JK oro uostai ir kelionių organizatoriai teisinasi dėl sutrikusių skrydžių - Anglija.lt
 

JK oro uostai ir kelionių organizatoriai teisinasi dėl sutrikusių skrydžių 

Tačiau Richardas Moriarty – Civilinės aviacijos tarnybos (CAA) vykdomasis direktorius, sakė, kad nors įmonės sunkiai dirbo siekdamos įdarbinti žmones prieš pavasario ir vasaros atostogas, akivaizdu, kad tai ne visada įvykdavo pakankamai greitai, kad būtų galima susidoroti su padidėjusiu keleivių srautu.

Direktorius pabrėžė, kad svarbu, jog oro linijos sudarytų savo tvarkaraščius atsižvelgiant į turimus darbuotojus ir būtų galima išvengti darbuotojų susirgimų, įskaitant koronavirusą. „Ten, kur pajėgumai neišvengiamai ribojami“, – sakė jis. Jis pridūrė, kad keleiviai turėtų būti įspėti iš anksto ir be reikalo nekeliautų į oro uostus.

CAA vadovas taip pat priminė oro linijų bendrovėms, kad jos pagal įstatymą privalo informuoti keleivius apie jų teises sutrikus skrydžiams, teikti priežiūrą ir pagalbą sutrikimo metu bei pasiūlyti galimybę pasirinkti pinigų grąžinimą arba alternatyvią kelionę.

Oro uostų operatorių asociacija (AOA), atstovaujanti daugumai JK oro uostų, teigė, kad dėl vėlavimų ir ilgesnių eilių oro uostai stengėsi įdarbinti pakankamai darbuotojų, jog patenkintų didėjančią kelionių paklausą, taip pat kitus veiksnius, pvz., Covid dokumentų patikras ir klientų nežinojimą.

Tačiau Richardas Moriarty – Civilinės aviacijos tarnybos (CAA) vykdomasis direktorius, sakė, kad nors įmonės sunkiai dirbo siekdamos įdarbinti žmones prieš pavasario ir vasaros atostogas, akivaizdu, kad tai ne visada įvykdavo pakankamai greitai, kad būtų galima susidoroti su padidėjusiu keleivių srautu.

Direktorius pabrėžė, kad svarbu, jog oro linijos sudarytų savo tvarkaraščius atsižvelgiant į turimus darbuotojus ir būtų galima išvengti darbuotojų susirgimų, įskaitant koronavirusą. „Ten, kur pajėgumai neišvengiamai ribojami“, – sakė jis. Jis pridūrė, kad keleiviai turėtų būti įspėti iš anksto ir be reikalo nekeliautų į oro uostus.

CAA vadovas taip pat priminė oro linijų bendrovėms, kad jos pagal įstatymą privalo informuoti keleivius apie jų teises sutrikus skrydžiams, teikti priežiūrą ir pagalbą sutrikimo metu bei pasiūlyti galimybę pasirinkti pinigų grąžinimą arba alternatyvią kelionę.

Oro uostų operatorių asociacija (AOA), atstovaujanti daugumai JK oro uostų, teigė, kad dėl vėlavimų ir ilgesnių eilių oro uostai stengėsi įdarbinti pakankamai darbuotojų, jog patenkintų didėjančią kelionių paklausą, taip pat kitus veiksnius, pvz., Covid dokumentų patikras ir klientų nežinojimą.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: