Maisto produktų kainų augimas JK grįžta į normalų lygį - Anglija.lt
 

Maisto produktų kainų augimas JK grįžta į normalų lygį 

Maisto produktų kainos Didžiojoje Britanijoje vėl pradeda augti normaliau, nors pirkėjai vis dar renkasi pigesnes prekybos tinklų nuosavų prekių ženklų prekes, rodo naujausi duomenys.

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenimis, maisto produktų kainų infliacija sulėtėjo iki 2,4 proc. ir yra mažiausia nuo 2021 metų spalio. Teigiama, kad nepaisant to, jog maisto produktų kainų augimas sumažėjo, pirkėjai vis dar neatsisako taupymo įpročių, skelbia BBC.

„Paprastai, kai infliacijos lygis yra apie 3 proc., pradedame pastebėti ryškius vartotojų elgsenos pokyčius: kai infliacijos lygis viršija šią ribą, pirkėjai perka pigesnes prekes, ir atvirkščiai, kai infliacijos lygis mažėja, – sakė „Kantar“ mažmeninės prekybos ir vartotojų įžvalgų skyriaus vadovas Fraseris McKevittas. – Tačiau po beveik dvejų su puse metų sparčiai kylančių kainų gali prireikti šiek tiek daugiau laiko, kol pirkėjai atsikratys išmoktų įpročių, padedančių įveikti pragyvenimo išlaidų krizę. Pavyzdžiui, prekybos tinklų nuosavų prekių ženklų linijos pasirodė esančios atsparios ir šių prekių pardavimai vis dar auga sparčiau nei kitų prekių ženklų ir sudaro daugiau nei pusę (52 proc.) visų išlaidų.“

„Kantar“ prognozuoja, jog vasaros sporto renginiai, tokie kaip Europos futbolo čempionatas ir olimpinės žaidynės padidins pardavimus, ypač alkoholinių gėrimų.

Maisto produktų kainos Didžiojoje Britanijoje vėl pradeda augti normaliau, nors pirkėjai vis dar renkasi pigesnes prekybos tinklų nuosavų prekių ženklų prekes, rodo naujausi duomenys.

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenimis, maisto produktų kainų infliacija sulėtėjo iki 2,4 proc. ir yra mažiausia nuo 2021 metų spalio. Teigiama, kad nepaisant to, jog maisto produktų kainų augimas sumažėjo, pirkėjai vis dar neatsisako taupymo įpročių, skelbia BBC.

„Paprastai, kai infliacijos lygis yra apie 3 proc., pradedame pastebėti ryškius vartotojų elgsenos pokyčius: kai infliacijos lygis viršija šią ribą, pirkėjai perka pigesnes prekes, ir atvirkščiai, kai infliacijos lygis mažėja, – sakė „Kantar“ mažmeninės prekybos ir vartotojų įžvalgų skyriaus vadovas Fraseris McKevittas. – Tačiau po beveik dvejų su puse metų sparčiai kylančių kainų gali prireikti šiek tiek daugiau laiko, kol pirkėjai atsikratys išmoktų įpročių, padedančių įveikti pragyvenimo išlaidų krizę. Pavyzdžiui, prekybos tinklų nuosavų prekių ženklų linijos pasirodė esančios atsparios ir šių prekių pardavimai vis dar auga sparčiau nei kitų prekių ženklų ir sudaro daugiau nei pusę (52 proc.) visų išlaidų.“

„Kantar“ prognozuoja, jog vasaros sporto renginiai, tokie kaip Europos futbolo čempionatas ir olimpinės žaidynės padidins pardavimus, ypač alkoholinių gėrimų.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: