JK gyventojai iš energijos tiekėjų gali atgauti dalį sumokėtų pinigų - Anglija.lt
 

JK gyventojai iš energijos tiekėjų gali atgauti dalį sumokėtų pinigų 

Ministrai ketina spausti „Ofgem“ generalinį direktorių, kad klientai greitai ir lengvai susigrąžintų pinigus ir pirmiausia neleistų tiekėjams sukaupti didelių vartojimo kredito likučių. Pabrangus elektrai ir dujoms, išaugo ir mėnesiniai tiesioginio debeto mokėjimai. Tuo pačiu metu daugelis klientų sukaupė perteklių, kurį, jų teigimu, sunku susigrąžinti.

Energetikos sekretorius Grantas Shappsas praėjusį mėnesį atskleidė, kad jis asmeniškai buvo paveiktas, sakydamas: „Aš pats turėjau patirties, kai energetikos įmonė tiesiog savavališkai nusprendžia į tiesioginį debetą įtraukti neįtikėtinas sumas“.

2021 m. „Ofgem“ teigė, kad automatinis grąžinimas klientams gali siekti net 1,4 mlrd. Padalijus 21 mln. namų ūkių, tai būtų vidutiniškai apie 65 svarus sterlingų. Tačiau energijos kainoms išaugus, šių metų pradžioje gautos ataskaitos rodo, kad energijos sąskaitose laikoma suma išaugo iki 2–9 milijardų svarų sterlingų.

Energetikos įmonės teigė, kad vasaros mėnesiais mokami papildomi grynieji pinigai padeda klientams išsimokėti didesnes sąskaitas šaltesnę ir tamsesnę žiemą. Tačiau praėjusiais metais nepriklausomoje ataskaitoje, kurią užsakė „Ofgem“ iš energetikos analitikų „Oxera“, nustatyta, kad „užuot svyruojant apie 0“, sąskaitos per metus vidutiniškai sudarė 40 procentų metinės sąskaitos.

Ministrai ketina spausti „Ofgem“ generalinį direktorių, kad klientai greitai ir lengvai susigrąžintų pinigus ir pirmiausia neleistų tiekėjams sukaupti didelių vartojimo kredito likučių. Pabrangus elektrai ir dujoms, išaugo ir mėnesiniai tiesioginio debeto mokėjimai. Tuo pačiu metu daugelis klientų sukaupė perteklių, kurį, jų teigimu, sunku susigrąžinti.

Energetikos sekretorius Grantas Shappsas praėjusį mėnesį atskleidė, kad jis asmeniškai buvo paveiktas, sakydamas: „Aš pats turėjau patirties, kai energetikos įmonė tiesiog savavališkai nusprendžia į tiesioginį debetą įtraukti neįtikėtinas sumas“.

2021 m. „Ofgem“ teigė, kad automatinis grąžinimas klientams gali siekti net 1,4 mlrd. Padalijus 21 mln. namų ūkių, tai būtų vidutiniškai apie 65 svarus sterlingų. Tačiau energijos kainoms išaugus, šių metų pradžioje gautos ataskaitos rodo, kad energijos sąskaitose laikoma suma išaugo iki 2–9 milijardų svarų sterlingų.

Energetikos įmonės teigė, kad vasaros mėnesiais mokami papildomi grynieji pinigai padeda klientams išsimokėti didesnes sąskaitas šaltesnę ir tamsesnę žiemą. Tačiau praėjusiais metais nepriklausomoje ataskaitoje, kurią užsakė „Ofgem“ iš energetikos analitikų „Oxera“, nustatyta, kad „užuot svyruojant apie 0“, sąskaitos per metus vidutiniškai sudarė 40 procentų metinės sąskaitos.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: