Kam gera krizmečiu? - Anglija.lt
 

Kam gera krizmečiu? 

Krizė, sunkmetis, nuosmukis... Tačiau kai kas iš to gerai pasipelno, net stengtis nereikia. Ne, šiame įraše nekalbėsiu apie aferistus, apgavikus, vagis (jiems visgi reikia šiek tiek pasistengti), bet apie kai kuriuos prekybininkus. Neseniai viename iš Londono laikraščių perskaičiau, kad Primark‘o pardavimai pakilo apie 20 proc. Krizmečiu visai neblogai, ar ne? Ypač, kai kitų pardavimai krenta po 50-70 ar daugiau, o kiti iš viso bankrutuoja.

Primark‘o sėkmės paslaptis labai paprasta – žema kaina. O drabužių žmonėms reikia. Taigi, kaip skelbia kažkoks reklaminis šūkis – kam mokėti brangiau? Dar lengviau turėtų būti maisto parduotuvėms – jei drabužių sąskaita daug kas taupo, tai valgyti ir sunkmečiu norisi. Pasidomėjau, kaip sekasi didiesiems JK prekybos tinklams, ir ką mes matome: per pirmąjį šių metų ketvirtį Tesco, ASDA, Sainsbury‘s ir Morrisons pardavimai nemažai išaugo.

O dabar plačiau:

Primark
„Guardian“ rašo, kad „recesija pirkėjus veja į Primark glėbį“. Analitikai prognozuoja, kad tinklo drabužių pardavimai artimiausiu metu kils dar 8 proc. Primark plečia savo parduotuvių tinklą nepaisant globalios recesijos – per pastaruosius ekonomikai tikrai nelengvus metus jau atidaręs 11 naujų parduotuvių (dabar iš viso 190). Tiesa, dvi iš jų ne JK, o Vokietijoje ir Portugalijoje (manau, Lietuvoje taip pat sulauktų nemažo populiarumo). Per 16 savaičių pardavimai pakilo daugiau nei penktadaliu – 21 proc. Mano komentaras – Primark‘as, aišku, nėra mados, stiliaus ar išskirtinės kokybės sostinė. Vis dėlto, gerai paieškojus, galima rasti visai neblogų ir kokybiškų, dažniausiai paprasto dizaino, bet tikrai pigių drabužėlių.

Poundland
Internete ieškodama, kieno pardavimai pastaruoju metu žymiai pakilo, radau tokį Poundlend‘ą. Tiesa, pati ten dar nesilankiau. Pagrindinė parduotvių tinklo esmė – viskas kainuoja lygiai vieną svarą. Įmonės vadovai taip pat mąsto apie plėtrą Europoje (tik ten viskas kainuotų po 2 eurus). Poundland‘o skelbiami skaičiai įspūdingi, kaip ir Primark‘o: pardavimai kilo 20 proc. Šiuo metu tinklą sudaro 212 parduotuvių, iki kitų metų kovo planuoja plėstis iki 250.

Tesco ASDA ir co
Šie prekybos tinklai taip pat trina rankomis – didžiausio Britanijos tinklo Tesco pardavimai per pirmą šių metų ketvirtį padidėjo 12,6 proc. ASDA pardavimai pakilo 8,4 proc. Morrisons – 8,2, Sainsbury‘s – apie 7 proc. Ir nors, pavyzdžiui, ASDA atstovai teigia, kad pirkėjų daugėja dėl didesnio prekybcentrio dėmesio kokybei, labiau tikėtina, kad žmonės į šių tinklų parduotuves traukia nusipirkti maisto ir kitų kasdienių prekių pigiau, nei mažuose specializuotose parduotuvėse, kur kainos gerokai užkeltos.

Jūsų – Londono naujokė

Krizė, sunkmetis, nuosmukis... Tačiau kai kas iš to gerai pasipelno, net stengtis nereikia. Ne, šiame įraše nekalbėsiu apie aferistus, apgavikus, vagis (jiems visgi reikia šiek tiek pasistengti), bet apie kai kuriuos prekybininkus. Neseniai viename iš Londono laikraščių perskaičiau, kad Primark‘o pardavimai pakilo apie 20 proc. Krizmečiu visai neblogai, ar ne? Ypač, kai kitų pardavimai krenta po 50-70 ar daugiau, o kiti iš viso bankrutuoja.

Primark‘o sėkmės paslaptis labai paprasta – žema kaina. O drabužių žmonėms reikia. Taigi, kaip skelbia kažkoks reklaminis šūkis – kam mokėti brangiau? Dar lengviau turėtų būti maisto parduotuvėms – jei drabužių sąskaita daug kas taupo, tai valgyti ir sunkmečiu norisi. Pasidomėjau, kaip sekasi didiesiems JK prekybos tinklams, ir ką mes matome: per pirmąjį šių metų ketvirtį Tesco, ASDA, Sainsbury‘s ir Morrisons pardavimai nemažai išaugo.

O dabar plačiau:

Primark
„Guardian“ rašo, kad „recesija pirkėjus veja į Primark glėbį“. Analitikai prognozuoja, kad tinklo drabužių pardavimai artimiausiu metu kils dar 8 proc. Primark plečia savo parduotuvių tinklą nepaisant globalios recesijos – per pastaruosius ekonomikai tikrai nelengvus metus jau atidaręs 11 naujų parduotuvių (dabar iš viso 190). Tiesa, dvi iš jų ne JK, o Vokietijoje ir Portugalijoje (manau, Lietuvoje taip pat sulauktų nemažo populiarumo). Per 16 savaičių pardavimai pakilo daugiau nei penktadaliu – 21 proc. Mano komentaras – Primark‘as, aišku, nėra mados, stiliaus ar išskirtinės kokybės sostinė. Vis dėlto, gerai paieškojus, galima rasti visai neblogų ir kokybiškų, dažniausiai paprasto dizaino, bet tikrai pigių drabužėlių.

Poundland
Internete ieškodama, kieno pardavimai pastaruoju metu žymiai pakilo, radau tokį Poundlend‘ą. Tiesa, pati ten dar nesilankiau. Pagrindinė parduotvių tinklo esmė – viskas kainuoja lygiai vieną svarą. Įmonės vadovai taip pat mąsto apie plėtrą Europoje (tik ten viskas kainuotų po 2 eurus). Poundland‘o skelbiami skaičiai įspūdingi, kaip ir Primark‘o: pardavimai kilo 20 proc. Šiuo metu tinklą sudaro 212 parduotuvių, iki kitų metų kovo planuoja plėstis iki 250.

Tesco ASDA ir co
Šie prekybos tinklai taip pat trina rankomis – didžiausio Britanijos tinklo Tesco pardavimai per pirmą šių metų ketvirtį padidėjo 12,6 proc. ASDA pardavimai pakilo 8,4 proc. Morrisons – 8,2, Sainsbury‘s – apie 7 proc. Ir nors, pavyzdžiui, ASDA atstovai teigia, kad pirkėjų daugėja dėl didesnio prekybcentrio dėmesio kokybei, labiau tikėtina, kad žmonės į šių tinklų parduotuves traukia nusipirkti maisto ir kitų kasdienių prekių pigiau, nei mažuose specializuotose parduotuvėse, kur kainos gerokai užkeltos.

Jūsų – Londono naujokė

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: