Įpykusi aviakompanija atsisako mažinti skrydžių, kaip to reikalauja Heathrow oro uostas - Anglija.lt
 

Įpykusi aviakompanija atsisako mažinti skrydžių, kaip to reikalauja Heathrow oro uostas 

Įpykusi aviakompanija atsisako mažinti skrydžių, kaip to reikalauja Heathrow oro uostas
123RF nuotr.

„Tai visiškai nepagrįsta ir nepriimtina, todėl mes atmetame šiuos reikalavimus. Iki tolesnio pranešimo „Emirates“ planuoja vykdyti skrydžius į ir iš oro uosto pagal tvarkaraštį“, – nurodė bendrovė.

Anksčiau šią savaitę Londono Heathrow oro uostas nurodė oro linijų bendrovėms nustoti pardavinėti bilietus vasaros kelionėms ir nustatyti ribinį keleivių skaičių. Manoma, kad dėl to bus atšaukta daugiau skrydžių.

Oro uostas pranešė, kad nuo praėjusio antradienio iki rugsėjo 11 d. bus taikomas naujas 100 000 keleivių per dieną apribojimas, t. y. 4 000 keleivių per dieną.

Oro uosto vadovas Johnas Hollandas-Kaye pažymėjo, kad pastarosiomis savaitėmis keleivių skaičius reguliariai viršydavo 100 000, todėl „paslaugų teikimas sumažėdavo iki nepriimtino lygio“.

Jis sakė, kad oro linijos, antžeminio aptarnavimo darbuotojai ir oro uostas nepajėgia susidoroti su tokiu dideliu keleivių skaičiumi, todėl keleiviai susiduria su ilgomis eilėmis, vėlavimais, paskutinę minutę atšauktais skrydžiais, dažnai išskrenda be bagažo.

Įpykusi aviakompanija atsisako mažinti skrydžių, kaip to reikalauja Heathrow oro uostas
123RF nuotr.

„Tai visiškai nepagrįsta ir nepriimtina, todėl mes atmetame šiuos reikalavimus. Iki tolesnio pranešimo „Emirates“ planuoja vykdyti skrydžius į ir iš oro uosto pagal tvarkaraštį“, – nurodė bendrovė.

Anksčiau šią savaitę Londono Heathrow oro uostas nurodė oro linijų bendrovėms nustoti pardavinėti bilietus vasaros kelionėms ir nustatyti ribinį keleivių skaičių. Manoma, kad dėl to bus atšaukta daugiau skrydžių.

Oro uostas pranešė, kad nuo praėjusio antradienio iki rugsėjo 11 d. bus taikomas naujas 100 000 keleivių per dieną apribojimas, t. y. 4 000 keleivių per dieną.

Oro uosto vadovas Johnas Hollandas-Kaye pažymėjo, kad pastarosiomis savaitėmis keleivių skaičius reguliariai viršydavo 100 000, todėl „paslaugų teikimas sumažėdavo iki nepriimtino lygio“.

Jis sakė, kad oro linijos, antžeminio aptarnavimo darbuotojai ir oro uostas nepajėgia susidoroti su tokiu dideliu keleivių skaičiumi, todėl keleiviai susiduria su ilgomis eilėmis, vėlavimais, paskutinę minutę atšauktais skrydžiais, dažnai išskrenda be bagažo.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: