Ar tikrai Britanijoje išaugs pieštuko rankoje laikyti nemokanti vaikų karta? - Anglija.lt
 

Ar tikrai Britanijoje išaugs pieštuko rankoje laikyti nemokanti vaikų karta? 

Vis daugiau ekspertų Didžiojoje Britanijoje skambina pavojaus varpais ir perspėja, kad šalyje gali užaugti karta vaikų, kurie nemokės rankoje laikyti paprasčiausio pieštuko, nes nuo mažumės yra pratinami naudotis įvairiais elektroniniais prietaisais liečiamu ekranu.

Anot specialistų, šiais laikais vaikai vos spėja išaugti iš sauskelnių, o jau puikiausiai naudojasi išmaniaisiais telefonais ir planšetiniais kompiuteriais. Ir dabar, kaip sako ekspertai, už tai moka atitinkamą kainą, nes pradėję eiti į darželį nebesugeba rankoje išlaikyti pieštuko, parkerio ar kreidelės.

Britanijoje vis daugėja darželių, kuriuos įrengiamos interaktyvios „išmaniosios lentos“ ir naudojamasi planšetiniais kompiuteriai, kad vaikai neva nuo pat mažų dienų prisitaikytų prie technologinio pasaulio. Tačiau švietimo ekspertai sako, kad tai vaikams daro meškos paslaugą, nes iš tiesų jiems yra sunkiau mokytis.

„Aš manau, kad vaikams iki septynerių metų iš tiesų reikia realios, o ne virtualios erdvės ir realaus laiko, – sako raštingumo ekspertė Sue Palmer. – Jau dabar turime bėdų su vaikais, kurie nesugeba rankoje išlaikyti parkerio ar pieštuko. Iš tiesų baiminamės, kad per didelis technologijų naudojimas apsunkina vaikų mokymąsi skaityti ir rašyti“.

Vis daugiau ekspertų Didžiojoje Britanijoje skambina pavojaus varpais ir perspėja, kad šalyje gali užaugti karta vaikų, kurie nemokės rankoje laikyti paprasčiausio pieštuko, nes nuo mažumės yra pratinami naudotis įvairiais elektroniniais prietaisais liečiamu ekranu.

Anot specialistų, šiais laikais vaikai vos spėja išaugti iš sauskelnių, o jau puikiausiai naudojasi išmaniaisiais telefonais ir planšetiniais kompiuteriais. Ir dabar, kaip sako ekspertai, už tai moka atitinkamą kainą, nes pradėję eiti į darželį nebesugeba rankoje išlaikyti pieštuko, parkerio ar kreidelės.

Britanijoje vis daugėja darželių, kuriuos įrengiamos interaktyvios „išmaniosios lentos“ ir naudojamasi planšetiniais kompiuteriai, kad vaikai neva nuo pat mažų dienų prisitaikytų prie technologinio pasaulio. Tačiau švietimo ekspertai sako, kad tai vaikams daro meškos paslaugą, nes iš tiesų jiems yra sunkiau mokytis.

„Aš manau, kad vaikams iki septynerių metų iš tiesų reikia realios, o ne virtualios erdvės ir realaus laiko, – sako raštingumo ekspertė Sue Palmer. – Jau dabar turime bėdų su vaikais, kurie nesugeba rankoje išlaikyti parkerio ar pieštuko. Iš tiesų baiminamės, kad per didelis technologijų naudojimas apsunkina vaikų mokymąsi skaityti ir rašyti“.

 (Komentarų: 5)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: