JK išgyvena krizę – laukia įtemptos Kalėdos - Anglija.lt
 

JK išgyvena krizę – laukia įtemptos Kalėdos 

Taigi trąšų gamyklų uždarymas daro neigiamą poveikį maisto pramonei.

„Bernard Matthews“ ir „2 Sisters Food Group“ savininkas Ranjit Singh Boparan teigė, kad tiekimo problemos, taip pat darbuotojų trūkumas paveiks kalakutų pasiūlą Kalėdoms.

CO2 taip pat įpurškiamas į kai kurių greitai gendančių maisto produktų, įskaitant mėsą ir salotas, pakuotes, kad būtų išvengta bakterijų augimo, ir gali pratęsti tokių produktų kaip jautiena galiojimo laiką maždaug penkias dienas.

Maisto ir gėrimų federacijos vadovas Ianas Wrightas teigė, kad vartotojai artimiausiomis dienomis pastebės naminių paukščių, kiaulienos ir kepinių trūkumą.

„Warburtons“, viena didžiausių JK duonos gamintojų, paskelbė, kad dviejose iš keturių jos gamyklų sustabdė savo kremų gamybą, nes jose baigėsi CO2.

Kalėdų eglutės

Mažmenininkai įspėja apie galimą Kalėdų eglučių trūkumą ir didesnę kainą šiais metais dėl darbo ir tiekimo grandinės sunkumų - nes maždaug dešimtadalis tikrų JK parduodamų eglučių yra importuojamos.

Reglamentai po „Brexit“ ir įtempta darbo rinka gali lemti vietinių medžių trūkumą ir didesnę paklausą.

Markas Rofe, kuriam priklauso „ChristmasTrees.co.uk“, sakė: „Mes kalbėjome su savo JK augintojais ir jie visi susiduria su tais pačiais iššūkiais.

„Jie pastebi, kad auga jų gaminių paklausa, ypač iš klientų, kurie paprastai importuoja savo medžius iš Europos, tačiau nori išvengti biurokratijos, galinčios padidinti išlaidas arba sukelti vėlavimų, žinoma, labai sezoniškam ir jautrus verslas “.

Sunkvežimių vairuotojai

Šią vasarą JK nukentėjo sunkvežimių vairuotojų trūkumas, krizė, paveikusi prekybos centrus, restoranus ir kitus mažmenininkus.

Trūkumą sukėlė užsienio piliečių išvykimas, imigracijos taisyklės po „Brexit“ ir saviizoliacijos reikalavimai.

„McDonald's“, „KFC“, „Greggs“, „Subway“ ir „Nando's“ yra tarp maisto produktų mažmenininkų, kuriuos paveikė sunkvežimių vairuotojų trūkumas.

Rugpjūtį „McDonald's“ dėl tiekimo grandinės problem buvo priverstas iš savo meniu ištraukti pieno kokteilius ir gėrimus buteliuose, o Greggsas teigė, kad kai kurių produktų, kurių sudėtyje yra vištienos, jo lentynose nėra.

Didžiausia JK pieno tiekėja „Arla“ teigė, kad iki ketvirtadalio pieno tiekimo prekybos centruose nepavyko, nes trūko sunkvežimių vairuotojų.

Didžiausi JK prekybos centrai, įskaitant „Tesco“, „Sainsbury's“, „Morrisons“, „Co -op“ ir „Iceland Foods“, buvo paveikti tiekimo grandinės trūkumo dėl tiekimo sutrikimų - „Tesco“ ragino žmones nepanikuoti.

Naminių gyvūnėlių maistas

Tokie sunkumai patenka į kitus sektorius, įskaitant naminių gyvūnėlių ėdalo pramonę.

Didieji prekybos centrai, įskaitant „Sainsbury's“ ir „Tesco“, kovo mėn. pranešė, kad dėl nenumatytos didelės paklausos labai trūksta naminių gyvūnėlių ėdalo, o pasiūlos problemos labiausiai paveikia šlapio maisto maišelius šunims ir katėms.

Dabar nerimaujama, kad JK naminių gyvūnėlių ėdalo trūkumas gali pablogėti iki žiemos, kai prekybos centrų tuštumos tampa vis labiau pastebimos.

Dviračiai

„Halfords“, didžiausia Jungtinės Karalystės dviračių parduotuvė, teigė, kad dviračių pardavimai per 20 savaičių iki rugpjūčio 20 d. sumažėjo beveik 23%, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.

Ji kaltino tiekimo grandinės sutrikimus dėl importo ir sunkvežimių vairuotojų trūkumo, o Didžiosios Britanijos dviračių parduotuvės vis dar stengiasi neatsilikti nuo paklausos.

Gamyba buvo sutrikdyta ir dėl Azijos gamyklų laikinai uždarymo dėl Covid-19, kuris paveikė platinimą, dėl to sumažėjo pasiūla ir padidėjo paklausa.

Alus

Rugsėjo 1 d. „Wetherspoon“ teigė, kad turi problemų dėl „Carling“ ir „Coors“ alaus tiekimo ir kad tai yra neigiamas poveikis, kurį sukelia vairuotojai, veikiantys kito alaus daryklos vardu. Prekių ženklus gaminanti „Molson Coors“ taip pat nurodė sunkiasvorių sunkvežimių vairuotojų trūkumą.

„Johnnie Walker-to-Guinness“ gėrimų milžinės generalinis direktorius Ivanas Menezesas „Sky News“ sakė, kad tiekimo grandinės tapo „sudėtingesnės… ypač logistikos ir laivybos visame pasaulyje bei kai kurių mūsų pakavimo medžiagų įsigijimo atveju“, tačiau tikėjosi, kad galėtų patenkinti pasaulinę paklausą.

Automobiliai

Didžiausią gamintojų Kinijos automobilių gamintojų galvos skausmą sukėlęs magnio lydyklų uždarymas yra susijęs su išmetamųjų teršalų kiekio sumažėjimu ir energijos trūkumu, todėl metalo kainos pasiekia aukščiausią lygį nuo 2008 m.

Magnis, kuris taip pat plačiai naudojamas aviacijos ir kosmoso pramonėje, reikalingas aliuminio lydiniams gaminti automobilių sektoriui, kuris jau klysta nuo lustų trūkumo.

Baltieji rūmai ketina aptarti būdus, kaip įveikti puslaidininkių lustų tiekimo krizę, kuri mažina automobilių gamybą visame pasaulyje, naujame susitikimų su pagrindinėmis įmonėmis etape.

Elektronikos gamintojai taip pat tapo tiekimo grandinės sutrikimų ir komponentų trūkumo auka.

Daugelis komponentų yra iš tiekimo grandinių Azijoje, o dėl Kinijos uždarymo COVID-19 pandemijos metu trūkumas ir toliau turėjo įtakos viso pasaulio gamintojams.

Sumažėjus tiekimui, didėjant kainoms, didėjant elektroninių komponentų paklausai.

Statybinės medžiagos

Sunkvežimių vairuotojų trūkumas ir daug laisvų statybų vietų ir toliau daro įtaką statybinių medžiagų pasiūlai, o tai parklupdė statybų sektorių ant kelių.

Pagrindinių statybinių medžiagų, tokių kaip stogo čerpės, cementas ir mediena, trūkumas pramonę paveikė kelis mėnesius, o kainos kilo kelioms medžiagoms.

Mažėjant pasiūlai, kainos per trumpą laiką gali pakilti, o Nacionalinės statistikos biuro (ONS) duomenys rodo, kad medžiagų kaina nuo 2020 m. liepos mėn. iki 2021 m. liepos pabrango 20 proc.

Taigi trąšų gamyklų uždarymas daro neigiamą poveikį maisto pramonei.

„Bernard Matthews“ ir „2 Sisters Food Group“ savininkas Ranjit Singh Boparan teigė, kad tiekimo problemos, taip pat darbuotojų trūkumas paveiks kalakutų pasiūlą Kalėdoms.

CO2 taip pat įpurškiamas į kai kurių greitai gendančių maisto produktų, įskaitant mėsą ir salotas, pakuotes, kad būtų išvengta bakterijų augimo, ir gali pratęsti tokių produktų kaip jautiena galiojimo laiką maždaug penkias dienas.

Maisto ir gėrimų federacijos vadovas Ianas Wrightas teigė, kad vartotojai artimiausiomis dienomis pastebės naminių paukščių, kiaulienos ir kepinių trūkumą.

„Warburtons“, viena didžiausių JK duonos gamintojų, paskelbė, kad dviejose iš keturių jos gamyklų sustabdė savo kremų gamybą, nes jose baigėsi CO2.

Kalėdų eglutės

Mažmenininkai įspėja apie galimą Kalėdų eglučių trūkumą ir didesnę kainą šiais metais dėl darbo ir tiekimo grandinės sunkumų - nes maždaug dešimtadalis tikrų JK parduodamų eglučių yra importuojamos.

Reglamentai po „Brexit“ ir įtempta darbo rinka gali lemti vietinių medžių trūkumą ir didesnę paklausą.

Markas Rofe, kuriam priklauso „ChristmasTrees.co.uk“, sakė: „Mes kalbėjome su savo JK augintojais ir jie visi susiduria su tais pačiais iššūkiais.

„Jie pastebi, kad auga jų gaminių paklausa, ypač iš klientų, kurie paprastai importuoja savo medžius iš Europos, tačiau nori išvengti biurokratijos, galinčios padidinti išlaidas arba sukelti vėlavimų, žinoma, labai sezoniškam ir jautrus verslas “.

Sunkvežimių vairuotojai

Šią vasarą JK nukentėjo sunkvežimių vairuotojų trūkumas, krizė, paveikusi prekybos centrus, restoranus ir kitus mažmenininkus.

Trūkumą sukėlė užsienio piliečių išvykimas, imigracijos taisyklės po „Brexit“ ir saviizoliacijos reikalavimai.

„McDonald's“, „KFC“, „Greggs“, „Subway“ ir „Nando's“ yra tarp maisto produktų mažmenininkų, kuriuos paveikė sunkvežimių vairuotojų trūkumas.

Rugpjūtį „McDonald's“ dėl tiekimo grandinės problem buvo priverstas iš savo meniu ištraukti pieno kokteilius ir gėrimus buteliuose, o Greggsas teigė, kad kai kurių produktų, kurių sudėtyje yra vištienos, jo lentynose nėra.

Didžiausia JK pieno tiekėja „Arla“ teigė, kad iki ketvirtadalio pieno tiekimo prekybos centruose nepavyko, nes trūko sunkvežimių vairuotojų.

Didžiausi JK prekybos centrai, įskaitant „Tesco“, „Sainsbury's“, „Morrisons“, „Co -op“ ir „Iceland Foods“, buvo paveikti tiekimo grandinės trūkumo dėl tiekimo sutrikimų - „Tesco“ ragino žmones nepanikuoti.

Naminių gyvūnėlių maistas

Tokie sunkumai patenka į kitus sektorius, įskaitant naminių gyvūnėlių ėdalo pramonę.

Didieji prekybos centrai, įskaitant „Sainsbury's“ ir „Tesco“, kovo mėn. pranešė, kad dėl nenumatytos didelės paklausos labai trūksta naminių gyvūnėlių ėdalo, o pasiūlos problemos labiausiai paveikia šlapio maisto maišelius šunims ir katėms.

Dabar nerimaujama, kad JK naminių gyvūnėlių ėdalo trūkumas gali pablogėti iki žiemos, kai prekybos centrų tuštumos tampa vis labiau pastebimos.

Dviračiai

„Halfords“, didžiausia Jungtinės Karalystės dviračių parduotuvė, teigė, kad dviračių pardavimai per 20 savaičių iki rugpjūčio 20 d. sumažėjo beveik 23%, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.

Ji kaltino tiekimo grandinės sutrikimus dėl importo ir sunkvežimių vairuotojų trūkumo, o Didžiosios Britanijos dviračių parduotuvės vis dar stengiasi neatsilikti nuo paklausos.

Gamyba buvo sutrikdyta ir dėl Azijos gamyklų laikinai uždarymo dėl Covid-19, kuris paveikė platinimą, dėl to sumažėjo pasiūla ir padidėjo paklausa.

Alus

Rugsėjo 1 d. „Wetherspoon“ teigė, kad turi problemų dėl „Carling“ ir „Coors“ alaus tiekimo ir kad tai yra neigiamas poveikis, kurį sukelia vairuotojai, veikiantys kito alaus daryklos vardu. Prekių ženklus gaminanti „Molson Coors“ taip pat nurodė sunkiasvorių sunkvežimių vairuotojų trūkumą.

„Johnnie Walker-to-Guinness“ gėrimų milžinės generalinis direktorius Ivanas Menezesas „Sky News“ sakė, kad tiekimo grandinės tapo „sudėtingesnės… ypač logistikos ir laivybos visame pasaulyje bei kai kurių mūsų pakavimo medžiagų įsigijimo atveju“, tačiau tikėjosi, kad galėtų patenkinti pasaulinę paklausą.

Automobiliai

Didžiausią gamintojų Kinijos automobilių gamintojų galvos skausmą sukėlęs magnio lydyklų uždarymas yra susijęs su išmetamųjų teršalų kiekio sumažėjimu ir energijos trūkumu, todėl metalo kainos pasiekia aukščiausią lygį nuo 2008 m.

Magnis, kuris taip pat plačiai naudojamas aviacijos ir kosmoso pramonėje, reikalingas aliuminio lydiniams gaminti automobilių sektoriui, kuris jau klysta nuo lustų trūkumo.

Baltieji rūmai ketina aptarti būdus, kaip įveikti puslaidininkių lustų tiekimo krizę, kuri mažina automobilių gamybą visame pasaulyje, naujame susitikimų su pagrindinėmis įmonėmis etape.

Elektronikos gamintojai taip pat tapo tiekimo grandinės sutrikimų ir komponentų trūkumo auka.

Daugelis komponentų yra iš tiekimo grandinių Azijoje, o dėl Kinijos uždarymo COVID-19 pandemijos metu trūkumas ir toliau turėjo įtakos viso pasaulio gamintojams.

Sumažėjus tiekimui, didėjant kainoms, didėjant elektroninių komponentų paklausai.

Statybinės medžiagos

Sunkvežimių vairuotojų trūkumas ir daug laisvų statybų vietų ir toliau daro įtaką statybinių medžiagų pasiūlai, o tai parklupdė statybų sektorių ant kelių.

Pagrindinių statybinių medžiagų, tokių kaip stogo čerpės, cementas ir mediena, trūkumas pramonę paveikė kelis mėnesius, o kainos kilo kelioms medžiagoms.

Mažėjant pasiūlai, kainos per trumpą laiką gali pakilti, o Nacionalinės statistikos biuro (ONS) duomenys rodo, kad medžiagų kaina nuo 2020 m. liepos mėn. iki 2021 m. liepos pabrango 20 proc.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: