Dėl vaistų trūkumo Anglijoje vaistininkai vis dažniau susiduria su pacientų agresija - Anglija.lt
 

Dėl vaistų trūkumo Anglijoje vaistininkai vis dažniau susiduria su pacientų agresija 

Dėl vaistų trūkumo Anglijoje vaistininkai vis dažniau susiduria su pacientų agresija
123RF nuotr.

PSNC apklausė 1132 vaistinių darbuotojus ir 418 vadovų iš 5000 vaistinių. Apklausos rezultatai atskleidė, kad 75 % vaistinių susidūrė su agresyviais pacientais, kai jiems buvo pasakyta, kad jie negali gauti paskirtų vaistų.

49 % darbuotojų teigė, kad pacientų smurtas kenkia jų psichinei savijautai. 51 % respondentų mano, kad tiekimo grandinės problemos kasdien veikia pacientus.

„Tikrai neramu girdėti, kad vaistinių darbuotojai taip dažnai susiduria su pacientų agresija, – sakė PSNC vadovė Janet Morrison. –Vaistininkai pasakoja, kad tai gali būti žodinis įžeidinėjimas, keiksmai, spjaudymasis ir grasinimai pranešti apie darbuotojus priežiūros institucijoms. Daugeliui vaistinių kasdien tenka spręsti vaistų tiekimo problemas. Dėl to ir taip užimtos vaistinių komandos patiria dar didesnį spaudimą, o pacientai gali būti sunerimę, jei jiems tenka ilgiau laukti reikiamų vaistų.“

Ji pridūrė, kad dėl vaistų trūkumo pacientai lieka „nusivylę ir patiria nepatogumų“.

Dėl tiekimo problemų vaistininkai pacientams gali išduoti tik dalį jiems priklausančių vaistų ir paprašyti, kad jie vėliau ateitų pasiimti likusių, arba paprašyti šeimos gydytojo išrašyti pacientui kitą vaistą, arba paskambinti kitiems tiekėjams ir išsiaiškinti, ar jie turi atsargų.

Dėl vaistų trūkumo Anglijoje vaistininkai vis dažniau susiduria su pacientų agresija
123RF nuotr.

PSNC apklausė 1132 vaistinių darbuotojus ir 418 vadovų iš 5000 vaistinių. Apklausos rezultatai atskleidė, kad 75 % vaistinių susidūrė su agresyviais pacientais, kai jiems buvo pasakyta, kad jie negali gauti paskirtų vaistų.

49 % darbuotojų teigė, kad pacientų smurtas kenkia jų psichinei savijautai. 51 % respondentų mano, kad tiekimo grandinės problemos kasdien veikia pacientus.

„Tikrai neramu girdėti, kad vaistinių darbuotojai taip dažnai susiduria su pacientų agresija, – sakė PSNC vadovė Janet Morrison. –Vaistininkai pasakoja, kad tai gali būti žodinis įžeidinėjimas, keiksmai, spjaudymasis ir grasinimai pranešti apie darbuotojus priežiūros institucijoms. Daugeliui vaistinių kasdien tenka spręsti vaistų tiekimo problemas. Dėl to ir taip užimtos vaistinių komandos patiria dar didesnį spaudimą, o pacientai gali būti sunerimę, jei jiems tenka ilgiau laukti reikiamų vaistų.“

Ji pridūrė, kad dėl vaistų trūkumo pacientai lieka „nusivylę ir patiria nepatogumų“.

Dėl tiekimo problemų vaistininkai pacientams gali išduoti tik dalį jiems priklausančių vaistų ir paprašyti, kad jie vėliau ateitų pasiimti likusių, arba paprašyti šeimos gydytojo išrašyti pacientui kitą vaistą, arba paskambinti kitiems tiekėjams ir išsiaiškinti, ar jie turi atsargų.

 (Komentarų: 2)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: