Vilniaus savivaldybė už 345 tūkst. Lt gerins miesto įvaizdį - Anglija.lt
 

Vilniaus savivaldybė už 345 tūkst. Lt gerins miesto įvaizdį 

Vilniaus miesto savivaldybė po konkurso pasirašė sutartį su bendrove „Lukrecija BBDO“, kuri už beveik 345 tūkst. Lt parengs Vilniaus miesto įvaizdžio tobulinimo studiją. Tačiau sostinės tarybos opozicijos atstovai įtaria merą Artūrą Zuoką noru pristatyti save, o ne pagerinti miesto įvaizdį.

Vilniaus savivaldybėje sukurta darbo grupė, kuri turės prižiūrėti Vilniaus miesto įvaizdžio tobulinimo studijos parengimą. Šios studijos tikslas – rasti, kokiomis stiprybėmis jau pasižymi Vilniaus miestas, kokias būtų galima skatinti, siekiant kurti unikalų miesto įvaizdį, tapti patrauklesniu miestu turistams, investuotojams, miesto svečiams bei patiems gyventojams.

Savivaldybės Viešųjų ryšių skyriaus teigimu, norima žinoti, kaip miestas turi save pristatyti, kad ne tik išsiskirtų iš kitų pasaulio miestų, bet ir taptų patrauklesnis, geriau matomas, lengviau atpažįstamas.

„Stebimos įvairių miestų stiprybės, jos gretinamos su mūsų miesto specifika, atrenkamos sritys, kuriose esame išskirtiniai, geresni, stipresni nei kiti. Iš viso projektas vyks keturiais etapais. Bus parengtas konkretus dokumentas, įvardintos priemonės ir idėjos, kur ir kaip Vilnius turėtų reklamuoti save turistams, investuotojams, miesto svečiams“, – teigiama savivaldybės atsakyme.

Konkursą rengti tokią studiją laimėjo bendrovė „Lukrecija BBDO“, su ja pasirašyta sutartis už 344,8 tūkst. Lt, nors taryba buvo patvirtinusi kiek didesnę nei pusės milijono sumą. Jau rugpjūčio pabaigoje tikimasi sulaukti pirmųjų rezultatų, o visa studija turi būti baigta per 9 mėnesius nuo sutarties pasirašymo.

Tačiau toks planas nepatinka Vilniaus tarybos opozicijos atstovams. Anot Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) frakcijos atstovo Vido Urbonavičiaus, kyla įtarimų, ar ši studija nėra reikalinga tik pačiam merui A.Zuokui.

„Nelabai suprantu, kur tas Vilniaus įvaizdis yra blogas, kaip jį reikia gerinti, ypač atsižvelgiant į apverktiną finansinę miesto situaciją. Visi kalba, kad Vilnius bankrutuoja, ar tik nebus Detroito scenarijus, nes situacija panaši. O čia lengva ranka išleidžiami pinigai“, – kalbėjo V.Urbonavičius.

Politikas piktinosi, kad sumokėti miestą valančioms bendrovėms Vilniaus savivaldybė nesugeba, skolos siekia milijonus ir jau grasinama nebetvarkyti miesto. „Pasižiūrėkite – Neries pakrantėse vis dar nesutvarkyti audros išvartyti medžiai, nes nėra pinigų. Ir tam reikėtų gerokai mažesnės sumos, nei naujajai įvaizdžio studijai. Tai būtų realus indėlis į miesto įvaizdį. Bet aš manau, kad meras susirūpino savo šlyjančiu įvaizdžiu, o iki rinkimų dar liko laiko, tad kodėl jo nepagerinus už savivaldybės pinigus“, – piktinosi V.Urbonavičius.

Projektas apims keturis etapus: pirmiausia bus analizuojama situacija ir galimybės, tada rengiama Vilniaus miesto įvaizdžio užsienyje ir Lietuvoje koncepcija, vėliau – Vilniaus miesto komunikacijos ir rinkodaros strategija, o ketvirtajame etape rengiama ir derinama Vilniaus miesto įvaizdžio tobulinimo studija.

Vilniaus miesto savivaldybė po konkurso pasirašė sutartį su bendrove „Lukrecija BBDO“, kuri už beveik 345 tūkst. Lt parengs Vilniaus miesto įvaizdžio tobulinimo studiją. Tačiau sostinės tarybos opozicijos atstovai įtaria merą Artūrą Zuoką noru pristatyti save, o ne pagerinti miesto įvaizdį.

Vilniaus savivaldybėje sukurta darbo grupė, kuri turės prižiūrėti Vilniaus miesto įvaizdžio tobulinimo studijos parengimą. Šios studijos tikslas – rasti, kokiomis stiprybėmis jau pasižymi Vilniaus miestas, kokias būtų galima skatinti, siekiant kurti unikalų miesto įvaizdį, tapti patrauklesniu miestu turistams, investuotojams, miesto svečiams bei patiems gyventojams.

Savivaldybės Viešųjų ryšių skyriaus teigimu, norima žinoti, kaip miestas turi save pristatyti, kad ne tik išsiskirtų iš kitų pasaulio miestų, bet ir taptų patrauklesnis, geriau matomas, lengviau atpažįstamas.

„Stebimos įvairių miestų stiprybės, jos gretinamos su mūsų miesto specifika, atrenkamos sritys, kuriose esame išskirtiniai, geresni, stipresni nei kiti. Iš viso projektas vyks keturiais etapais. Bus parengtas konkretus dokumentas, įvardintos priemonės ir idėjos, kur ir kaip Vilnius turėtų reklamuoti save turistams, investuotojams, miesto svečiams“, – teigiama savivaldybės atsakyme.

Konkursą rengti tokią studiją laimėjo bendrovė „Lukrecija BBDO“, su ja pasirašyta sutartis už 344,8 tūkst. Lt, nors taryba buvo patvirtinusi kiek didesnę nei pusės milijono sumą. Jau rugpjūčio pabaigoje tikimasi sulaukti pirmųjų rezultatų, o visa studija turi būti baigta per 9 mėnesius nuo sutarties pasirašymo.

Tačiau toks planas nepatinka Vilniaus tarybos opozicijos atstovams. Anot Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) frakcijos atstovo Vido Urbonavičiaus, kyla įtarimų, ar ši studija nėra reikalinga tik pačiam merui A.Zuokui.

„Nelabai suprantu, kur tas Vilniaus įvaizdis yra blogas, kaip jį reikia gerinti, ypač atsižvelgiant į apverktiną finansinę miesto situaciją. Visi kalba, kad Vilnius bankrutuoja, ar tik nebus Detroito scenarijus, nes situacija panaši. O čia lengva ranka išleidžiami pinigai“, – kalbėjo V.Urbonavičius.

Politikas piktinosi, kad sumokėti miestą valančioms bendrovėms Vilniaus savivaldybė nesugeba, skolos siekia milijonus ir jau grasinama nebetvarkyti miesto. „Pasižiūrėkite – Neries pakrantėse vis dar nesutvarkyti audros išvartyti medžiai, nes nėra pinigų. Ir tam reikėtų gerokai mažesnės sumos, nei naujajai įvaizdžio studijai. Tai būtų realus indėlis į miesto įvaizdį. Bet aš manau, kad meras susirūpino savo šlyjančiu įvaizdžiu, o iki rinkimų dar liko laiko, tad kodėl jo nepagerinus už savivaldybės pinigus“, – piktinosi V.Urbonavičius.

Projektas apims keturis etapus: pirmiausia bus analizuojama situacija ir galimybės, tada rengiama Vilniaus miesto įvaizdžio užsienyje ir Lietuvoje koncepcija, vėliau – Vilniaus miesto komunikacijos ir rinkodaros strategija, o ketvirtajame etape rengiama ir derinama Vilniaus miesto įvaizdžio tobulinimo studija.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: