Vienoje populiariausių Didžiojoje Britanijoje kelionių paieškos ir laisvalaikio planavimo interneto svetainių "lastminute.com" praėjusią savaitę prasidėjo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Kampanija, kurios tikslas pristatyti projektą "Vilnius - Europos kultūros sostinė 2009" ir paskatinti britus keliauti į Lietuvą tęsis iki lapkričio 15 dienos.
Tai yra antroji tokio pobūdžio kampanija, skirta Jungtinės Karalystės rinkai, pranešė Valstybinis turizmo departamentas. "Pirmasis bandymas buvo išties sėkmingas - kampanijos metu Lietuvos viešbučių bei skrydžių rezervacijos išaugo net 40 procentų. Tai labai geras rodiklis, paskatinęs tiek mus, tiek ir "lastminute.com" derėtis dėl naujos kampanijos sąlygų šiemet", - teigė Lietuvos turizmo informacijos centro Londone vadybininkė Vaida Andriuškevičiūtė.
Svetainė "lastminute.com" yra vienas lankomiausių Jungtinės Karalystės kelionių tinklapių, kurį per mėnesį aplanko daugiau nei 8 mln. unikalių vartotojų. Šiuo metu portale galima įsigyti bilietų į Vilniaus ir Palangos oro uostus, rezervuoti nakvynes Lietuvos viešbučiuose, užsisakyti savaitgalio išvykų į Lietuvą.
Komentarai
Pazistami anglai jau du kartus buvo LT. Labai patiko gamta, dideli ispudi paliko Gruto parko balvonai, net isizioje klausesi apie sovietmeti :), liko suzaveti aukstu aptarnavimo lygiu. Dabar nori aplankyt LT ziema kai bus daug daug sniego. Ka as galiu pasakyt? Jie nezino kas yra lietuviskas saltis......:)
Durni britai butu jei vaziuotu i lietuva. Nera ka ten kaime veikt... juk is UK i bet kuri pasaulio krasta skraidom papigiai, tai ko i ta lietuvele bruktis????
saunuoliai, kad reklamuoja