JK tėvai mano, kad vaikai mokyklose turi būti mokomi naudotis tualetu - Anglija.lt
 

JK tėvai mano, kad vaikai mokyklose turi būti mokomi naudotis tualetu 

Pusė tėvų Jungtinėje Karalystėje nemano, kad mokymas vaikus naudotis tualetu yra tik jų atsakomybė, rodo apklausa.

Remiantis ankstyvųjų metų labdaros organizacijos „Kindred2“ ataskaita, mokytojai turi skirti vidutiniškai 2,5 valandos per dieną, padėdami vaikams, kurie nėra pasiruošę naudotis tualetu. „Savanta for Kindred2“ apklausė daugiau nei 1000 pradinių mokyklų darbuotojų ir 1000 pradinio amžiaus amžiaus vaikų tėvų Anglijoje ir Velse.

2023-iaisiais atlikta internetinė mokyklų darbuotojų apklausa rodo, kad 50 % jų mano, jog pasirengimo mokyklai problemos yra blogesnės nei 2022 m. rugsėjį. Mokyklų darbuotojai pranešė, kad 39% vaikų paruošiamosiose klasėse sunkiai moka laikyti pieštuką, 37% negali apsirengti savarankiškai, 25% neturi pagrindinių kalbos įgūdžių, o 24% nėra mokomi naudotis tualetu.

Pradinių mokyklų darbuotojai taip pat pranešė, kad 28% tokio amžiaus vaikų „neteisingai naudojasi knygomis“ – pavyzdžiui, braukia ar baksnoja jas taip, lyg naudotų elektroninį įrenginį. Viena mokytoja sakė: „Manau, kad dabar pirmaisiais metais nemokome tiek daug, kiek anksčiau – esame daugiau auklės ir mokome juos pagrindinių įgūdžių. Tai tarsi būti jų tėvais. Mokome to, ką vaikai turėjo išmokti namuose“.

Pusė tėvų Jungtinėje Karalystėje nemano, kad mokymas vaikus naudotis tualetu yra tik jų atsakomybė, rodo apklausa.

Remiantis ankstyvųjų metų labdaros organizacijos „Kindred2“ ataskaita, mokytojai turi skirti vidutiniškai 2,5 valandos per dieną, padėdami vaikams, kurie nėra pasiruošę naudotis tualetu. „Savanta for Kindred2“ apklausė daugiau nei 1000 pradinių mokyklų darbuotojų ir 1000 pradinio amžiaus amžiaus vaikų tėvų Anglijoje ir Velse.

2023-iaisiais atlikta internetinė mokyklų darbuotojų apklausa rodo, kad 50 % jų mano, jog pasirengimo mokyklai problemos yra blogesnės nei 2022 m. rugsėjį. Mokyklų darbuotojai pranešė, kad 39% vaikų paruošiamosiose klasėse sunkiai moka laikyti pieštuką, 37% negali apsirengti savarankiškai, 25% neturi pagrindinių kalbos įgūdžių, o 24% nėra mokomi naudotis tualetu.

Pradinių mokyklų darbuotojai taip pat pranešė, kad 28% tokio amžiaus vaikų „neteisingai naudojasi knygomis“ – pavyzdžiui, braukia ar baksnoja jas taip, lyg naudotų elektroninį įrenginį. Viena mokytoja sakė: „Manau, kad dabar pirmaisiais metais nemokome tiek daug, kiek anksčiau – esame daugiau auklės ir mokome juos pagrindinių įgūdžių. Tai tarsi būti jų tėvais. Mokome to, ką vaikai turėjo išmokti namuose“.

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: