„Virgin Media“ kaltinama klientų apgaudinėjimu - Anglija.lt
 

„Virgin Media“ kaltinama klientų apgaudinėjimu 

„Which?“ paprašė „Ofcom“ skubiai ištirti „Virgin Media“, teigdamas, kad įmonė galimai pažeidžia įstatymus, „suteikdama sau didžiulius įgaliojimus padidinti klientų plačiajuosčio ryšio sąskaitas neribotomis sumomis, kai tik nori“.

Stebėtojas teigė manantis, kad „Virgin Media“ bando pasipelnyti, savo sąlygose taikydama su infliacija susietą metinį vidurio sutarties kainų padidinimą, tuo pačiu panaikindama nukentėjusių klientų teisę atšaukti sutartį nemokant didelių pasitraukimo mokesčių, taip pat išlaikydama teisę bet kuriuo metu didinti sąskaitas, skelbia „Standard“.

„Which?“ oficialiai išreiškė savo susirūpinimą reguliavimo institucijai, teigdamas, kad jie yra „šiurpiausias nepriimtinų kainų kilimo visoje plačiajuosčio ryšio pramonėje pavyzdys“.  „Virgin Media“ teigė, kad „griežčiausiomiss įmanomomis sąlygomis“ atmetė „nepagrįstus“ kaltinimus, teigdama, kad „Which?“ „tyčia klaidingai išdėstė“ atskirą punktą, kuris buvo parašytas „beveik identiškai“ kitų paslaugų teikėjų sąlygoms.

„Which?“ tvirtina, kad šis veiksmas buvo visų JK telekomunikacijų paslaugų teikėjų patikrinimo metu ir teigė, kad tai gali turėti didelių pasekmių įmonėms, besiruošiančioms kitų metų balandį milijonams klientų vėl padidinti infliaciją mažinančias vidutines sutarties kainas. Šiais metais daugelis plačiajuosčio ryšio klientų iš pagrindinių paslaugų teikėjų susidūrė su didžiuliu mėnesinių sąskaitų padidinimu arba didelių mokesčių mokėjimu, kad nutrauktų sutartį.

„Which?“ paprašė „Ofcom“ skubiai ištirti „Virgin Media“, teigdamas, kad įmonė galimai pažeidžia įstatymus, „suteikdama sau didžiulius įgaliojimus padidinti klientų plačiajuosčio ryšio sąskaitas neribotomis sumomis, kai tik nori“.

Stebėtojas teigė manantis, kad „Virgin Media“ bando pasipelnyti, savo sąlygose taikydama su infliacija susietą metinį vidurio sutarties kainų padidinimą, tuo pačiu panaikindama nukentėjusių klientų teisę atšaukti sutartį nemokant didelių pasitraukimo mokesčių, taip pat išlaikydama teisę bet kuriuo metu didinti sąskaitas, skelbia „Standard“.

„Which?“ oficialiai išreiškė savo susirūpinimą reguliavimo institucijai, teigdamas, kad jie yra „šiurpiausias nepriimtinų kainų kilimo visoje plačiajuosčio ryšio pramonėje pavyzdys“.  „Virgin Media“ teigė, kad „griežčiausiomiss įmanomomis sąlygomis“ atmetė „nepagrįstus“ kaltinimus, teigdama, kad „Which?“ „tyčia klaidingai išdėstė“ atskirą punktą, kuris buvo parašytas „beveik identiškai“ kitų paslaugų teikėjų sąlygoms.

„Which?“ tvirtina, kad šis veiksmas buvo visų JK telekomunikacijų paslaugų teikėjų patikrinimo metu ir teigė, kad tai gali turėti didelių pasekmių įmonėms, besiruošiančioms kitų metų balandį milijonams klientų vėl padidinti infliaciją mažinančias vidutines sutarties kainas. Šiais metais daugelis plačiajuosčio ryšio klientų iš pagrindinių paslaugų teikėjų susidūrė su didžiuliu mėnesinių sąskaitų padidinimu arba didelių mokesčių mokėjimu, kad nutrauktų sutartį.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: