DLR keleiviams nauja paslauga – gali užsisakyti pagalbą kelionės metu - Anglija.lt
 

DLR keleiviams nauja paslauga – gali užsisakyti pagalbą kelionės metu 

DLR keleiviai gali iš anksto užsisakyti pagalbą el. paštu arba telefonu, nes bandoma nauja priemonė siekiant, kad kelionės tinkle būtų prieinamesnės visiems.

Naujai paleista „Access DLR“ bandomoji versija padės klientams keliauti, kurie kitu atveju galėtų susidurti su kliūtimis. Klientai, kuriems reikia pagalbos, gali užsisakyti ją savo kelionei internetu arba telefonu nuo 7 iki 19 val.

Tie, kurie užsisako, turi tai padaryti likus bent dviem valandoms iki kelionės. Prašymus taip pat galima pateikti telefonu likus mažiau nei dviem valandoms iki kelionės, tačiau jų įgyvendinimas priklausys nuo darbuotojų užimtumo kelionės metu.

Užsisakiusius klientus DLR kelionės pradžioje pasitiks aiškiai identifikuojami „Access DLR“ darbuotojai, kurie jiems suteiks reikiamą pagalbą. Bandomasis laikotarpis truks šešis mėnesius, o darbuotojai rinks atsiliepimus apie paslaugos veikimą, darbo valandas ir paklausą.

DLR keleiviai gali iš anksto užsisakyti pagalbą el. paštu arba telefonu, nes bandoma nauja priemonė siekiant, kad kelionės tinkle būtų prieinamesnės visiems.

Naujai paleista „Access DLR“ bandomoji versija padės klientams keliauti, kurie kitu atveju galėtų susidurti su kliūtimis. Klientai, kuriems reikia pagalbos, gali užsisakyti ją savo kelionei internetu arba telefonu nuo 7 iki 19 val.

Tie, kurie užsisako, turi tai padaryti likus bent dviem valandoms iki kelionės. Prašymus taip pat galima pateikti telefonu likus mažiau nei dviem valandoms iki kelionės, tačiau jų įgyvendinimas priklausys nuo darbuotojų užimtumo kelionės metu.

Užsisakiusius klientus DLR kelionės pradžioje pasitiks aiškiai identifikuojami „Access DLR“ darbuotojai, kurie jiems suteiks reikiamą pagalbą. Bandomasis laikotarpis truks šešis mėnesius, o darbuotojai rinks atsiliepimus apie paslaugos veikimą, darbo valandas ir paklausą.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: