Dėl Covid JK susisiekimas traukiniais taps itin sudėtingas - Anglija.lt
 

Dėl Covid JK susisiekimas traukiniais taps itin sudėtingas  

Didėjantis Covid atvejų skaičius lėmė tai, kad daug žmonių izoliuojasi ir negali eiti į darbą, o tai smarkiai paveikė pramonės šakas, kuriose darbuotojai negali dirbti iš namų.

Geležinkelio keleivių skaičius taip pat sumažėjo dėl to, kad daugiau žmonių dirba namuose, todėl operatoriai sumažino siūlomų paslaugų skaičių.

SWR teigė, kad perėjimas prie laikinojo avarinio tvarkaraščio leis operatoriui „efektyviai suderinti pajėgumus ir paklausą“ ir sumažins poreikį atlikti trumpus pakeitimus.

Ji nenurodė datos, kada tvarkaraštis grįš į įprastas vėžes.

Tuo tarpu c2c svetainėje rašoma, kad esama situacija „leis sutaupyti mokesčių mokėtojų pinigų, nes pastarosiomis savaitėmis keleivių paklausa labai sumažėjo“.

„Avanti West Coast“ teigė, kad važiuos tik po vieną traukinį per valandą abiem kryptimis kiekvienu maršrutu, jungiančiu Londono Eustoną su Birmingamu, Glazgu ir Mančesteriu.

Bendrovė nurodė, kad sutrumpintas tvarkaraštis galios iki vasario 25 d.

Traukinių bendrovės, įskaitant „ScotRail“, „CrossCountry“ ir „LNER“, anksčiau paskelbė apie sutrumpintus tvarkaraščius ir įspėjo keleivius apie atšaukimus.

Kitur „Merseyrail“ pranešė, kad nuo pirmadienio iki kito pranešimo visos jos linijos bus pakeistos į 30 minučių trukmės paslaugas.

East Midlands Railway taip pat sumažino savo tvarkaraštį maždaug 4%.

„Greater Anglia“ pakeitė savo tvarkaraštį į sekmadienio paslaugų lygį, reaguodama į mažiau keliaujančių keleivių, tačiau nuo to laiko pridėjo daugiau paslaugų, gavusi keleivių atsiliepimus.

Sumažėjus paslaugų skaičiui, profesinė sąjunga RMT perspėjo, kad ji priešinsis „bet kokiems bandymams pasinaudoti šia krize siekiant ciniškai buldozeriu sumažinti paslaugų skaičių ir darbuotojų skaičių“.

RMT generalinis sekretorius Mickas Lynchas sakė, kad dabartinė padėtis atskleidė „esantį darbuotojų trūkumą ir parodo, kaip transporto bendrovės jau daugelį metų pigiai taiko“.

„Tai turi liautis“, – sakė jis.

„Kadangi kalbama apie darbą namuose ir kitus apribojimus, kurie netrukus bus panaikinti, atėjo laikas planuoti geležinkelio ateitį, o ne nuolatinių apribojimų kontrabandą“.

„Rail Delivery Group“ teigė, kad sutrumpinus tvarkaraščius teikiamos patikimesnės paslaugos, o atšaukimai sudaro 2,1 % visų operatorių – mažiau nei 3 % vidurkio.

Pramonės institucija teigė, kad geležinkelių bendrovės „elgiasi protingai užtikrindamos, kad jų kursuojamų traukinių skaičius atitiktų keleivių skaičių“.

Didėjantis Covid atvejų skaičius lėmė tai, kad daug žmonių izoliuojasi ir negali eiti į darbą, o tai smarkiai paveikė pramonės šakas, kuriose darbuotojai negali dirbti iš namų.

Geležinkelio keleivių skaičius taip pat sumažėjo dėl to, kad daugiau žmonių dirba namuose, todėl operatoriai sumažino siūlomų paslaugų skaičių.

SWR teigė, kad perėjimas prie laikinojo avarinio tvarkaraščio leis operatoriui „efektyviai suderinti pajėgumus ir paklausą“ ir sumažins poreikį atlikti trumpus pakeitimus.

Ji nenurodė datos, kada tvarkaraštis grįš į įprastas vėžes.

Tuo tarpu c2c svetainėje rašoma, kad esama situacija „leis sutaupyti mokesčių mokėtojų pinigų, nes pastarosiomis savaitėmis keleivių paklausa labai sumažėjo“.

„Avanti West Coast“ teigė, kad važiuos tik po vieną traukinį per valandą abiem kryptimis kiekvienu maršrutu, jungiančiu Londono Eustoną su Birmingamu, Glazgu ir Mančesteriu.

Bendrovė nurodė, kad sutrumpintas tvarkaraštis galios iki vasario 25 d.

Traukinių bendrovės, įskaitant „ScotRail“, „CrossCountry“ ir „LNER“, anksčiau paskelbė apie sutrumpintus tvarkaraščius ir įspėjo keleivius apie atšaukimus.

Kitur „Merseyrail“ pranešė, kad nuo pirmadienio iki kito pranešimo visos jos linijos bus pakeistos į 30 minučių trukmės paslaugas.

East Midlands Railway taip pat sumažino savo tvarkaraštį maždaug 4%.

„Greater Anglia“ pakeitė savo tvarkaraštį į sekmadienio paslaugų lygį, reaguodama į mažiau keliaujančių keleivių, tačiau nuo to laiko pridėjo daugiau paslaugų, gavusi keleivių atsiliepimus.

Sumažėjus paslaugų skaičiui, profesinė sąjunga RMT perspėjo, kad ji priešinsis „bet kokiems bandymams pasinaudoti šia krize siekiant ciniškai buldozeriu sumažinti paslaugų skaičių ir darbuotojų skaičių“.

RMT generalinis sekretorius Mickas Lynchas sakė, kad dabartinė padėtis atskleidė „esantį darbuotojų trūkumą ir parodo, kaip transporto bendrovės jau daugelį metų pigiai taiko“.

„Tai turi liautis“, – sakė jis.

„Kadangi kalbama apie darbą namuose ir kitus apribojimus, kurie netrukus bus panaikinti, atėjo laikas planuoti geležinkelio ateitį, o ne nuolatinių apribojimų kontrabandą“.

„Rail Delivery Group“ teigė, kad sutrumpinus tvarkaraščius teikiamos patikimesnės paslaugos, o atšaukimai sudaro 2,1 % visų operatorių – mažiau nei 3 % vidurkio.

Pramonės institucija teigė, kad geležinkelių bendrovės „elgiasi protingai užtikrindamos, kad jų kursuojamų traukinių skaičius atitiktų keleivių skaičių“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: