JK atpigo maisto prekės internetu - Anglija.lt
 

JK atpigo maisto prekės internetu 

Jungtinėje Karalystėje maisto prekių kainos internete vasarį buvo 1,2% mažesnės lyginant su praėjusių metų laikotarpiu – tai pirmas toks kritimas nuo 2021 metų spalio.

Pagal „Adobe Analytics“ kainų stebėjimą, pagrįstą internetinėmis operacijomis, naminių gyvūnėlių produktai buvo 0,5% pigesni nei prieš metus. Internetinės bakalėjos kainos sausio mėn. padidėjo 0,1%, lyginant su 5,3% padidėjimu nuo praėjusių metų sausio iki vasario.

Visose kategorijose JK internetinės mažmeninės prekybos kainos 2024 m. vasario mėn. buvo vidutiniškai 8,2 % mažesnės, palyginus su praėjusių metų vasario mėnesiu. Tačiau sausį vidutinės kainos šiek tiek pakilo (0,6 %), nors greičiausiai tam turėjo įtakos pokalėdiniai išpardavimai, o tokios kategorijos kaip drabužiai, buitinė technika, papuošalai ir namų bei sodo reikmenys praėjusį mėnesį grįžo į įprastą lygį.

Šio vasario mėnesio duomenis taip pat iškraipė keliamieji metai, suteikę papildomą dieną apsipirkti, todėl bendros išlaidos padidėjo iki 8,8 mlrd. svarų sterlingų. Be šios papildomos dienos, mėnesio išlaidos internetu buvo 1,9% didesnės nei praėjusį vasarį, nurodė „Adobe“.

Jungtinėje Karalystėje maisto prekių kainos internete vasarį buvo 1,2% mažesnės lyginant su praėjusių metų laikotarpiu – tai pirmas toks kritimas nuo 2021 metų spalio.

Pagal „Adobe Analytics“ kainų stebėjimą, pagrįstą internetinėmis operacijomis, naminių gyvūnėlių produktai buvo 0,5% pigesni nei prieš metus. Internetinės bakalėjos kainos sausio mėn. padidėjo 0,1%, lyginant su 5,3% padidėjimu nuo praėjusių metų sausio iki vasario.

Visose kategorijose JK internetinės mažmeninės prekybos kainos 2024 m. vasario mėn. buvo vidutiniškai 8,2 % mažesnės, palyginus su praėjusių metų vasario mėnesiu. Tačiau sausį vidutinės kainos šiek tiek pakilo (0,6 %), nors greičiausiai tam turėjo įtakos pokalėdiniai išpardavimai, o tokios kategorijos kaip drabužiai, buitinė technika, papuošalai ir namų bei sodo reikmenys praėjusį mėnesį grįžo į įprastą lygį.

Šio vasario mėnesio duomenis taip pat iškraipė keliamieji metai, suteikę papildomą dieną apsipirkti, todėl bendros išlaidos padidėjo iki 8,8 mlrd. svarų sterlingų. Be šios papildomos dienos, mėnesio išlaidos internetu buvo 1,9% didesnės nei praėjusį vasarį, nurodė „Adobe“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: