Dėl taksi vairuotojų trūkumo, visuomenė jaučiasi nesaugi - Anglija.lt
 

Dėl taksi vairuotojų trūkumo, visuomenė jaučiasi nesaugi 

Dėl brangiai kainuojančių transporto priemonių licencijų ir registravimo, taip pat baudžiamųjų ir medicininių patikrinimų lėmė tai, ką LPCHA pavadino „tobula audra“.

„Mums skambino iš Inverneso Škotijoje, iki pat Kornvalio, žmonės sakė, kad negali gauti vairuotojų ir negali pakankamai greitai gauti pažymėjimų“, – BBC sakė Wrightas.

Dėl to tūkstančiai klientų lieka nelaimėje. Taksi teikia gyvybiškai svarbią paslaugą; nuvežti žmones į ligonines, grįžti iš parduotuvių ir, žinoma, saugiai namo po vakarėlio.

Taz Harrison, „The Sugarmill“ Stoke-on-Trent mieste gerovės pareigūnė, sakė nerimaujanti, kad darbuotojai ir klientai galėtų pavėžėti.

„Baigiu prie klubo 4 val. ryto ir laukiu iki 5 ar 6 ryto, kad gaučiau taksi“, – paaiškino ji.

„Ilgas laikas būti pačiam mieste – prieš pandemiją tai buvo 5–10 minučių“.

„Dirbu vietose 20 metų ir niekada nežinojau, kad tai taip blogai.

Sugarmill ištuština šešių šimtų muzikos gerbėjų duris tuo pačiu metu, kai tą patį daro kelios Hanley vietos.

„Dauguma žmonių pasiduoda ir eina pėsčiomis“, – pridūrė ponia Harrison.

Stafordšyro universiteto studentų tai nestebina.

„Taksi niekur nėra arba jie visi gudrūs“, – paaiškino vienas studentas.

„Visuomenės saugumo problema“

Savo patirtimi pasidalijo ir studentės draugas: „Taksi vairuotojas įleido kitą vaikiną su manimi į taksi, kai baigiau darbą ir jis buvo visiškai girtas!

Nacionalinė studentų sąjunga teigė, kad kai kurie universitetai bendradarbiauja su taksi įmonėmis, kad sukurtų saugesnius maršrutus studentams.

Tačiau sąjunga paragino vyriausybę padaryti daugiau: „Tai yra visuomenės saugumo problema, ir labai svarbu, kad ją išspręstume dabar, kad nebematytume studentų, įstrigusių nežinomose vietose“, – sakė viceprezidentė aukštajam mokslui Hillary Gyebi-Ababio.

Naktinio laiko pramonės asociacija teigė, kad ši problema kelia susirūpinimą dėl transporto infrastruktūros.

Asociacijos vadovas Michaelas Killas sakė esąs sunerimęs dėl vairuotojų trūkumo ir paragino vyriausybės ir miesto vadovus visoje šalyje teikti jam pirmenybę.

„Dėmesį pažeidžiamumui ir moterų saugai naktį bei tūkstančius naktinių darbuotojų visoje šalyje negalime nuvertinti gyvybiškai svarbaus šių paslaugų vaidmens užtikrinant žmonių saugumą naktį“, – pridūrė J. Killas.

Transporto departamento atstovas spaudai atsakė: „Nors taksi licencijų teikimas yra vietos valdžios institucijų atsakomybė, mes ir toliau bendradarbiaujame su pramonės grupėmis, kad išspręstume susirūpinimą dėl galimo trūkumo“.

„Per visą pandemiją rėmėme privačių nuomojamų transporto priemonių vairuotojus teikdami dotacijas iš savarankiško darbo pajamų rėmimo schemos“, – pridūrė atstovas.

Susisiekimo departamentas taip pat planuoja peržiūrėti licencijavimo gaires, tačiau konsultacijos dėl to įvyks tik kitais metais.

Taksi vairuotojas turi kreiptis į vietos tarybą dėl licencijos, kuri gali kainuoti iki 600 svarų per metus.

Vairuotojai taip pat turi gauti teistumą ir pilną medicininę patikrą bei garsiąją „Žinių“ ekspertizę.

„Didžiulės“ eilės prie kabinų

Viena taryba, kuri ėmėsi iniciatyvaus požiūrio į trūkumą, yra Torbėjus Devone, kur jie sumažino licencijų išdavimo išlaidas iki 50 svarų sterlingų, kad prie vairo sėstų daugiau vairuotojų.

„Matėme didžiules eiles į taksi, o turistų prekyba buvo paveikta, todėl nusprendėme, kad geriau įsikišti“, – paaiškino tarybos narė Christine Carter.

„Vasarą turėjome žmonėms padėti taksi maršalkai, o per Kalėdas tai darysime, kad būtų kuo saugiau.

Tačiau Torbay požiūris suteikė tik pusę jiems reikalingų vairuotojų.

„Viskas, ką galime daryti, yra nuolat kartoti: „prašau, prašau kreiptis“, – pridūrė tarybos narys Carteris.

Dėl brangiai kainuojančių transporto priemonių licencijų ir registravimo, taip pat baudžiamųjų ir medicininių patikrinimų lėmė tai, ką LPCHA pavadino „tobula audra“.

„Mums skambino iš Inverneso Škotijoje, iki pat Kornvalio, žmonės sakė, kad negali gauti vairuotojų ir negali pakankamai greitai gauti pažymėjimų“, – BBC sakė Wrightas.

Dėl to tūkstančiai klientų lieka nelaimėje. Taksi teikia gyvybiškai svarbią paslaugą; nuvežti žmones į ligonines, grįžti iš parduotuvių ir, žinoma, saugiai namo po vakarėlio.

Taz Harrison, „The Sugarmill“ Stoke-on-Trent mieste gerovės pareigūnė, sakė nerimaujanti, kad darbuotojai ir klientai galėtų pavėžėti.

„Baigiu prie klubo 4 val. ryto ir laukiu iki 5 ar 6 ryto, kad gaučiau taksi“, – paaiškino ji.

„Ilgas laikas būti pačiam mieste – prieš pandemiją tai buvo 5–10 minučių“.

„Dirbu vietose 20 metų ir niekada nežinojau, kad tai taip blogai.

Sugarmill ištuština šešių šimtų muzikos gerbėjų duris tuo pačiu metu, kai tą patį daro kelios Hanley vietos.

„Dauguma žmonių pasiduoda ir eina pėsčiomis“, – pridūrė ponia Harrison.

Stafordšyro universiteto studentų tai nestebina.

„Taksi niekur nėra arba jie visi gudrūs“, – paaiškino vienas studentas.

„Visuomenės saugumo problema“

Savo patirtimi pasidalijo ir studentės draugas: „Taksi vairuotojas įleido kitą vaikiną su manimi į taksi, kai baigiau darbą ir jis buvo visiškai girtas!

Nacionalinė studentų sąjunga teigė, kad kai kurie universitetai bendradarbiauja su taksi įmonėmis, kad sukurtų saugesnius maršrutus studentams.

Tačiau sąjunga paragino vyriausybę padaryti daugiau: „Tai yra visuomenės saugumo problema, ir labai svarbu, kad ją išspręstume dabar, kad nebematytume studentų, įstrigusių nežinomose vietose“, – sakė viceprezidentė aukštajam mokslui Hillary Gyebi-Ababio.

Naktinio laiko pramonės asociacija teigė, kad ši problema kelia susirūpinimą dėl transporto infrastruktūros.

Asociacijos vadovas Michaelas Killas sakė esąs sunerimęs dėl vairuotojų trūkumo ir paragino vyriausybės ir miesto vadovus visoje šalyje teikti jam pirmenybę.

„Dėmesį pažeidžiamumui ir moterų saugai naktį bei tūkstančius naktinių darbuotojų visoje šalyje negalime nuvertinti gyvybiškai svarbaus šių paslaugų vaidmens užtikrinant žmonių saugumą naktį“, – pridūrė J. Killas.

Transporto departamento atstovas spaudai atsakė: „Nors taksi licencijų teikimas yra vietos valdžios institucijų atsakomybė, mes ir toliau bendradarbiaujame su pramonės grupėmis, kad išspręstume susirūpinimą dėl galimo trūkumo“.

„Per visą pandemiją rėmėme privačių nuomojamų transporto priemonių vairuotojus teikdami dotacijas iš savarankiško darbo pajamų rėmimo schemos“, – pridūrė atstovas.

Susisiekimo departamentas taip pat planuoja peržiūrėti licencijavimo gaires, tačiau konsultacijos dėl to įvyks tik kitais metais.

Taksi vairuotojas turi kreiptis į vietos tarybą dėl licencijos, kuri gali kainuoti iki 600 svarų per metus.

Vairuotojai taip pat turi gauti teistumą ir pilną medicininę patikrą bei garsiąją „Žinių“ ekspertizę.

„Didžiulės“ eilės prie kabinų

Viena taryba, kuri ėmėsi iniciatyvaus požiūrio į trūkumą, yra Torbėjus Devone, kur jie sumažino licencijų išdavimo išlaidas iki 50 svarų sterlingų, kad prie vairo sėstų daugiau vairuotojų.

„Matėme didžiules eiles į taksi, o turistų prekyba buvo paveikta, todėl nusprendėme, kad geriau įsikišti“, – paaiškino tarybos narė Christine Carter.

„Vasarą turėjome žmonėms padėti taksi maršalkai, o per Kalėdas tai darysime, kad būtų kuo saugiau.

Tačiau Torbay požiūris suteikė tik pusę jiems reikalingų vairuotojų.

„Viskas, ką galime daryti, yra nuolat kartoti: „prašau, prašau kreiptis“, – pridūrė tarybos narys Carteris.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: