JK bankai turės pagrįsti, kodėl uždaro klientų sąskaitas - Anglija.lt
 

JK bankai turės pagrįsti, kodėl uždaro klientų sąskaitas 

Jungtinės Karalystės iždo ministras įspėjo bankus, kad jis „imsis visų būtinų veiksmų“, kad sutramdytų sąskaitas, uždaromas atsižvelgiant į klientų politines pažiūras, rašo „Standard“.

Iždo ekonomikos sekretorius Andrew Griffithas, remiantis keletu pranešimų, nusiuntė laišką 19 bankų vadovų, pakviesdamas juos į susitikimą dėl pakeitimų, kuriuos Vyriausybė imasi siekdama geriau apsaugoti klientus. Tai įvyko po to, kai buvęs JK Nepriklausomybės partijos (Ukip) lyderis Nigelas Farage'as sužinojo, kad jo banko sąskaitą uždarė privatus bankas „Coutts“, priklausantis „NatWest Group“, nes nustatė, kad jo vieši pareiškimai „nesutampa“ su banko vertybėmis.

Iždas praėjusią savaitę paskelbė, kad bankai turės paaiškinti, kodėl jie uždaro sąskaitą pagal naujas taisykles. Anksčiau jie neturėjo to pagrįsti.

Įspėjimo apie priverstinį sąskaitos uždarymą laikotarpis bus pratęstas nuo 30 dienų iki 90 dienų. Vyriausybė teigė, kad pratęsus šį laiką, klientai turėtų daugiau laiko ginčyti sprendimą per Finansų ombudsmeno tarnybą arba rasti pakaitinį banką.

Jungtinės Karalystės iždo ministras įspėjo bankus, kad jis „imsis visų būtinų veiksmų“, kad sutramdytų sąskaitas, uždaromas atsižvelgiant į klientų politines pažiūras, rašo „Standard“.

Iždo ekonomikos sekretorius Andrew Griffithas, remiantis keletu pranešimų, nusiuntė laišką 19 bankų vadovų, pakviesdamas juos į susitikimą dėl pakeitimų, kuriuos Vyriausybė imasi siekdama geriau apsaugoti klientus. Tai įvyko po to, kai buvęs JK Nepriklausomybės partijos (Ukip) lyderis Nigelas Farage'as sužinojo, kad jo banko sąskaitą uždarė privatus bankas „Coutts“, priklausantis „NatWest Group“, nes nustatė, kad jo vieši pareiškimai „nesutampa“ su banko vertybėmis.

Iždas praėjusią savaitę paskelbė, kad bankai turės paaiškinti, kodėl jie uždaro sąskaitą pagal naujas taisykles. Anksčiau jie neturėjo to pagrįsti.

Įspėjimo apie priverstinį sąskaitos uždarymą laikotarpis bus pratęstas nuo 30 dienų iki 90 dienų. Vyriausybė teigė, kad pratęsus šį laiką, klientai turėtų daugiau laiko ginčyti sprendimą per Finansų ombudsmeno tarnybą arba rasti pakaitinį banką.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: