Londono meras išreiškė paramą naujo milžiniško oro uosto statybai - Anglija.lt
 

Londono meras išreiškė paramą naujo milžiniško oro uosto statybai 

Borisas Johnsonas trečiadienį išsakė palaikymą architekto Lordo Fosterio pasiūlytam planui pastatyti didžiausią pasaulio oro uostą Thames‘ės žiočių saloje, skelbia „London Evening Standard“.

50 milijardų kainuosiantis keturių pakilimo takų oro uostas, kuris architekto tikinimu „grąžins Britaniją į verslo širdį“, galėtų aptarnauti 150 milijonų keleivių per metus ir būtų pasiekiamas iš Londono per 30 minučių trukmės kelionę greitaeigiu traukiniu.

Sostinės meras anksčiau apie oro uostą Thames‘ės žiotyse yra pasakęs, kad tai būtų „pats galingiausias pareiškimas, kurį mes galime pareikšti apie šios šalies ambiciją“.

Politikas tvirtina tikįs, kad naujasis oro uostas išspręstų gilėjančią Anglijos Pietryčių aviacijos krizę.

Pagal projektą Kento grafystėje esanti sala Grain taptų pačiu svarbiausiu Britanijos transporto mazgu. Čia susikirstų aviacijos ir geležinkelio keliai. Įrengiant oro uostą tektų statyti užtvanką, kuri saugotų nuo potvynių.

Studijos rodo, kad nestatant naujų oro uostų Londone, su dabartiniais būtų galima verstis ne ilgiau kaip iki 2030 metų – vėliau jų pajėgumų nebeužteks.

Borisas Johnsonas trečiadienį išsakė palaikymą architekto Lordo Fosterio pasiūlytam planui pastatyti didžiausią pasaulio oro uostą Thames‘ės žiočių saloje, skelbia „London Evening Standard“.

50 milijardų kainuosiantis keturių pakilimo takų oro uostas, kuris architekto tikinimu „grąžins Britaniją į verslo širdį“, galėtų aptarnauti 150 milijonų keleivių per metus ir būtų pasiekiamas iš Londono per 30 minučių trukmės kelionę greitaeigiu traukiniu.

Sostinės meras anksčiau apie oro uostą Thames‘ės žiotyse yra pasakęs, kad tai būtų „pats galingiausias pareiškimas, kurį mes galime pareikšti apie šios šalies ambiciją“.

Politikas tvirtina tikįs, kad naujasis oro uostas išspręstų gilėjančią Anglijos Pietryčių aviacijos krizę.

Pagal projektą Kento grafystėje esanti sala Grain taptų pačiu svarbiausiu Britanijos transporto mazgu. Čia susikirstų aviacijos ir geležinkelio keliai. Įrengiant oro uostą tektų statyti užtvanką, kuri saugotų nuo potvynių.

Studijos rodo, kad nestatant naujų oro uostų Londone, su dabartiniais būtų galima verstis ne ilgiau kaip iki 2030 metų – vėliau jų pajėgumų nebeužteks.

 (Komentarų: 25)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: