„EasyJet“ oro linijos lėktuvuose mažins vietų skaičių - Anglija.lt
 

„EasyJet“ oro linijos lėktuvuose mažins vietų skaičių 

Daugelis oro linijų, įskaitant „EasyJet“, samdo naują keleivių salono įgulą, kuri pakeis per pandemiją atleistus darbuotojus. Tačiau ekspertai prognozuoja, kad personalo sunkumai tęsis iki 12 mėnesių.

Tuo tarpu „EasyJet“ teigė, kad keleivių skaičiaus ribojimo schema leis oro linijų bendrovei veikti užtikrinčiau. Kompanija pridūrė, kad pajėgumų pokytis buvo labai mažas, palyginti su bendro vasaros sezono keleivių skaičiaus dalimi.

„EasyJet“ teigia, kad išnagrinėjo daugybę priemonių, jog sustiprintų savo veiklos atsparumą. Be vietų panaikinimo schemos, bendrovė skirs daugiau išteklių naujų darbuotojų akreditavimo tvarkymui.

Šią vasarąmonė tikisi aptarnauti beveik tiek keleivių, kiek prieš pandemiją – beveik 300 000 žmonių. Julia Lo Bue-Said iš „Advantage Travel Partnership“, didžiausios Jungtinės Karalystės nepriklausomų kelionių agentų grupės, teigė, kad „didelis darbo jėgos trūkumas“ šiame sektoriuje buvo vienas iš daugelio veiksnių, darančių įtaką kelionių pramonei po dvejus metus trukusio sutrikimo.

„EasyJet“ teigė, kad paskutinės šešios vietos paprastai užsakomos paskutinėmis dienomis iki išvykimo, todėl parduodant visus 150 bilietų, vasaros kelionės klientams nebus sugadintos.

Daugelis oro linijų, įskaitant „EasyJet“, samdo naują keleivių salono įgulą, kuri pakeis per pandemiją atleistus darbuotojus. Tačiau ekspertai prognozuoja, kad personalo sunkumai tęsis iki 12 mėnesių.

Tuo tarpu „EasyJet“ teigė, kad keleivių skaičiaus ribojimo schema leis oro linijų bendrovei veikti užtikrinčiau. Kompanija pridūrė, kad pajėgumų pokytis buvo labai mažas, palyginti su bendro vasaros sezono keleivių skaičiaus dalimi.

„EasyJet“ teigia, kad išnagrinėjo daugybę priemonių, jog sustiprintų savo veiklos atsparumą. Be vietų panaikinimo schemos, bendrovė skirs daugiau išteklių naujų darbuotojų akreditavimo tvarkymui.

Šią vasarąmonė tikisi aptarnauti beveik tiek keleivių, kiek prieš pandemiją – beveik 300 000 žmonių. Julia Lo Bue-Said iš „Advantage Travel Partnership“, didžiausios Jungtinės Karalystės nepriklausomų kelionių agentų grupės, teigė, kad „didelis darbo jėgos trūkumas“ šiame sektoriuje buvo vienas iš daugelio veiksnių, darančių įtaką kelionių pramonei po dvejus metus trukusio sutrikimo.

„EasyJet“ teigė, kad paskutinės šešios vietos paprastai užsakomos paskutinėmis dienomis iki išvykimo, todėl parduodant visus 150 bilietų, vasaros kelionės klientams nebus sugadintos.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: