„Mirtina“ reklama papiktino britus, kompanija teigia laužanti tabu - Anglija.lt
 

„Mirtina“ reklama papiktino britus, kompanija teigia laužanti tabu 

Didžiosios Britanijos laidojimo kainų palyginimo internetinis puslapis „Beyond“ sukėlė pasipiktinimą šalyje, kai paskelbė kelias „aštresnes“ reklamas mirties ir laidotuvių tema.

Londono transporto sistemą valdanti tarnyba „Transport for London“ uždraudė tokią reklamą transporto sistemoje. Tačiau kompanija teigia laužanti tabu ir mano, kad reikėtų atviriau kalbėti apie mirtį ir laidotuves.

Viename iš „Beyond“ reklaminių plakatų pavaizduota jauna pora, bėganti į jūrą su karstų formos banglentėmis. Reklamoje juokaujama, kad siūloma £1195 vertės kelionės „į vieną pusę“, kur bus „tikrai karšta“. Taip reklamuojamos krematoriumo paslaugos.

Kitame reklaminiame plakate, kuris primena vaistų nuo gripo reklamą, žmonių klausiama: „Skauda galvą? Kankina įvairiausi skausmai? Peršti gerklę? Tuomet geriau sudaryk testamentą“.

Dar kitame reklaminiame pranešime vaizduojama jauna moteris, planuojanti savo laidotuves vestuvių planavimo stiliumi. Teksto antraštė skelbia: „Kad tobulai atrodytumei tą svarbią dieną“.

„Beyond“ teigia, kad tokiomis šiuolaikiškomis reklamomis nori laužyti tabu, susijusį su mirtimi, nes dabartinė aplinka tik skatina šiame sektoriuje veikti nesąžiningas įmones.

Bendrovė paskelbė savo reklamą socialiniame tinkle „Facebook“ ir parašė: „Štai mūsų reklamos kampanija, kurią TFL uždraudė, nes apjungėme mirtį ir humorą. Ką manote?“

O savo interneto puslapyje bendrovė išplatino specialų pareiškimą: „Taigi, šios reklamos yra šiek tiek ... „aštresnės“. Ir tai buvo padaryta tyčia. Reikalas tas, kas mes visi mirsime. Tačiau Jungtinėje Karalystėje mažai žmonių apie tai kalba. Kai kažkas yra tabu, kaip mirtis, sukuriama aplinka veikti nesąžiningoms įmonėms. Mūsų baimė kalbėti šia tema – tas sukurtas savotiškas tylos kodas – leidžia grobuonims mus apiplėšinėti. Mes tikrai mokame per daug už laidotuves, laidotuvių planus ir testamentus, nes manome, kad negalime pasižvalgyti ir paieškoti mažesnių kainų“.

Didžiosios Britanijos laidojimo kainų palyginimo internetinis puslapis „Beyond“ sukėlė pasipiktinimą šalyje, kai paskelbė kelias „aštresnes“ reklamas mirties ir laidotuvių tema.

Londono transporto sistemą valdanti tarnyba „Transport for London“ uždraudė tokią reklamą transporto sistemoje. Tačiau kompanija teigia laužanti tabu ir mano, kad reikėtų atviriau kalbėti apie mirtį ir laidotuves.

Viename iš „Beyond“ reklaminių plakatų pavaizduota jauna pora, bėganti į jūrą su karstų formos banglentėmis. Reklamoje juokaujama, kad siūloma £1195 vertės kelionės „į vieną pusę“, kur bus „tikrai karšta“. Taip reklamuojamos krematoriumo paslaugos.

Kitame reklaminiame plakate, kuris primena vaistų nuo gripo reklamą, žmonių klausiama: „Skauda galvą? Kankina įvairiausi skausmai? Peršti gerklę? Tuomet geriau sudaryk testamentą“.

Dar kitame reklaminiame pranešime vaizduojama jauna moteris, planuojanti savo laidotuves vestuvių planavimo stiliumi. Teksto antraštė skelbia: „Kad tobulai atrodytumei tą svarbią dieną“.

„Beyond“ teigia, kad tokiomis šiuolaikiškomis reklamomis nori laužyti tabu, susijusį su mirtimi, nes dabartinė aplinka tik skatina šiame sektoriuje veikti nesąžiningas įmones.

Bendrovė paskelbė savo reklamą socialiniame tinkle „Facebook“ ir parašė: „Štai mūsų reklamos kampanija, kurią TFL uždraudė, nes apjungėme mirtį ir humorą. Ką manote?“

O savo interneto puslapyje bendrovė išplatino specialų pareiškimą: „Taigi, šios reklamos yra šiek tiek ... „aštresnės“. Ir tai buvo padaryta tyčia. Reikalas tas, kas mes visi mirsime. Tačiau Jungtinėje Karalystėje mažai žmonių apie tai kalba. Kai kažkas yra tabu, kaip mirtis, sukuriama aplinka veikti nesąžiningoms įmonėms. Mūsų baimė kalbėti šia tema – tas sukurtas savotiškas tylos kodas – leidžia grobuonims mus apiplėšinėti. Mes tikrai mokame per daug už laidotuves, laidotuvių planus ir testamentus, nes manome, kad negalime pasižvalgyti ir paieškoti mažesnių kainų“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: