"Volkswagen" Europoje atšauks 8.5 mln. automobilių 

Vokietijos automobilių gamybos koncernas „Volkswagen“ (VW) pranešė atšauksiantis 8,5 mln. automobilių dėl kilusio „dyzelinio skandalo“, praneša BBC.

Toks koncerno pareiškimas nuskambėjo netrukus po to, kai Vokietijos federalinė transporto priemonių valdyba (KBA) nurodė iš šalies rinkų atšaukti 2,4 mln. transporto priemonių.

Vokietijos žiniasklaida skelbė, kad kiek anksčiau KBA atmetė „Volkswagen“ direktorato pasiūlymą atšaukti automobilius tik jų savininkų prašymu.

Kaip jau skelbta, ketvirtadienį Italijos policija atliko kratas VW būstinėje Veronoje ir „Lamborghini“ biuruose Bolonijoje. Kratos orderį išdavė Veronos prokuratūra, pradėjusi tyrimą dėl kilusio kenksmingųjų dujų emisijų testų klastojimo skandalo. Kaip rašė žiniasklaida, į įtariamųjų sąrašą jau įtraukti keli aukštesnės grandies VW vadovai.

Trečiadienį leidinys „Auto Bild“ paskelbė, kad Vokietijos automobilių koncerną dėl „dyzelinio skandalo“ palieka dar vienas aukštesniosios grandies pareigūnas - dabartinis bendrovės „Skoda“ valdybos pirmininkas Vinfrydas Falandas (Winfried Vahland).
Dar rugsėjo pabaigoje „Volkswagen“ vadovybė paskelbė apie planus paskirti 58-erių metų V. Falandą koncerno padalinio, veikiančio Šiaurės Amerikos šalyse, vadovu. Todėl V. Falando sprendimas palikti bendrovę „buvo visiškai netikėtas“, pažymėjo leidinys.

VW nepateikia detalesnės informacijos apie automobilių atšaukimą ir informavo, kad tiesiogiai susisieksiąs su kiekvienu klientu. Koncernas taip pat pridūrė dėsiąs visas įmanomas pastangas, kad atšaukti automobiliai būtų „kuo greičiau sutaisyti“.

Rugsėjį koncernas „Volkswagen“ pripažino įdiegęs į dyzelinius automobilius programinę įrangą, leidusią sumažinti kenksmingų medžiagų kiekį išmetamosiose dujose. VW atidėjo 6,5 mlrd. eurų padengti skandalo išlaidas, tačiau, kai kurių ekspertų įsitikinimu, galutinė išlaidų suma bus daug didesnė.

VW akcijos praėjusią savaitę nežymiai atsigavo, bet vis dar yra beveik 20 proc. pigesnės nei buvo iki rugsėjo vidurio, kai įsiplieskė skandalas.

Parengta pagal ELTA informaciją

www.anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Vokietijos automobilių gamybos koncernas „Volkswagen“ (VW) pranešė atšauksiantis 8,5 mln. automobilių dėl kilusio „dyzelinio skandalo“, praneša BBC.

Toks koncerno pareiškimas nuskambėjo netrukus po to, kai Vokietijos federalinė transporto priemonių valdyba (KBA) nurodė iš šalies rinkų atšaukti 2,4 mln. transporto priemonių.

Vokietijos žiniasklaida skelbė, kad kiek anksčiau KBA atmetė „Volkswagen“ direktorato pasiūlymą atšaukti automobilius tik jų savininkų prašymu.

Kaip jau skelbta, ketvirtadienį Italijos policija atliko kratas VW būstinėje Veronoje ir „Lamborghini“ biuruose Bolonijoje. Kratos orderį išdavė Veronos prokuratūra, pradėjusi tyrimą dėl kilusio kenksmingųjų dujų emisijų testų klastojimo skandalo. Kaip rašė žiniasklaida, į įtariamųjų sąrašą jau įtraukti keli aukštesnės grandies VW vadovai.

Trečiadienį leidinys „Auto Bild“ paskelbė, kad Vokietijos automobilių koncerną dėl „dyzelinio skandalo“ palieka dar vienas aukštesniosios grandies pareigūnas - dabartinis bendrovės „Skoda“ valdybos pirmininkas Vinfrydas Falandas (Winfried Vahland).
Dar rugsėjo pabaigoje „Volkswagen“ vadovybė paskelbė apie planus paskirti 58-erių metų V. Falandą koncerno padalinio, veikiančio Šiaurės Amerikos šalyse, vadovu. Todėl V. Falando sprendimas palikti bendrovę „buvo visiškai netikėtas“, pažymėjo leidinys.

VW nepateikia detalesnės informacijos apie automobilių atšaukimą ir informavo, kad tiesiogiai susisieksiąs su kiekvienu klientu. Koncernas taip pat pridūrė dėsiąs visas įmanomas pastangas, kad atšaukti automobiliai būtų „kuo greičiau sutaisyti“.

Rugsėjį koncernas „Volkswagen“ pripažino įdiegęs į dyzelinius automobilius programinę įrangą, leidusią sumažinti kenksmingų medžiagų kiekį išmetamosiose dujose. VW atidėjo 6,5 mlrd. eurų padengti skandalo išlaidas, tačiau, kai kurių ekspertų įsitikinimu, galutinė išlaidų suma bus daug didesnė.

VW akcijos praėjusią savaitę nežymiai atsigavo, bet vis dar yra beveik 20 proc. pigesnės nei buvo iki rugsėjo vidurio, kai įsiplieskė skandalas.

Parengta pagal ELTA informaciją

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: