Mažmeninės prekybos augimas Jungtinėje Karalystėje rugsėjį sulėtėjo, nes vartotojai apribojo savo išlaidas dėl padidėjusių būsto, nuomos ir kuro išlaidų, rodo skaičiai.
Remiantis Britų mažmeninės prekybos konsorciumo (BRC)-KPMG Retail duomenimis, bendras JK mažmeninės prekybos pardavimas rugsėjį sumažėjo iki 2,7 proc., nepaisant infliacijos kritimo. Dėl vartotojų atsargumo brangių prekių, pvz., baldų ir elektros įrangos, pardavimai buvo prasti, o iki mėnesio pabaigos besitęsianti šilta temperatūra reiškė, kad rudeniniai drabužiai, trikotažas ir paltai dar nepasirodė prekyboje.
Maisto ir gėrimų pardavimas rugsėjį išaugo 7,4%, tai tęsėsi nuo rugpjūčio mėnesio, tačiau vis dar nesiekia 12 mėnesių augimo vidurkio – 8,4%. Infliacija šalyje vis dar yra gerokai didesnė nei naujausi istoriniai standartai, o pardavimo apimtys kasmet mažėja.
Pardavimų internetu augimas ir toliau mažėjo, tik sveikatos, grožio ir papuošalų skaičiai buvo teigiami. Rugsėjis rodo 26-ąjį nuolatinio internetinių pardavimų mažėjimo mėnesį, o mažmenininkai tikisi aktyvaus juodojo penktadienio, kuris pakeis statistiką.
Komentarai