Jaunuoliai JK naujienas sužino iš neįprastų šaltinių - Anglija.lt
 

Jaunuoliai JK naujienas sužino iš neįprastų šaltinių 

Nauji „Ofcom“ tyrimai parodė, kad vis daugiau paauglių nusigręžia nuo tradicinių žiniasklaidos priemonių ir gauna naujienas iš socialinių tinklų.

„TikTok“ naujienų turinį vartojančių žmonių skaičius išaugo nuo 800 000 prieš dvejus metus iki 3,9 mln. šiemet. Pirmą kartą „Instagram“ yra populiariausias naujienų šaltinis tarp jaunesnių žmonių – 2022 m. juo naudojosi 29 % paauglių, o „TikTok“ ir „YouTube“ kiek mažiau.

Tačiau vyresnio amžiaus grupėse vis dar dominuoja spaudos, televizijos ir radijo naujienos. „TikTok“ vartojamų naujienų augimą daugiausia skatina jaunesnės amžiaus grupės – pusė platformoje naujienas vartojančių vartotojų yra 16–24 metų amžiaus.

Žmonių, besinaudojančių naujienomis per vaizdo įrašų dalijimosi platformą, skaičius dabar yra panašus į skaičių, naudojančių „Sky News“ svetainę ir programą, teigė „Ofcom“. Tyrime dalyvavę „TikTok“ vartotojai teigė, kad daugiau naujienų gauna iš „kitų žmonių, kuriuos seka“ (47 proc.), nei iš pačių naujienų organizacijų paskyrų (24 proc.).

Nauji „Ofcom“ tyrimai parodė, kad vis daugiau paauglių nusigręžia nuo tradicinių žiniasklaidos priemonių ir gauna naujienas iš socialinių tinklų.

„TikTok“ naujienų turinį vartojančių žmonių skaičius išaugo nuo 800 000 prieš dvejus metus iki 3,9 mln. šiemet. Pirmą kartą „Instagram“ yra populiariausias naujienų šaltinis tarp jaunesnių žmonių – 2022 m. juo naudojosi 29 % paauglių, o „TikTok“ ir „YouTube“ kiek mažiau.

Tačiau vyresnio amžiaus grupėse vis dar dominuoja spaudos, televizijos ir radijo naujienos. „TikTok“ vartojamų naujienų augimą daugiausia skatina jaunesnės amžiaus grupės – pusė platformoje naujienas vartojančių vartotojų yra 16–24 metų amžiaus.

Žmonių, besinaudojančių naujienomis per vaizdo įrašų dalijimosi platformą, skaičius dabar yra panašus į skaičių, naudojančių „Sky News“ svetainę ir programą, teigė „Ofcom“. Tyrime dalyvavę „TikTok“ vartotojai teigė, kad daugiau naujienų gauna iš „kitų žmonių, kuriuos seka“ (47 proc.), nei iš pačių naujienų organizacijų paskyrų (24 proc.).

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: