Didžiojoje Britanijoje – persėjimas dėl pokovidinės „vaikų-vaiduoklių“ kartos - Anglija.lt
 

Didžiojoje Britanijoje – persėjimas dėl pokovidinės „vaikų-vaiduoklių“ kartos 

Naujoje centro ataskaitoje teigiama, kad mokyklos nelankymo rodikliai smarkiai išaugo nuo pirmojo koronaviruso karantino 2020 m. Nuolat mokyklos nelankančių mokinių – tų, kurie praleidžia daugiau kaip 10 proc. pamokų, – skaičius 2022 metais tarp 11 klasės mokinių išaugo nuo 16 proc. prieš pat pandemiją iki 32 proc. O nuo 2019 metų nuolat pamokas praleidžiančių mokinių skaičius išaugo daugiau kaip 800 tūkst. ir praėjusį rudenį pasiekė 1,7 mln.

Taip pat paaiškėjo, kad nuo 2019 metų daugiau nei dvigubai išaugo skaičius itin daug pamokų praleidžiančių mokinių – tų, kurie praleidžia daugiau nei pusę pamokų.

Išanalizavę Švietimo departamento ir Teisingumo ministerijos duomenis, analitikai nustatė, kad nuolat pamokas praleidžiantys mokiniai iki 17 metų amžiaus tris kartus dažniau padaro nusikaltimą nei visas pamokas lankantys mokiniai.

Ekspertų grupė ragina ministrus „radikaliai pagerinti“ atsaką į mokyklos nelankymo problemą ir nacionaliniu mastu pasitelkti „lankomumo mentorius“, kad būtų pašalintos pagrindinės mokyklos nelankymo priežastys.

„Vyriausybė turi rimtai žiūrėti į mokyklos nelankymą, jei norime užtikrinti, kad prarastosios kartos vaikai dešimtmečius nekentėtų dėl mokyklos nelankymo pasekmių“, – sakė minėto centro vadovas Andy Cookas.

Naujoje centro ataskaitoje teigiama, kad mokyklos nelankymo rodikliai smarkiai išaugo nuo pirmojo koronaviruso karantino 2020 m. Nuolat mokyklos nelankančių mokinių – tų, kurie praleidžia daugiau kaip 10 proc. pamokų, – skaičius 2022 metais tarp 11 klasės mokinių išaugo nuo 16 proc. prieš pat pandemiją iki 32 proc. O nuo 2019 metų nuolat pamokas praleidžiančių mokinių skaičius išaugo daugiau kaip 800 tūkst. ir praėjusį rudenį pasiekė 1,7 mln.

Taip pat paaiškėjo, kad nuo 2019 metų daugiau nei dvigubai išaugo skaičius itin daug pamokų praleidžiančių mokinių – tų, kurie praleidžia daugiau nei pusę pamokų.

Išanalizavę Švietimo departamento ir Teisingumo ministerijos duomenis, analitikai nustatė, kad nuolat pamokas praleidžiantys mokiniai iki 17 metų amžiaus tris kartus dažniau padaro nusikaltimą nei visas pamokas lankantys mokiniai.

Ekspertų grupė ragina ministrus „radikaliai pagerinti“ atsaką į mokyklos nelankymo problemą ir nacionaliniu mastu pasitelkti „lankomumo mentorius“, kad būtų pašalintos pagrindinės mokyklos nelankymo priežastys.

„Vyriausybė turi rimtai žiūrėti į mokyklos nelankymą, jei norime užtikrinti, kad prarastosios kartos vaikai dešimtmečius nekentėtų dėl mokyklos nelankymo pasekmių“, – sakė minėto centro vadovas Andy Cookas.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: