HMRC apsigalvojo: pagalbos telefonu linijos nebeuždarys - Anglija.lt
 

HMRC apsigalvojo: pagalbos telefonu linijos nebeuždarys 

Kaip žinoma, kasmet daugiau kaip 12 mln. žmonių turi savarankiškai užpildyti mokesčių deklaracijas, o šimtai tūkstančių žmonių skambina prašydami pagalbos.

HMRC taip pat planavo, kad pagalbos PVM klausimais linija dirbs tik penkias darbo dienas kiekvieną mėnesį iki PVM deklaracijų pateikimo termino pabaigos, o skambinant PVM grąžinimo klausimais kitomis pagalbos linijomis pagalba nebus teikiama.

Tačiau HMRC dabar pareiškė, kad šie pakeitimai taip pat bus sustabdyti. Įtakingas parlamento narių komitetas jau pareiškė, kad „sveikas protas nugalėjo“.

Praėjusį mėnesį JK parlamento Viešųjų sąskaitų komiteto nariai teigė, kad HMRC klientų aptarnavimo lygis yra rekordiškai žemas, nes beveik du trečdaliai mokesčių mokėtojų, norėdami pasikalbėti su konsultantu, buvo priversti laukti ilgiau nei 10 minučių.

Komiteto ataskaitoje teigiama, kad per metus iki 2023 metų balandžio žmonėms teko laukti vidutiniškai 16 minučių ir 24 sekundes, kol bus atsakyta į HMRC skambutį, palyginti su 12 minučių ir 22 sekundėmis ankstesniais metais.

Maždaug 63 proc. skambinusiųjų laukė ilgiau nei 10 minučių, o 2021-2022 metais – 46 proc.

Kaip žinoma, kasmet daugiau kaip 12 mln. žmonių turi savarankiškai užpildyti mokesčių deklaracijas, o šimtai tūkstančių žmonių skambina prašydami pagalbos.

HMRC taip pat planavo, kad pagalbos PVM klausimais linija dirbs tik penkias darbo dienas kiekvieną mėnesį iki PVM deklaracijų pateikimo termino pabaigos, o skambinant PVM grąžinimo klausimais kitomis pagalbos linijomis pagalba nebus teikiama.

Tačiau HMRC dabar pareiškė, kad šie pakeitimai taip pat bus sustabdyti. Įtakingas parlamento narių komitetas jau pareiškė, kad „sveikas protas nugalėjo“.

Praėjusį mėnesį JK parlamento Viešųjų sąskaitų komiteto nariai teigė, kad HMRC klientų aptarnavimo lygis yra rekordiškai žemas, nes beveik du trečdaliai mokesčių mokėtojų, norėdami pasikalbėti su konsultantu, buvo priversti laukti ilgiau nei 10 minučių.

Komiteto ataskaitoje teigiama, kad per metus iki 2023 metų balandžio žmonėms teko laukti vidutiniškai 16 minučių ir 24 sekundes, kol bus atsakyta į HMRC skambutį, palyginti su 12 minučių ir 22 sekundėmis ankstesniais metais.

Maždaug 63 proc. skambinusiųjų laukė ilgiau nei 10 minučių, o 2021-2022 metais – 46 proc.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: