Dyzelino ir benzino kainų skirtumas JK – rekordinis - Anglija.lt
 

Dyzelino ir benzino kainų skirtumas JK – rekordinis 

Jis sakė: „Dyzelino vairuotojų padėtis yra niūri ir artimiausiomis savaitėmis nepagerės. Tiesą sakant, ji gali pablogėti. Jau dabar vidutinio dydžio dyzelinių automobilių vairuotojai moka apie 105 svarus kaskart, kai įsipila pilną baką. Tai yra maždaug 14 svarų sterlingų daugiau nei vairuojantys panašaus dydžio benzininius automobilius“.

JK priskaičiuojama 4,5 milijono furgonų ir pusė milijono sunkvežimių, varomų beveik vien dyzelinu, S. Goodingas teigė, kad didėjančios įmonių sąnaudos „neišvengiamai bus perkeltos“ ant vartotojų. Jo manymu, dyzelino tiekimui karo Ukrainoje poveikis dar labiau sustiprėja šaltesniais mėnesiais, nes daugelis šalių naudoja kurą šildymui ir elektros gamybai, todėl didėja paklausa.

Jis pridūrė, kad situacija „gali pablogėti“, kai kitų metų vasario 5 d. įsigalios Europos Sąjungos draudimas importuoti rusiškus naftos produktus, nes atsargas reikės pirkti iš toliau. Biudžetinės atsakomybės biuras (OBR) ketvirtadienį pranešė, kad 2023 m. kovą. „planuotas 23 proc. padidinimas“ degalų mokesčiui pakels kainas apie 12 pensų už litrą.

Skaičius pagrįstas numatyto 5 pensų muito sumažinimo pabaigos ir ilgalaikės muito politikos, didėjančios atsižvelgiant į infliacijos lygį, deriniu. Tačiau kancleriai ne kartą įšaldė muito mokėjimą, o iždas tvirtino, kad galutinis sprendimas dėl tarifo nebus priimtas iki kito biudžeto pavasarį.

Jis sakė: „Dyzelino vairuotojų padėtis yra niūri ir artimiausiomis savaitėmis nepagerės. Tiesą sakant, ji gali pablogėti. Jau dabar vidutinio dydžio dyzelinių automobilių vairuotojai moka apie 105 svarus kaskart, kai įsipila pilną baką. Tai yra maždaug 14 svarų sterlingų daugiau nei vairuojantys panašaus dydžio benzininius automobilius“.

JK priskaičiuojama 4,5 milijono furgonų ir pusė milijono sunkvežimių, varomų beveik vien dyzelinu, S. Goodingas teigė, kad didėjančios įmonių sąnaudos „neišvengiamai bus perkeltos“ ant vartotojų. Jo manymu, dyzelino tiekimui karo Ukrainoje poveikis dar labiau sustiprėja šaltesniais mėnesiais, nes daugelis šalių naudoja kurą šildymui ir elektros gamybai, todėl didėja paklausa.

Jis pridūrė, kad situacija „gali pablogėti“, kai kitų metų vasario 5 d. įsigalios Europos Sąjungos draudimas importuoti rusiškus naftos produktus, nes atsargas reikės pirkti iš toliau. Biudžetinės atsakomybės biuras (OBR) ketvirtadienį pranešė, kad 2023 m. kovą. „planuotas 23 proc. padidinimas“ degalų mokesčiui pakels kainas apie 12 pensų už litrą.

Skaičius pagrįstas numatyto 5 pensų muito sumažinimo pabaigos ir ilgalaikės muito politikos, didėjančios atsižvelgiant į infliacijos lygį, deriniu. Tačiau kancleriai ne kartą įšaldė muito mokėjimą, o iždas tvirtino, kad galutinis sprendimas dėl tarifo nebus priimtas iki kito biudžeto pavasarį.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: