Dėl techninės problemos sutriko „Tesco“ prekių pristatymas į namus - Anglija.lt
 

Dėl techninės problemos sutriko „Tesco“ prekių pristatymas į namus 

Dėl kompiuterinės sistemos gedimo visoje Didžiojoje Britanijoje sutriko „Tesco“ prekių pristatymas į namus, skelbia šalies spauda.

Prekybos tinklas atstovas sakė, kad gedimas paveikė maždaug 10 proc. visų užsakymų. Daug klientų dėl to ėmė skųstis socialiniuose tinkluose.

„Šiuo metu susiduriame su kompiuterine problema, dėl kurios stringa užsakymų pristatymas į namus, – sakė bendrovės atstovas. – Dirbame, kad pašalintume gedimą, ir atsiprašome klientų už sukeltus nepatogumus.“

„Tesco“ ragina klientus, kurių užsakymai buvo atšaukti, juos padaryti iš naujo. Nukentėjusiems pirkėjams kaip kompensacija bus suteiktas £10 vertės kuponas apsipirkti tinklo parduotuvėse.

Dėl kompiuterinės sistemos gedimo visoje Didžiojoje Britanijoje sutriko „Tesco“ prekių pristatymas į namus, skelbia šalies spauda.

Prekybos tinklas atstovas sakė, kad gedimas paveikė maždaug 10 proc. visų užsakymų. Daug klientų dėl to ėmė skųstis socialiniuose tinkluose.

„Šiuo metu susiduriame su kompiuterine problema, dėl kurios stringa užsakymų pristatymas į namus, – sakė bendrovės atstovas. – Dirbame, kad pašalintume gedimą, ir atsiprašome klientų už sukeltus nepatogumus.“

„Tesco“ ragina klientus, kurių užsakymai buvo atšaukti, juos padaryti iš naujo. Nukentėjusiems pirkėjams kaip kompensacija bus suteiktas £10 vertės kuponas apsipirkti tinklo parduotuvėse.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: