Nauja reklamos kampanija Vilnius sieks atsikratyti buvusios sovietinės šalies etiketės - Anglija.lt
 

Nauja reklamos kampanija Vilnius sieks atsikratyti buvusios sovietinės šalies etiketės 

Ateinančią savaitę Vilnius pradės naują maždaug 0,5 mln. eurų vertės reklamos kampaniją Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje, kuria bus siekiama paskatinti šių šalių gyventojus sulaužyti stereotipus apie Lietuvos sostinę.

„Expectations vs reality“ pavadinta reklamos kampaniją, kurią bus pradėta vykdyti nuo balandžio 8 dienos, Vilnius sieks nusikratyti buvusios sovietinės šalies etiketės, skelbia „Go Vilnius“.

„Nežino Vilniaus 60 proc. JK ir 40 proc. Vokietijos gyventojų, o iš tų, kurie žino, ketvirtadalis žino tik pavadinimą. (...) Jeigu tu nežinai, kuo žavus tas miestas, tai ką gali tada ten nuveikti?“ – ketvirtadienį pristatydama naują kampaniją sakė „Go Vilnius“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė.

Jos teigimu, KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto šiemet atliktas tyrimas parodė, kad vos 8 proc. JK ir Vokietijos gyventojų apie Vilnių žino kiek daugiau nei jo pavadinimą ar turi daugiau nei bazinių-geografinių žinių. Didžioji dalis jų Vilnių sieja su Rytų Europos stereotipais, skurdu. 

Ateinančią savaitę Vilnius pradės naują maždaug 0,5 mln. eurų vertės reklamos kampaniją Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje, kuria bus siekiama paskatinti šių šalių gyventojus sulaužyti stereotipus apie Lietuvos sostinę.

„Expectations vs reality“ pavadinta reklamos kampaniją, kurią bus pradėta vykdyti nuo balandžio 8 dienos, Vilnius sieks nusikratyti buvusios sovietinės šalies etiketės, skelbia „Go Vilnius“.

„Nežino Vilniaus 60 proc. JK ir 40 proc. Vokietijos gyventojų, o iš tų, kurie žino, ketvirtadalis žino tik pavadinimą. (...) Jeigu tu nežinai, kuo žavus tas miestas, tai ką gali tada ten nuveikti?“ – ketvirtadienį pristatydama naują kampaniją sakė „Go Vilnius“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė.

Jos teigimu, KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto šiemet atliktas tyrimas parodė, kad vos 8 proc. JK ir Vokietijos gyventojų apie Vilnių žino kiek daugiau nei jo pavadinimą ar turi daugiau nei bazinių-geografinių žinių. Didžioji dalis jų Vilnių sieja su Rytų Europos stereotipais, skurdu. 

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: