„Wizz Air“ gali palikti Lietuvą 

Galimas Susisiekimo ministerijos žingsnis – „Ryanair“ ir „Wizz Air“ skrydžių perkėlimas iš Vilniaus į Kauną. Jei taip nutiktų, „Wizz Air“ greičiausiai trauktųsi iš Lietuvos

Aviakompanija „Wizz Air“ pranešė, jog ji paliks Lietuvą, jei bus verčiama keltis į Kauną.

„Jeigu mes būsime verčiami kraustytis į Kauną, „Wizz Air“ iškels savo lėktuvus iš Lietuvos į kitą šalį“, – sakė kompanijos komunikacijos vadovas Danielis de Carvalho.

Tapęs susisiekimo ministru, Rimantas Sinkevičius ne kartą neigiamai atsiliepė apie buvusios ministerijos vadovybės sprendimą įsileisti „Ryanair“ ir „Wizz Air“ į Vilnių, nes steigiant „Ryanair“ bazę Kaune buvo akcentuojama, jog šis oro uostas turi tapti pagrindinis žemų sąnaudų kompanijoms.

R. Sinkevičius teigia, kad kad oro uostai turėtų laikytis šios strategijos ir žemų sąnaudų bendrovės turėtų skraidyti ne iš Vilniaus, o iš Kauno.

Dalį skrydžių iš Kauno į Vilniaus oro uostą „Ryanair“ perkėlė, kai Vilniuje savo bazę įkūrė pagrindinis konkurentas „Wizz Air“.

Šios dvi kompanijos Vilniaus oro uoste pernai aptarnavo apie 40 proc. keleivių. Per Vilniaus oro uostą pernai skrido apie 2,2 mln. žmonių – daugiausiai istorijoje.

Kauno oro uostas pernai aptarnavo kiek daugiau nei 800 tūkst. keleivių. Šį žiemos sezoną „Ryanair“ iš Kauno skraido vos keturiomis kryptimis, tačiau pavasarį jų turėtų būti apie 15.

www.anglija.lt

Galimas Susisiekimo ministerijos žingsnis – „Ryanair“ ir „Wizz Air“ skrydžių perkėlimas iš Vilniaus į Kauną. Jei taip nutiktų, „Wizz Air“ greičiausiai trauktųsi iš Lietuvos

Aviakompanija „Wizz Air“ pranešė, jog ji paliks Lietuvą, jei bus verčiama keltis į Kauną.

„Jeigu mes būsime verčiami kraustytis į Kauną, „Wizz Air“ iškels savo lėktuvus iš Lietuvos į kitą šalį“, – sakė kompanijos komunikacijos vadovas Danielis de Carvalho.

Tapęs susisiekimo ministru, Rimantas Sinkevičius ne kartą neigiamai atsiliepė apie buvusios ministerijos vadovybės sprendimą įsileisti „Ryanair“ ir „Wizz Air“ į Vilnių, nes steigiant „Ryanair“ bazę Kaune buvo akcentuojama, jog šis oro uostas turi tapti pagrindinis žemų sąnaudų kompanijoms.

R. Sinkevičius teigia, kad kad oro uostai turėtų laikytis šios strategijos ir žemų sąnaudų bendrovės turėtų skraidyti ne iš Vilniaus, o iš Kauno.

Dalį skrydžių iš Kauno į Vilniaus oro uostą „Ryanair“ perkėlė, kai Vilniuje savo bazę įkūrė pagrindinis konkurentas „Wizz Air“.

Šios dvi kompanijos Vilniaus oro uoste pernai aptarnavo apie 40 proc. keleivių. Per Vilniaus oro uostą pernai skrido apie 2,2 mln. žmonių – daugiausiai istorijoje.

Kauno oro uostas pernai aptarnavo kiek daugiau nei 800 tūkst. keleivių. Šį žiemos sezoną „Ryanair“ iš Kauno skraido vos keturiomis kryptimis, tačiau pavasarį jų turėtų būti apie 15.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: