Įrašas nukritusio lėktuvo juodojoje dėžėje: dar viena mįslė - Anglija.lt
 

Įrašas nukritusio lėktuvo juodojoje dėžėje: dar viena mįslė 

Kol trečiadienį pareigūnai stengėsi paaiškinti, kodėl palyginus geromis oro sąlygomis sudužo lėktuvas su 150 žmonių, vienas tyrėjas nurodė, kad pilotų kabinos balsų įrašymo prietaiso duomenys rodo, kad prieš lėktuvo leidimąsi vienas pilotas paliko kabiną ir daugiau nebegalėjo į ją patekti.

Tyrime dalyvaujantis aukšto rango kariuomenės pareigūnas sakė, kad ankstyvoje skrydžio iš Barselonos į Diuseldorfą dalyje pilotų pokalbiai buvo „labai sklandūs, labai ramūs“. Tuomet informacija rodo, kad vienas iš pilotų paliko kabiną ir nebegalėjo į ją sugrįžti, skelbia „The New York Times“.

„Vyrukas išorėje nestipriai pabeldžia į duris, bet nesulaukia jokio atsakymo, - sakė tyrėjas. – Tuomet jis trinkteli stipriau, bet vis tiek jokio atsako. Atsako taip ir nebebuvo“.

„Girdisi, kaip jis stengiasi išlaužti duris“, - teigė jis.

Nors garso įrašas atskleidžia kai kurias aplinkybes, antradienio rytą pasibaigusias „Germanwings“ lėktuvo katastrofa, jis taip pat palieka daug neatsakytų klausimų.

„Mes dar nežinome, kodėl vienas iš pilotų išėjo, - sakė pareigūnas, nenorėjęs skelbti savo pavardės dėl tebevykstančio tyrimo. – Tačiau tikrai žinome, kad pačioje skrydžio pabaigoje kitas pilotas liko vienas ir neatidarė durų“.

Balsų įrašymo prietaiso duomenys, regis, tik padidino paslaptį, gaubiančią šią tragediją, ir nesuteikia jokios informacijos apie kabinoje likusio piloto būklę ar veiksmus. Lėktuvo nusileidimas iš 38 tūkst. pėdų (11,5 km) aukščio per daugiau kaip 10 minučių yra keliantis nerimą, bet pakankamai laipsniškas, kad dviejų variklių „Airbus A320“ nebūtų katastrofiškai sudužęs. Per visą šį leidimosi laiką iš pilotų kabinos nebuvo jokio ryšio su oro eismo kontrolieriais ar kokio nors nelaimės signalo.

Į kalnus šiaurės rytuose nuo Nicos įsirėžusio lėktuvo greitis buvo pakankamai didelis, kad jis subyrėtų į smulkias nuolaužas, pražudydamas visus 144 keleivius ir šešis įgulos narius.

Prancūzijos aviacijos vadovybė viešai skelbia labai mažai informacijos, kuri buvo gauta iš garso įrašo. Kol kas neaišku ir tai, ar tai yra visa informacija. Prancūzijos Tyrimų ir analizės biuras patvirtino tik tai, kad buvo nustatyti žmonių balsai ir kiti kabinos garsai, kurie bus išsamiai tyrinėjami.

„Lufthansa“: nedalyvausime spėlionėse

„Lufthansa“, kuriai priklauso oro bendrovė „Germanwings“, sakė analizuojanti šį pranešimą.

„Neturime jokios informacijos iš tyrimą atliekančių institucijų, kurios patvirtintų „The New York Times“ pranešimą, - sakė atstovas spaudai Borisas Ogursky. – Nedalyvausime spėlionėse, bet seksime šią temą“.

„The New York Times“ atskleista informacija yra „siaubingai šokiruojanti“, teigė CNN aviacijos analitikas Peteris Goelzas. Tačiau jis ir kiti ekspertai įspėjo, kad vis dar neaišku, kas galėjo įvykti pilotų kabinoje.

Versijos varijuoja nuo sutrikusios piloto sveikatos būklės iki tokio šiurpesnio dalyko kaip savižudiška misija, pažymėjo CNN aviacijos analitikas.

Pareigūnai anksčiau sakė neatmetantys ir terorizmo galimybės, bet ji atrodo mažai tikėtina.

Kol trečiadienį pareigūnai stengėsi paaiškinti, kodėl palyginus geromis oro sąlygomis sudužo lėktuvas su 150 žmonių, vienas tyrėjas nurodė, kad pilotų kabinos balsų įrašymo prietaiso duomenys rodo, kad prieš lėktuvo leidimąsi vienas pilotas paliko kabiną ir daugiau nebegalėjo į ją patekti.

Tyrime dalyvaujantis aukšto rango kariuomenės pareigūnas sakė, kad ankstyvoje skrydžio iš Barselonos į Diuseldorfą dalyje pilotų pokalbiai buvo „labai sklandūs, labai ramūs“. Tuomet informacija rodo, kad vienas iš pilotų paliko kabiną ir nebegalėjo į ją sugrįžti, skelbia „The New York Times“.

„Vyrukas išorėje nestipriai pabeldžia į duris, bet nesulaukia jokio atsakymo, - sakė tyrėjas. – Tuomet jis trinkteli stipriau, bet vis tiek jokio atsako. Atsako taip ir nebebuvo“.

„Girdisi, kaip jis stengiasi išlaužti duris“, - teigė jis.

Nors garso įrašas atskleidžia kai kurias aplinkybes, antradienio rytą pasibaigusias „Germanwings“ lėktuvo katastrofa, jis taip pat palieka daug neatsakytų klausimų.

„Mes dar nežinome, kodėl vienas iš pilotų išėjo, - sakė pareigūnas, nenorėjęs skelbti savo pavardės dėl tebevykstančio tyrimo. – Tačiau tikrai žinome, kad pačioje skrydžio pabaigoje kitas pilotas liko vienas ir neatidarė durų“.

Balsų įrašymo prietaiso duomenys, regis, tik padidino paslaptį, gaubiančią šią tragediją, ir nesuteikia jokios informacijos apie kabinoje likusio piloto būklę ar veiksmus. Lėktuvo nusileidimas iš 38 tūkst. pėdų (11,5 km) aukščio per daugiau kaip 10 minučių yra keliantis nerimą, bet pakankamai laipsniškas, kad dviejų variklių „Airbus A320“ nebūtų katastrofiškai sudužęs. Per visą šį leidimosi laiką iš pilotų kabinos nebuvo jokio ryšio su oro eismo kontrolieriais ar kokio nors nelaimės signalo.

Į kalnus šiaurės rytuose nuo Nicos įsirėžusio lėktuvo greitis buvo pakankamai didelis, kad jis subyrėtų į smulkias nuolaužas, pražudydamas visus 144 keleivius ir šešis įgulos narius.

Prancūzijos aviacijos vadovybė viešai skelbia labai mažai informacijos, kuri buvo gauta iš garso įrašo. Kol kas neaišku ir tai, ar tai yra visa informacija. Prancūzijos Tyrimų ir analizės biuras patvirtino tik tai, kad buvo nustatyti žmonių balsai ir kiti kabinos garsai, kurie bus išsamiai tyrinėjami.

„Lufthansa“: nedalyvausime spėlionėse

„Lufthansa“, kuriai priklauso oro bendrovė „Germanwings“, sakė analizuojanti šį pranešimą.

„Neturime jokios informacijos iš tyrimą atliekančių institucijų, kurios patvirtintų „The New York Times“ pranešimą, - sakė atstovas spaudai Borisas Ogursky. – Nedalyvausime spėlionėse, bet seksime šią temą“.

„The New York Times“ atskleista informacija yra „siaubingai šokiruojanti“, teigė CNN aviacijos analitikas Peteris Goelzas. Tačiau jis ir kiti ekspertai įspėjo, kad vis dar neaišku, kas galėjo įvykti pilotų kabinoje.

Versijos varijuoja nuo sutrikusios piloto sveikatos būklės iki tokio šiurpesnio dalyko kaip savižudiška misija, pažymėjo CNN aviacijos analitikas.

Pareigūnai anksčiau sakė neatmetantys ir terorizmo galimybės, bet ji atrodo mažai tikėtina.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: