Vilniaus oro uoste keleivių laukia taksi naujovės 

Nuo liepos 1 dienos pasikeitė taksi paslaugų tvarka prie Tarptautinio Vilniaus oro uosto (TVOU): nustatytos „lubos” už nuvažiuoto kelio kilometrą dieną, įsėdimo mokesčiui, taip pat maksimalūs galimi įkainiai populiariausiems maršrutams mieste.

Taip pat neberibojamas taksi įmonių ar fizinių asmenų skaičius – svarbiausia, kad jie atitiktų oro uosto reikalavimus.

Tiesa, kol kas keleivių laukia mažesnis pasirinkimas nei buvo – iki šiol paslaugas prie oro uosto teikė keturios bendrovės, o nuo liepos 1 d. – tik dvi.

„Įvesdami naują taksi paslaugų tvarką ir taisykles oro uoste, siekiame, kad atvykę keleiviai nebūtų apgaudinėjami ir jiems nebūtų taikomi nepagrįstai aukšti tarifai. Gaudavome vilniečių ir sostinės svečių skundų, kad oro uoste dirbantys taksi vežėjai, lyginant su mieste dirbančiais, taikydavo kelis kartus aukštesnius tarifus. Dabar nustatėme taksi tarifų „lubas“ už nuvažiuoto kelio kilometrą dieną (3,5 Lt), taip pat nustatytos „lubos“ ir įsėdimo mokesčiui (5 Lt), numatyti maksimalūs galimi įkainiai populiariausiems maršrutams mieste“, – oro uosto pranešime cituojamas TVOU generalinis direktorius Gediminas Almantas.

Pasak G. Almanto, naujoji tvarka yra įprasta, kokia yra taikoma daugelyje pasaulio oro uostų – atvykęs keleivis, išėjęs iš terminalo, ras „gyvoje“ eilėje stovinčius taksi automobilius, kurie atitiks oro uosto keliamus kokybės reikalavimus: automobiliai ne senesni nei 8 metų amžiaus, švarūs ir tvarkingi jų salonai, paslaugūs ir kultūringi vairuotojai, kiekvienos kelionės pabaigoje įteiktas atspausdintas kvitas, suteikta galimybė atsiskaityti mokėjimų kortelėmis.

„Spausdintas kvitas, kuriame matysis laikas, tarifų dydžiai, nuvažiuotas atstumas, taksi automobilio numeris ir kt. duomenys, yra skaidrumo, kontrolės ir kokybės valdymo įrankis. Tai yra pagrindiniai siekiai įgyvendinant naują taksi tvarką. Jei keleivis visgi iš taksi linijos bus nuvežtas brangiau nei numatyti tarifai, išsaugojęs kvitą, jis galės kreiptis į oro uostą ir jam bus kompensuoti nuostoliai. Nustačius faktą, kad vežant keleivį iš TVOU taksi linijos buvo pritaikyti didesni tarifai, taksi vežėjui bus paskirta bauda ir apribotas konkretaus taksi automobilio patekimas į taksi liniją“, – sako oro uosto vadovas.

Pagal naująją tvarką oro uoste gali dirbti visos pageidaujančios taksi įmonės ir fiziniai asmenys, vykdantys individualią veiklą, kurie atitiks TVOU keliamus kokybės ir paslaugų reikalavimus. Įmonių ar fizinių asmenų skaičius nėra ribojamas. Taksi linija, kurioje stovi su TVOU sutartis sudarę taksi vežėjai, įrengta prie atvykimo terminalo ir pažymėta ženklu „P rezervuota“, todėl joje teisę stovėti turi tik leidimus turintys taksi automobiliai.

Iki šiol prie keleivių terminalo turėjo teisę stovėti įmonės „Pigus taksi“, „Kortesa“, VIP TAK ir „M&N Logistic“ taksi automobiliai. Nuo 2013 liepos 1 d. sutartys su šiomis įmonėmis nutrauktos ir jau sudarytos naujos kol kas su dviem vežėjais: „Passenger Ground Services“ ir „Vilnius veža“.

www.anglija.lt

Nuo liepos 1 dienos pasikeitė taksi paslaugų tvarka prie Tarptautinio Vilniaus oro uosto (TVOU): nustatytos „lubos” už nuvažiuoto kelio kilometrą dieną, įsėdimo mokesčiui, taip pat maksimalūs galimi įkainiai populiariausiems maršrutams mieste.

Taip pat neberibojamas taksi įmonių ar fizinių asmenų skaičius – svarbiausia, kad jie atitiktų oro uosto reikalavimus.

Tiesa, kol kas keleivių laukia mažesnis pasirinkimas nei buvo – iki šiol paslaugas prie oro uosto teikė keturios bendrovės, o nuo liepos 1 d. – tik dvi.

„Įvesdami naują taksi paslaugų tvarką ir taisykles oro uoste, siekiame, kad atvykę keleiviai nebūtų apgaudinėjami ir jiems nebūtų taikomi nepagrįstai aukšti tarifai. Gaudavome vilniečių ir sostinės svečių skundų, kad oro uoste dirbantys taksi vežėjai, lyginant su mieste dirbančiais, taikydavo kelis kartus aukštesnius tarifus. Dabar nustatėme taksi tarifų „lubas“ už nuvažiuoto kelio kilometrą dieną (3,5 Lt), taip pat nustatytos „lubos“ ir įsėdimo mokesčiui (5 Lt), numatyti maksimalūs galimi įkainiai populiariausiems maršrutams mieste“, – oro uosto pranešime cituojamas TVOU generalinis direktorius Gediminas Almantas.

Pasak G. Almanto, naujoji tvarka yra įprasta, kokia yra taikoma daugelyje pasaulio oro uostų – atvykęs keleivis, išėjęs iš terminalo, ras „gyvoje“ eilėje stovinčius taksi automobilius, kurie atitiks oro uosto keliamus kokybės reikalavimus: automobiliai ne senesni nei 8 metų amžiaus, švarūs ir tvarkingi jų salonai, paslaugūs ir kultūringi vairuotojai, kiekvienos kelionės pabaigoje įteiktas atspausdintas kvitas, suteikta galimybė atsiskaityti mokėjimų kortelėmis.

„Spausdintas kvitas, kuriame matysis laikas, tarifų dydžiai, nuvažiuotas atstumas, taksi automobilio numeris ir kt. duomenys, yra skaidrumo, kontrolės ir kokybės valdymo įrankis. Tai yra pagrindiniai siekiai įgyvendinant naują taksi tvarką. Jei keleivis visgi iš taksi linijos bus nuvežtas brangiau nei numatyti tarifai, išsaugojęs kvitą, jis galės kreiptis į oro uostą ir jam bus kompensuoti nuostoliai. Nustačius faktą, kad vežant keleivį iš TVOU taksi linijos buvo pritaikyti didesni tarifai, taksi vežėjui bus paskirta bauda ir apribotas konkretaus taksi automobilio patekimas į taksi liniją“, – sako oro uosto vadovas.

Pagal naująją tvarką oro uoste gali dirbti visos pageidaujančios taksi įmonės ir fiziniai asmenys, vykdantys individualią veiklą, kurie atitiks TVOU keliamus kokybės ir paslaugų reikalavimus. Įmonių ar fizinių asmenų skaičius nėra ribojamas. Taksi linija, kurioje stovi su TVOU sutartis sudarę taksi vežėjai, įrengta prie atvykimo terminalo ir pažymėta ženklu „P rezervuota“, todėl joje teisę stovėti turi tik leidimus turintys taksi automobiliai.

Iki šiol prie keleivių terminalo turėjo teisę stovėti įmonės „Pigus taksi“, „Kortesa“, VIP TAK ir „M&N Logistic“ taksi automobiliai. Nuo 2013 liepos 1 d. sutartys su šiomis įmonėmis nutrauktos ir jau sudarytos naujos kol kas su dviem vežėjais: „Passenger Ground Services“ ir „Vilnius veža“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: