Apklausa: beveik pusė mokytojų Anglijoje planuoja išeiti iš darbo - Anglija.lt
 

Apklausa: beveik pusė mokytojų Anglijoje planuoja išeiti iš darbo 

Apklausa: beveik pusė mokytojų Anglijoje planuoja išeiti iš darbo
123RF nuotr.

Mokytojai sako, kad mokykloms sunku užpildyti laisvas darbo vietas, dėl to dvigubėja etatai, o 73 proc. mokytojų teigė, kad nuo pandemijos pradžios ši problema dar labiau paaštrėjo.

NEU atliktos paklausos duomenimis:

- 44 proc. Anglijos valstybinių mokyklų mokytojų iki 2027 m. planuoja išeiti iš darbo;

- Pusė iš jų (22 proc.) ketina išeiti per dvejus metus;

- Mokykloms sunku užpildyti laisvas darbo vietas, todėl pareigybių daugėja dvigubai;

- 73 proc. mokytojų teigia, kad padėtis pablogėjo nuo pandemijos pradžios;

- Daugiau nei pusė (52 proc.) mokytojų teigia, kad jų darbo krūvis yra „nevaldomas“ arba „didžiąją laiko dalį nevaldomas“, palyginti su 35 proc. 2021 metais;

- Du trečdaliai mokytojų Anglijos valstybės finansuojamose mokyklose mažiausiai 60 proc. laiko jaučia stresą.

Mokytojai taip pat nurodė darbo užmokestį ir atskaitomybę kaip priežastis, dėl kurių svarsto galimybę išeiti iš darbo, o vienas iš jų NEU sakė: „Aš beviltiškai noriu išeiti iš švietimo sistemos dėl darbo krūvio, nuolatinės stebėsenos ir popierizmo“.

„Žmonės išeina, o tada jų pareigos priskiriamos kitiems mokytojams“, – sakė vienas mokytojas.

Kita pedagogė mokytojas pažymėjo, kad „viskas sumažinta iki minimumo“, ir pridūrė: „Mums tenka daugiau vadovavimo pareigų, tačiau mūsų laikas joms atlikti buvo apkarpytas. Klasėse nuolat dirba mokytojų padėjėjai, tarsi tai būtų visiškai patenkinama“.

Du trečdaliai vidurinių mokyklų mokytojų (66 proc.) teigė, kad nuo 2020 m. kovo mėn. mokytojų padėjėjų ir pagalbinio personalo etatų klausimas pablogėjo. Vienas respondentas teigė, kad mokytojų padėjėjų yra „gerokai per mažai“ ir jų prašoma dirbti daugiau nei bet kada anksčiau.

NEU generalinė sekretorė dr. Mary Bousted teigė, kad vienas po kito dirbę švietimo sekretoriai „nesugebėjo išspręsti mokytojams kylančių problemų“. Ji paragino vyriausybę imtis veiksmų, kad „ištaisytų padėtį“.

Ji teigė, kad vyriausybė turėtų ne tik pripažinti, kad didelis darbo krūvis yra problema. „Mūsų profesija tebėra viena iš profesijų, kurioje neapmokamų darbo valandų skaičius yra vienas didžiausių, ir mes vis dar gerokai viršijame tarptautinį mokytojų darbo valandų vidurkį, – sakė ji. – Tai paprasčiausiai netvaru ir gali sukelti perdegimą.“

Apklausa: beveik pusė mokytojų Anglijoje planuoja išeiti iš darbo
123RF nuotr.

Mokytojai sako, kad mokykloms sunku užpildyti laisvas darbo vietas, dėl to dvigubėja etatai, o 73 proc. mokytojų teigė, kad nuo pandemijos pradžios ši problema dar labiau paaštrėjo.

NEU atliktos paklausos duomenimis:

- 44 proc. Anglijos valstybinių mokyklų mokytojų iki 2027 m. planuoja išeiti iš darbo;

- Pusė iš jų (22 proc.) ketina išeiti per dvejus metus;

- Mokykloms sunku užpildyti laisvas darbo vietas, todėl pareigybių daugėja dvigubai;

- 73 proc. mokytojų teigia, kad padėtis pablogėjo nuo pandemijos pradžios;

- Daugiau nei pusė (52 proc.) mokytojų teigia, kad jų darbo krūvis yra „nevaldomas“ arba „didžiąją laiko dalį nevaldomas“, palyginti su 35 proc. 2021 metais;

- Du trečdaliai mokytojų Anglijos valstybės finansuojamose mokyklose mažiausiai 60 proc. laiko jaučia stresą.

Mokytojai taip pat nurodė darbo užmokestį ir atskaitomybę kaip priežastis, dėl kurių svarsto galimybę išeiti iš darbo, o vienas iš jų NEU sakė: „Aš beviltiškai noriu išeiti iš švietimo sistemos dėl darbo krūvio, nuolatinės stebėsenos ir popierizmo“.

„Žmonės išeina, o tada jų pareigos priskiriamos kitiems mokytojams“, – sakė vienas mokytojas.

Kita pedagogė mokytojas pažymėjo, kad „viskas sumažinta iki minimumo“, ir pridūrė: „Mums tenka daugiau vadovavimo pareigų, tačiau mūsų laikas joms atlikti buvo apkarpytas. Klasėse nuolat dirba mokytojų padėjėjai, tarsi tai būtų visiškai patenkinama“.

Du trečdaliai vidurinių mokyklų mokytojų (66 proc.) teigė, kad nuo 2020 m. kovo mėn. mokytojų padėjėjų ir pagalbinio personalo etatų klausimas pablogėjo. Vienas respondentas teigė, kad mokytojų padėjėjų yra „gerokai per mažai“ ir jų prašoma dirbti daugiau nei bet kada anksčiau.

NEU generalinė sekretorė dr. Mary Bousted teigė, kad vienas po kito dirbę švietimo sekretoriai „nesugebėjo išspręsti mokytojams kylančių problemų“. Ji paragino vyriausybę imtis veiksmų, kad „ištaisytų padėtį“.

Ji teigė, kad vyriausybė turėtų ne tik pripažinti, kad didelis darbo krūvis yra problema. „Mūsų profesija tebėra viena iš profesijų, kurioje neapmokamų darbo valandų skaičius yra vienas didžiausių, ir mes vis dar gerokai viršijame tarptautinį mokytojų darbo valandų vidurkį, – sakė ji. – Tai paprasčiausiai netvaru ir gali sukelti perdegimą.“

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: