Vilniaus oro uostui jau daromas dirbtinis kvėpavimas  

Beveik tris metus nepajudinti detalieji Tarptautinio Vilniaus oro uosto (TVOU) planai bus patvirtinti per artimiausius mėnesius, o tiesioginių skrydžių į užsienį daugės, susitarė Vilniaus meras Vilius Navickas ir TVOU direktorius Tomas Vaišvila.

Vilniaus meras sakė, kad miestas gali prisidėti prie oro uosto gaivinimo: „Žiūrėjome, kur gali Vilnius prisidėti – tai detalieji planai, ūkiniai dalykai. Šiuos dalykus sutarėme pirmiausia ir kuo greičiau išspręsti, o apie kitas problemas diskutuosime toliau.“

T. Vaišvila įvardijo, kad dėl detaliųjų planų nebuvimo neįmanoma tartis su oro bendrovėmis dėl TVOU plėtros. „Labai sudėtinga kalbėtis su naujomis oro kompanijomis, kurios svarsto galimybę Vilniaus oro uoste turėti savo technines bazes, statyti savo ofisus – investuoti į Vilniaus oro uostą. Mes neturime galimybės net ir kalbėtis apie tai detaliai, nes nėra patvirtintas planas. Meras pažadėjo pilną pagalbą“, - teigė TVOU direktorius.

„Trys – keturi mėnesiai ir ši problema bus išspręsta. Čia svarbiausia yra noras ir supratimas“, - gerais ketinimais didžiavosi V. Navickas.

Skrydžius į Briuselį koreguos

Šiandien TVOU nusileidžia pirmasis „Brussels Airlines“ lėktuvas. Nuo šiol ši kompanija vykdys keturis savaitinius skrydžius į Belgijos sostinę Briuselį. Jau pasidairiusieji bilietų pastebėjo, kad skrydžių laikas – nepatogus. T. Vaišvila neprieštarauja tokiai nuomonei: „Dėl nepatogaus skrydžių į Briuselį laiko žmonės skundžiasi teisėtai. Su Briuselio oro linijomis pirminiame etape buvo sutarti keturi skrydžiai per savaitę pietiniu laiku. Jie nori įsitikinti, kad esame pasiruošę dirbti su naujomis oro kompanijomis. O per pirmas keletą savaičių jie pamatys mūsų lankstumą ir sugebėjimą pritraukti naujas linijas“, - sakė T. Vaišvila.

Jis žadėjo, kad su Briuseliu bus susiderėta dėl kasdieninio skrydžio, pakoreguotas jo laikas. Taip pat TVOU direktorius sakė, kad su „Brussels Aairlines“ vyksta derybos ir dėl skrydžių į kitus Europos miestus.

Skrydžių daugės

„Nuo gegužės planuoju Amsterdamą. Tikimės ir Londono“, -artimiausių mėnesių planais dalijosi T. Vaišvila.

Jo teigimu, šiuo metu neieškoma tiesioginių skrydžių į Milaną – tai nėra viena svarbiausių skrydžių krypčių, kurią galima pasiekti ir per Rygą. Kitokios nuomonės direktorius apie Prancūzijos sostinę: „Paryžius yra savaitgalinis skrydis, bet paleidus skrydžius į Amsterdamą, galima nesunkiai sugeneruoti ir Paryžių.“

Ketinama artimiausiu metu atnaujinti skrydžius į Didžiosios Britanijos sostinę – vieną populiariausių lietuvių kelionių taškų.

„Penktadienį buvau susitikęs su Didžiosios Britanijos oro kompanija. Yra dvi datos, kada tai gali atsitikti – skraidintume į Heathrow arba Gatwicko oro uostą. Viena data yra artimesnė, o kita tolimesnė – labai reali. Šiuo metu deramės dėl artimesnės datos, kad pataikytume į vasaros sezoną“, - sakė T. Vaišvila. Šiuo metu lietuviai į Londoną, Airijos sostinę Dubliną bei kitus salų miestus skraido iš Kauno arba per Rygą.

TVOU – konkurencingas?

T. Vaišvila pasakojo, kad Vilniaus oro uostas yra palankus užsienio investicijoms: „Kaip pažymi avialinijų bendrovės, Vilniaus oro uostas šiuo metu turi išskirtines konkurencines oro sąlygas Baltijos šalyse. Estijos ir Latvijos oro sistemos iš esmės panaudotos, išvystytos ir naujiems rinkos dalyviams yra gana sudėtinga į jas įsiveržti“, - sakė TVOU direktorius.

Jo teigimu, su bendrovėmis siekiama derėtis dėl techninių bazių, angarų, ofisų, nakvynės galimybių, techninės priežiūros vykdymo – tai būtų papildomos pajamos oro uostui.

Anglija.lt

Beveik tris metus nepajudinti detalieji Tarptautinio Vilniaus oro uosto (TVOU) planai bus patvirtinti per artimiausius mėnesius, o tiesioginių skrydžių į užsienį daugės, susitarė Vilniaus meras Vilius Navickas ir TVOU direktorius Tomas Vaišvila.

Vilniaus meras sakė, kad miestas gali prisidėti prie oro uosto gaivinimo: „Žiūrėjome, kur gali Vilnius prisidėti – tai detalieji planai, ūkiniai dalykai. Šiuos dalykus sutarėme pirmiausia ir kuo greičiau išspręsti, o apie kitas problemas diskutuosime toliau.“

T. Vaišvila įvardijo, kad dėl detaliųjų planų nebuvimo neįmanoma tartis su oro bendrovėmis dėl TVOU plėtros. „Labai sudėtinga kalbėtis su naujomis oro kompanijomis, kurios svarsto galimybę Vilniaus oro uoste turėti savo technines bazes, statyti savo ofisus – investuoti į Vilniaus oro uostą. Mes neturime galimybės net ir kalbėtis apie tai detaliai, nes nėra patvirtintas planas. Meras pažadėjo pilną pagalbą“, - teigė TVOU direktorius.

„Trys – keturi mėnesiai ir ši problema bus išspręsta. Čia svarbiausia yra noras ir supratimas“, - gerais ketinimais didžiavosi V. Navickas.

Skrydžius į Briuselį koreguos

Šiandien TVOU nusileidžia pirmasis „Brussels Airlines“ lėktuvas. Nuo šiol ši kompanija vykdys keturis savaitinius skrydžius į Belgijos sostinę Briuselį. Jau pasidairiusieji bilietų pastebėjo, kad skrydžių laikas – nepatogus. T. Vaišvila neprieštarauja tokiai nuomonei: „Dėl nepatogaus skrydžių į Briuselį laiko žmonės skundžiasi teisėtai. Su Briuselio oro linijomis pirminiame etape buvo sutarti keturi skrydžiai per savaitę pietiniu laiku. Jie nori įsitikinti, kad esame pasiruošę dirbti su naujomis oro kompanijomis. O per pirmas keletą savaičių jie pamatys mūsų lankstumą ir sugebėjimą pritraukti naujas linijas“, - sakė T. Vaišvila.

Jis žadėjo, kad su Briuseliu bus susiderėta dėl kasdieninio skrydžio, pakoreguotas jo laikas. Taip pat TVOU direktorius sakė, kad su „Brussels Aairlines“ vyksta derybos ir dėl skrydžių į kitus Europos miestus.

Skrydžių daugės

„Nuo gegužės planuoju Amsterdamą. Tikimės ir Londono“, -artimiausių mėnesių planais dalijosi T. Vaišvila.

Jo teigimu, šiuo metu neieškoma tiesioginių skrydžių į Milaną – tai nėra viena svarbiausių skrydžių krypčių, kurią galima pasiekti ir per Rygą. Kitokios nuomonės direktorius apie Prancūzijos sostinę: „Paryžius yra savaitgalinis skrydis, bet paleidus skrydžius į Amsterdamą, galima nesunkiai sugeneruoti ir Paryžių.“

Ketinama artimiausiu metu atnaujinti skrydžius į Didžiosios Britanijos sostinę – vieną populiariausių lietuvių kelionių taškų.

„Penktadienį buvau susitikęs su Didžiosios Britanijos oro kompanija. Yra dvi datos, kada tai gali atsitikti – skraidintume į Heathrow arba Gatwicko oro uostą. Viena data yra artimesnė, o kita tolimesnė – labai reali. Šiuo metu deramės dėl artimesnės datos, kad pataikytume į vasaros sezoną“, - sakė T. Vaišvila. Šiuo metu lietuviai į Londoną, Airijos sostinę Dubliną bei kitus salų miestus skraido iš Kauno arba per Rygą.

TVOU – konkurencingas?

T. Vaišvila pasakojo, kad Vilniaus oro uostas yra palankus užsienio investicijoms: „Kaip pažymi avialinijų bendrovės, Vilniaus oro uostas šiuo metu turi išskirtines konkurencines oro sąlygas Baltijos šalyse. Estijos ir Latvijos oro sistemos iš esmės panaudotos, išvystytos ir naujiems rinkos dalyviams yra gana sudėtinga į jas įsiveržti“, - sakė TVOU direktorius.

Jo teigimu, su bendrovėmis siekiama derėtis dėl techninių bazių, angarų, ofisų, nakvynės galimybių, techninės priežiūros vykdymo – tai būtų papildomos pajamos oro uostui.

 (Komentarų: 0)

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: