„Haribo“ perspėjo, kad dėl vežėjų trūkumo negali pristatyti į JK parduotuves saldainių - Anglija.lt
 

„Haribo“ perspėjo, kad dėl vežėjų trūkumo negali pristatyti į JK parduotuves saldainių 

„Haribo“ perspėjo, kad dėl vežėjų trūkumo negali pristatyti į JK parduotuves saldainių
123RF nuotr.

Didmenininkų federacija (FWD) teigia, kad padėtis pasiekė krizinį lygį, dėl ko parduotuvėse gali ištuštėti lentynos, o restoranuose – lėkštės.

Vežėjų keliais asociacija skaičiuoja, kad šiuo metu trūksta apie 70 tūkst. sunkvežimių vairuotojų. Be to, manoma, kad pernai dėl pandemijos neįvyko apie 30 tūkst. vairuoti sunkvežimius norėjusių vairuotojų egzaminų.

Ekspertai sako, kad esama padėtis yra dvigubas „Brexit“ ir koronaviruso pandemijos rezultatas.

Kiek anksčiau Anglija.lt skelbė, kad krovinių kompanijos praneša apie „didžiulį“ sunkvežimių vairuotojų trūkumą, dėl kurio kyla atlyginimai ir padidės prekių kainos parduotuvėse. Bendrovės taip pat kaltina „Brexit“, nurodydamos, kad per pastaruosius metus JK paliko 15 000 Europos sunkvežimių vairuotojų. Vairuotojų trūkumo poveikis jaučiamas visoje šalyje.

Nuo sausio 1 d. ES piliečiams taikoma nauja imigracijos sistema, kurioje prioritetas teikiamas aukštos kvalifikacijos vaidmenims. Sunkvežimių vairuotojai nėra tinkamų kvalifikuotų profesijų sąraše, o tai reiškia, kad jiems netaikoma kvalifikuoto darbo viza.

Taigi, nors būtent COVID-19 privertė Europos vairuotojus palikti JK, naujos „Brexit“ taisyklės sustabdė jų grįžimą.

Vidaus reikalų ministerija teigė, kad darbdaviai turėtų „sutelkti dėmesį į investicijas į mūsų namų darbo jėgą, o ne pasikliauti darbo jėga iš užsienio“.

„Haribo“ perspėjo, kad dėl vežėjų trūkumo negali pristatyti į JK parduotuves saldainių
123RF nuotr.

Didmenininkų federacija (FWD) teigia, kad padėtis pasiekė krizinį lygį, dėl ko parduotuvėse gali ištuštėti lentynos, o restoranuose – lėkštės.

Vežėjų keliais asociacija skaičiuoja, kad šiuo metu trūksta apie 70 tūkst. sunkvežimių vairuotojų. Be to, manoma, kad pernai dėl pandemijos neįvyko apie 30 tūkst. vairuoti sunkvežimius norėjusių vairuotojų egzaminų.

Ekspertai sako, kad esama padėtis yra dvigubas „Brexit“ ir koronaviruso pandemijos rezultatas.

Kiek anksčiau Anglija.lt skelbė, kad krovinių kompanijos praneša apie „didžiulį“ sunkvežimių vairuotojų trūkumą, dėl kurio kyla atlyginimai ir padidės prekių kainos parduotuvėse. Bendrovės taip pat kaltina „Brexit“, nurodydamos, kad per pastaruosius metus JK paliko 15 000 Europos sunkvežimių vairuotojų. Vairuotojų trūkumo poveikis jaučiamas visoje šalyje.

Nuo sausio 1 d. ES piliečiams taikoma nauja imigracijos sistema, kurioje prioritetas teikiamas aukštos kvalifikacijos vaidmenims. Sunkvežimių vairuotojai nėra tinkamų kvalifikuotų profesijų sąraše, o tai reiškia, kad jiems netaikoma kvalifikuoto darbo viza.

Taigi, nors būtent COVID-19 privertė Europos vairuotojus palikti JK, naujos „Brexit“ taisyklės sustabdė jų grįžimą.

Vidaus reikalų ministerija teigė, kad darbdaviai turėtų „sutelkti dėmesį į investicijas į mūsų namų darbo jėgą, o ne pasikliauti darbo jėga iš užsienio“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: