai patikimi?

Vitalija prisipažįsta būtent tada susimąsčiusi, kad jeigu daiktai prapultų, ji neturi jokių įrodymų, kad juos įdavė – jokio kvito ar kito dokumento, net ranka brūkštelto popieriuko. Viskas paremta žodiniu susitarimu, o tai būtų labai sunku įrodyti.

„Gal mes patikėdami savo siuntinius visiškai svetimiems žmonėms, kurie už nieką neatsako, kažką ne taip darom, gal mums patiems reikėtų pareikalauti iš jų bent jau kvito ar važtaraščio, kad krovinys priimtas pervežimui,“ – svarsto aptarnavimo sferos vadybininke dirbanti moteris.

Kai firmos vairuotojas porą dienų pavėlavęs visgi atgabeno daiktus Vitalija nusprendė ištaisyti klaidą ir nesutiko už pervežimą mokėti, kol negaus kvito. Tada jai buvo pasakyta, kad firma registruota Lietuvoje ir jeigu ji nori kvito, tada daiktai turi būti nuvežti atgal į Lietuvą ir vėl atvežti jau su kvitu. O vairuotojas apkaltinęs ją, kad nenori mokėti bei įtaręs, kad ji galbūt ketina skųstis, pagrasino iškviesiąs „vyrukus“, kurie viską sudaužys.

„Sumokėjau. Kas nori sulaukti „vyrukų“ vizito? Bet kita vertus – man klausimas, jeigu jie neduoda jokio dokumento, paliudijančio, kad aš sumokėjau už tam tikrą paslaugą, kaip jie tada moka mokesčius? Firma registruota Lietuvoje, tai išeitų, kad nereikalaudami mokėjimo dokumentų mes remiame Lietuvos šešėlinę ekonomiką?“ – svarstė Vitalija.
Jos nuomone vežėjai naudojasi klientų atlaidumu ir nereiklumu, nes kiekvienas galvoja – čia mano pasirinkimas. Kita vertus, galbūt nė nežino, kur tokiu atveju kreiptis, kam skųstis; jie pasikliauja, kad vežėjai savo darbą atliks sąžiningai, o kai nusivilia, kaltina save.

Vežėjų gudrybės

„Gal mums visiems reikėtų susivienyti ir pradėti reikalauti ir atsakomybės ir atskaitomybės. O dabar jie visiškai nesiskaito, žmogumi tavęs nelaiko. Jau nekalbant apie tai, kad, kaip patys prisipažino, už nieką neatsako,“ - portalui Anglija.lt sakė Vitalija.

Beje, moteris prisiminė ir dar vieną su vežėjais susijusį epizodą. Tą kartą ne krovinius siuntė, o patys „mikriuku“ į Lietuvą važiavo, nes staiga mirė giminaitis, o bilietų į lėktuvą nebuvo.

„Privažiavus prie Doverio vairuotojas surinko iš keleivių po 30 svarų, o kai parvežė į Kauną paprašė už kelionę pilnos kainos. Kai priminėm, kad jis jau rinko po 30 svarų, jis užginčijo, kad jokių pinigų neėmė. Tad visi gavom iš naujo už viską susimokėti. Negi eisi muštis.“

Vitalija patikino, kad daugybė Anglijos lietuvių patyliukais paburba dėl vežėjų darbo, bet garsiau prabilti bijo.

„Gal ne vienas kaip aš buvo pagąsdintas. Ką gali žinoti?“ – svarsto lietuvė.


Zita Čepaitė, Anglija.lt

 (Komentarų: 36)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: