V.Garastui alkoholio reklamos suvaržymai primena pornografijos draudimą 

Lietuvos krepšinio federacija ragina kuo greičiau apsispręsti dėl alkoholio reklamos draudimo per radiją ir televiziją dvejojantį Seimą.

Lietuvos krepšinio federacijos prezidentas Vladas Garastas, trečiadienį apsilankęs Vyriausybėje, žurnalistams teigė, kad dabartinė situacija jam kelia itin didelį susirūpinimą.

"Aš, kaip federacijos vadovas, esu labai susirūpinęs. Pirmiausiai dėl to, kad šitas žaidimas primena pornografinį filmą, kurį suaugusiems galima žiūrėti tik po 23 arba 24 valandos. Reikia tik prie rungtynių pridėti "S" raidę. Prie ko mes priėjome? Man pikta, nenoriu kalbėt", - piktinosi V.Garastas.

Taip kalbėdamas, V.Garastas omenyje tikriausiai turėjo erotinius filmus, nes pornografija pagal Lietuvos įstatymus iš viso yra draudžiama, o po 23 val. galima rodyti tik erotinius filmus.

Pasak V.Garasto, daugybė žmonių, televizijos transliuojamas rungtynes žiūrinčių tik nuo 23 val., neišsimiega ir kitą dieną yra beveik nedarbingi.

Federacijos vadovas teigia, kad dėl dabartinio draudimo nukenčia ne tik bendrovė "Švyturys-Utenos alus", bet ir kitos krepšinį remiančios įmonės, nereklamuojančios alkoholio.

"Be "Švyturio", yra ir daugiau rėmėjų, kokie 4-5, kurie taip pat nori matyti reklamą reikiamu metu ir jie mums reiškia priekaištus", - teigė V.Garastas.

Jis užsimena, kad jei Seimas pasiliks prie dabartinės tvarkos, kai draudžiama bet kokia alkoholio reklama nuo 6 val. iki 23 val., vietoje "Švyturio-Utenos alaus" galbūt bus ieškoma kitų rėmėjų.

V.Garastas kartu su LKF viceprezidentu Šarūnu Kliokiu trečiadienį vyksta į Seimą, kur susitiks su Seimo nariais ir kalbės dėl naujojo draudimo. Tačiau V.Garastas konkrečių pažadų iš Seimo narių nesitiki: "Dabar visi bijo kažką pasakyt, žiūri savo reitingus, rinkimai artėja".

Lietuvoje nuo šių metų sausio 1 dienos įsigaliojo daug visuomenės diskusijų sukėlusi Seimo priimta alkoholio įstatymo pataisa, pagal kurią šalyje draudžiama bet kokia silpnųjų alkoholinių gėrimų reklama televizijoje ir radijuje nuo 6 iki 23 valandos.

Dėl šios priežasties televizijos krepšinio ir kitas rungtynes, kuriose ant žaidėjų marškinėlių arba arenos yra nors ir alkoholinio gėrimo logotipas, priverstos rodyti po 23 val. arba jų iš viso nerodyti.

Kilus visuomenės pasipiktinimui, Seime šiuo metu svarstomi nauji, kiek švelnesni alkoholio reklamos transliavimo per televiziją ir radiją apribojimai. Tačiau galutinio sprendimo dar nėra.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba už alkoholinių gėrimų logotipo rodymą per šiemet transliuotas sporto rungtynes jau skyrė baudų televizijoms TV3 ir LTV.

BNS

BNS naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti žiniasklaidos priemonėse bei informacinės visuomenės informavimo priemonėse be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

www.anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Lietuvos krepšinio federacija ragina kuo greičiau apsispręsti dėl alkoholio reklamos draudimo per radiją ir televiziją dvejojantį Seimą.

Lietuvos krepšinio federacijos prezidentas Vladas Garastas, trečiadienį apsilankęs Vyriausybėje, žurnalistams teigė, kad dabartinė situacija jam kelia itin didelį susirūpinimą.

"Aš, kaip federacijos vadovas, esu labai susirūpinęs. Pirmiausiai dėl to, kad šitas žaidimas primena pornografinį filmą, kurį suaugusiems galima žiūrėti tik po 23 arba 24 valandos. Reikia tik prie rungtynių pridėti "S" raidę. Prie ko mes priėjome? Man pikta, nenoriu kalbėt", - piktinosi V.Garastas.

Taip kalbėdamas, V.Garastas omenyje tikriausiai turėjo erotinius filmus, nes pornografija pagal Lietuvos įstatymus iš viso yra draudžiama, o po 23 val. galima rodyti tik erotinius filmus.

Pasak V.Garasto, daugybė žmonių, televizijos transliuojamas rungtynes žiūrinčių tik nuo 23 val., neišsimiega ir kitą dieną yra beveik nedarbingi.

Federacijos vadovas teigia, kad dėl dabartinio draudimo nukenčia ne tik bendrovė "Švyturys-Utenos alus", bet ir kitos krepšinį remiančios įmonės, nereklamuojančios alkoholio.

"Be "Švyturio", yra ir daugiau rėmėjų, kokie 4-5, kurie taip pat nori matyti reklamą reikiamu metu ir jie mums reiškia priekaištus", - teigė V.Garastas.

Jis užsimena, kad jei Seimas pasiliks prie dabartinės tvarkos, kai draudžiama bet kokia alkoholio reklama nuo 6 val. iki 23 val., vietoje "Švyturio-Utenos alaus" galbūt bus ieškoma kitų rėmėjų.

V.Garastas kartu su LKF viceprezidentu Šarūnu Kliokiu trečiadienį vyksta į Seimą, kur susitiks su Seimo nariais ir kalbės dėl naujojo draudimo. Tačiau V.Garastas konkrečių pažadų iš Seimo narių nesitiki: "Dabar visi bijo kažką pasakyt, žiūri savo reitingus, rinkimai artėja".

Lietuvoje nuo šių metų sausio 1 dienos įsigaliojo daug visuomenės diskusijų sukėlusi Seimo priimta alkoholio įstatymo pataisa, pagal kurią šalyje draudžiama bet kokia silpnųjų alkoholinių gėrimų reklama televizijoje ir radijuje nuo 6 iki 23 valandos.

Dėl šios priežasties televizijos krepšinio ir kitas rungtynes, kuriose ant žaidėjų marškinėlių arba arenos yra nors ir alkoholinio gėrimo logotipas, priverstos rodyti po 23 val. arba jų iš viso nerodyti.

Kilus visuomenės pasipiktinimui, Seime šiuo metu svarstomi nauji, kiek švelnesni alkoholio reklamos transliavimo per televiziją ir radiją apribojimai. Tačiau galutinio sprendimo dar nėra.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba už alkoholinių gėrimų logotipo rodymą per šiemet transliuotas sporto rungtynes jau skyrė baudų televizijoms TV3 ir LTV.

BNS

BNS naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti žiniasklaidos priemonėse bei informacinės visuomenės informavimo priemonėse be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

 (Komentarų: 2)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: