530 tūkst. Londono vairuotojų įspėti apie taršos mokestį - Anglija.lt
 

530 tūkst. Londono vairuotojų įspėti apie taršos mokestį  

TfL“ atstovas sakė, kad „veikla akis į akį“ prasidės mėnesio pabaigoje „pėsčiųjų vietose“. Bus aiškinama, kaip veikia „Ulez“ ir kokios transporto priemonės yra apmokestinamos visą parą.

Siekiama, kad spalio 25 d. plečiantis zonai, vairuotojai nebūtų pastebėti nežinodami ir jiems nereikėtų sumokėti 160 svarų baudos.

„TfL“ tikisi maždaug 2 milijonų svarų sterlingų per dieną pajamų iš mokesčių ir nuobaudų, o išplėtimo zonoje pastaruoju metu kasdien pastebima apie 100 000 lengvųjų automobilių, 35 000 mikroautobusų ir 3 000 sunkvežimių.

Tik dyzelinės transporto priemonės, registruotos nuo 2015 m., ir benzininės transporto priemonės, registruotos nuo 2005 m., greičiausiai atitiks išmetamųjų teršalų taisykles.

Be to, 3,9 mln. žmonių, kurių duomenis „Transport for London“ gavo iš surinktų mokesčių ir „Oyster“ duomenų bazių, buvo išsiųsta el. paštu informacija apie „Ulez“ plėtrą.

Schemą plečia meras Sadiqas Khanas iš Londono centro, kur ji buvo pradėta 2019 m. balandžio mėn., siekiant pagerinti sostinės oro kokybę.

Manoma, kad didesnė zona - 18 kartų didesnė už pradinę - sumažins azoto dioksido kiekį maždaug 30 proc.

Skaičiuojama, kad zonos išplėtimo kaina gali siekti 130 mln .

Kuriamas 750 kamerų tinklas - 400 išplėstinėje zonoje ir 350 prie naujos ribos.

Kiekviena nauja fotoaparato svetainė kainuoja 10 000–15 000 svarų sterlingų, kartais ir daugiau. 

Ponas Khanas sakė, kad „TfL“ ir toliau laikosi „plano“, kad išplėtimą įvykdytų laiku, nors zonoje ar aplink ją turėjo būti įrengta daugiau nei 2 000 infrastruktūros objektų, o norint „suteikti papildomų pajėgumų“, reikėjo „žymiai atnaujinti“ IT sistemas. 

Jis sakė, kad supratimas apie plėtrą didėja, nes daugiau nei 80 proc. transporto priemonių jau atitinka reikalavimus - tai reiškia, kad jos nebus apmokestintos.

TfL“ atstovas sakė, kad „veikla akis į akį“ prasidės mėnesio pabaigoje „pėsčiųjų vietose“. Bus aiškinama, kaip veikia „Ulez“ ir kokios transporto priemonės yra apmokestinamos visą parą.

Siekiama, kad spalio 25 d. plečiantis zonai, vairuotojai nebūtų pastebėti nežinodami ir jiems nereikėtų sumokėti 160 svarų baudos.

„TfL“ tikisi maždaug 2 milijonų svarų sterlingų per dieną pajamų iš mokesčių ir nuobaudų, o išplėtimo zonoje pastaruoju metu kasdien pastebima apie 100 000 lengvųjų automobilių, 35 000 mikroautobusų ir 3 000 sunkvežimių.

Tik dyzelinės transporto priemonės, registruotos nuo 2015 m., ir benzininės transporto priemonės, registruotos nuo 2005 m., greičiausiai atitiks išmetamųjų teršalų taisykles.

Be to, 3,9 mln. žmonių, kurių duomenis „Transport for London“ gavo iš surinktų mokesčių ir „Oyster“ duomenų bazių, buvo išsiųsta el. paštu informacija apie „Ulez“ plėtrą.

Schemą plečia meras Sadiqas Khanas iš Londono centro, kur ji buvo pradėta 2019 m. balandžio mėn., siekiant pagerinti sostinės oro kokybę.

Manoma, kad didesnė zona - 18 kartų didesnė už pradinę - sumažins azoto dioksido kiekį maždaug 30 proc.

Skaičiuojama, kad zonos išplėtimo kaina gali siekti 130 mln .

Kuriamas 750 kamerų tinklas - 400 išplėstinėje zonoje ir 350 prie naujos ribos.

Kiekviena nauja fotoaparato svetainė kainuoja 10 000–15 000 svarų sterlingų, kartais ir daugiau. 

Ponas Khanas sakė, kad „TfL“ ir toliau laikosi „plano“, kad išplėtimą įvykdytų laiku, nors zonoje ar aplink ją turėjo būti įrengta daugiau nei 2 000 infrastruktūros objektų, o norint „suteikti papildomų pajėgumų“, reikėjo „žymiai atnaujinti“ IT sistemas. 

Jis sakė, kad supratimas apie plėtrą didėja, nes daugiau nei 80 proc. transporto priemonių jau atitinka reikalavimus - tai reiškia, kad jos nebus apmokestintos.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: