JK bus baudžiama už melagingus įvertinimus internete ir prenumeratų „spąstus“ - Anglija.lt
 

JK bus baudžiama už melagingus įvertinimus internete ir prenumeratų „spąstus“ 

Apžvalgų svetainė „Trustpilot“ teigė, kad „sveikina įstatymą, priimtą siekiant apsaugoti vartotojus nuo netikrų atsiliepimų“. Ji teigia, kad „nuolat dirbame siekdami užtikrinti, jog imamės atitinkamų veiksmų prieš bandymus manipuliuoti atsiliepimais mūsų svetainėje“.

„Tripadvisor“ – kelionių apžvalgų svetainė, teigė, kad naudoja priemones, „skirtas identifikuoti, blokuoti ir pašalinti netikrus atsiliepimus“. „Tiesiogiausias būdas apsaugoti vartotojus nuo šališkos ir netikslios informacijos yra sutelkti viešąją politiką ir vykdymą į blogus veikėjus“, – sakė Becky Foley, „Tripadvisor“ vyresnioji saugos direktorė.

Vyriausybė taip pat nori įvesti naujas taisykles, nukreiptas prieš „prenumeratos spąstus“, dėl kurių įmonės sukelia sunkumų klientui norint atsisakyti sutarties. Įmonės turės suteikti vartotojams aiškesnę informaciją prieš pasirašant prenumeratos sutartį.

Jos privalės išsiųsti priminimą, kad nemokamas bandomasis laikotarpis arba nebrangus įvadinis pasiūlymas baigiasi, ir užtikrinti, kad klientai galėtų sudaryti sutartį „tiesiogiai, ekonomiškai ir laiku“, nurodė vyriausybė.

Apžvalgų svetainė „Trustpilot“ teigė, kad „sveikina įstatymą, priimtą siekiant apsaugoti vartotojus nuo netikrų atsiliepimų“. Ji teigia, kad „nuolat dirbame siekdami užtikrinti, jog imamės atitinkamų veiksmų prieš bandymus manipuliuoti atsiliepimais mūsų svetainėje“.

„Tripadvisor“ – kelionių apžvalgų svetainė, teigė, kad naudoja priemones, „skirtas identifikuoti, blokuoti ir pašalinti netikrus atsiliepimus“. „Tiesiogiausias būdas apsaugoti vartotojus nuo šališkos ir netikslios informacijos yra sutelkti viešąją politiką ir vykdymą į blogus veikėjus“, – sakė Becky Foley, „Tripadvisor“ vyresnioji saugos direktorė.

Vyriausybė taip pat nori įvesti naujas taisykles, nukreiptas prieš „prenumeratos spąstus“, dėl kurių įmonės sukelia sunkumų klientui norint atsisakyti sutarties. Įmonės turės suteikti vartotojams aiškesnę informaciją prieš pasirašant prenumeratos sutartį.

Jos privalės išsiųsti priminimą, kad nemokamas bandomasis laikotarpis arba nebrangus įvadinis pasiūlymas baigiasi, ir užtikrinti, kad klientai galėtų sudaryti sutartį „tiesiogiai, ekonomiškai ir laiku“, nurodė vyriausybė.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: