Vilniuje spūstys sumažės, bet neišnyks - Anglija.lt
 

Vilniuje spūstys sumažės, bet neišnyks 

Daugelyje sostinės gatvių jau baigti reguliuoti nauji šviesoforai. Visame Vilniuje rudenį turėtų būti 208 šviesoforais reguliuojamos sankryžos, per kurias eis šeši vadinamojo žalio srauto koridoriai.

Teigiama, kad nauji šviesoforai skirti ne tiek automobiliams, kiek pėstiesiems, kurių srautas miegamuosiuose rajonuose visuomet buvo didelis. Antakalnio gatvėje penki iš aštuonių naujai pastatytų šviesoforų skirti pėstiesiems.

„Dabar visos perėjos reguliuojamos šviesoforais. Kitaip neveiktų vadinamojo žalio srauto principas“, - vardijo „Susisiekimo paslaugų“ Eismo skyriaus viršininkas Jevgenijus Solovjovas.

Nauja sistema prisidės ir prie keleivių saugumo. Siauroje Antakalnio gatvėje dėl neatidumo dažnai kildavo avarijų: vairuotojai dažnai nepastebėdavo pėsčiųjų perėja einančio žmogaus.

Tam tikri jutikliai, įmontuoti ant šviesoforų stulpų, „matantys“, kai gatvėje ima kauptis mašinos ir uždegantys žalią šviesą, reguliuos eismą sankryžose. Jei jutikliai nepadės, galės įsikišti Eismo valdymo centro darbuotojai. Sumontuotoje vaizdo kameroje pamatęs susidariusią kiek ilgesnę automobilių eilę, darbuotojas galės pats įjungti žalią šviesą. Tokie reguliuotojai stebės 22 sankryžas.

Daugelyje sostinės gatvių jau baigti reguliuoti nauji šviesoforai. Visame Vilniuje rudenį turėtų būti 208 šviesoforais reguliuojamos sankryžos, per kurias eis šeši vadinamojo žalio srauto koridoriai.

Teigiama, kad nauji šviesoforai skirti ne tiek automobiliams, kiek pėstiesiems, kurių srautas miegamuosiuose rajonuose visuomet buvo didelis. Antakalnio gatvėje penki iš aštuonių naujai pastatytų šviesoforų skirti pėstiesiems.

„Dabar visos perėjos reguliuojamos šviesoforais. Kitaip neveiktų vadinamojo žalio srauto principas“, - vardijo „Susisiekimo paslaugų“ Eismo skyriaus viršininkas Jevgenijus Solovjovas.

Nauja sistema prisidės ir prie keleivių saugumo. Siauroje Antakalnio gatvėje dėl neatidumo dažnai kildavo avarijų: vairuotojai dažnai nepastebėdavo pėsčiųjų perėja einančio žmogaus.

Tam tikri jutikliai, įmontuoti ant šviesoforų stulpų, „matantys“, kai gatvėje ima kauptis mašinos ir uždegantys žalią šviesą, reguliuos eismą sankryžose. Jei jutikliai nepadės, galės įsikišti Eismo valdymo centro darbuotojai. Sumontuotoje vaizdo kameroje pamatęs susidariusią kiek ilgesnę automobilių eilę, darbuotojas galės pats įjungti žalią šviesą. Tokie reguliuotojai stebės 22 sankryžas.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: