JK padaugėjo sukčiavimo atvejų, susijusių su pragyvenimo krize - Anglija.lt
 

JK padaugėjo sukčiavimo atvejų, susijusių su pragyvenimo krize 

Abu atvejai buvo visiškai apmokėti banko taikant TSB grąžinimo už sukčiavimą garantiją. Aukos paprastai gauna pranešimą iš naujo numerio kartu su įtikima istorija, kodėl jų numeris pasikeitė.

Užmezgus pokalbį, išsiunčiamas emocingas mokėjimo prašymas – dėl esamos ekonominės situacijos jis tampa labiau tikėtinas ir slegiantis, pranešė bankas. Bankas taip pat ragina žmones saugotis sukčiavimo atvejų, kai jie gali būti įtikinami sumokėti išankstinius mokesčius už paskolas, paslaugas ar prizus, kurių nėra.

Paulas Davisas, TSB sukčiavimo prevencijos direktorius, sakė: „Šiomis sunkiomis ekonominėmis sąlygomis nuostoliai dėl sukčiavimo bus ypač skausmingi namų ūkiams, todėl raginame visuomenę būti ypač budria dėl nepageidaujamų kontaktų ar internetinių pasiūlymų, kurie gali būti siųsti sukčių.

Kadangi daugiau nei pusės sukčiavimo nuostolių nukentėjusiesiems negrąžino kiti bankai, neskubėkite, kad ir koks emocingas ir skubus prašymas tai būtų“.

Energetikos reguliavimo tarnybos „Ofgem“ atstovas sakė, kad pastaruoju metu visų energijos tiekėjų paprašė užtikrinti, kad jų svetainėse būtų lengvai pasiekiama aiški ir naujausia informacija apie sukčiavimą. Atstovas spaudai sakė: „Nerimą kelia tai, kad tokiu būdu pažeidžiami klientai yra apgaudinėjami, kai žmonėms jau taip sunku...

Mes labai rimtai vertiname šiuos bandymus išnaudoti vartotojus ir bendradarbiaujame su Nacionaliniu kibernetinio saugumo centru, kad išvengtume šių kenkėjiškų atakų. Jei žmonės nėra tikri, ar kažkas yra apgaulė, jie turėtų sustoti, patikrinti ir nesileisti spaudžiami.

Tikrosios organizacijos neprieštaraus, kad perskambintumėte, tik sukčiai daro spaudimą ir reikalauja, kad nedelsdami pateiktumėte detales. Jei turi kokių nors abejonių dėl pranešimo, vartotojai turėtų susisiekti tiesiogiai su organizacija ir nenaudoti pranešime esančių numerių ar adresų – naudokite informaciją iš oficialios jų svetainės“.

Abu atvejai buvo visiškai apmokėti banko taikant TSB grąžinimo už sukčiavimą garantiją. Aukos paprastai gauna pranešimą iš naujo numerio kartu su įtikima istorija, kodėl jų numeris pasikeitė.

Užmezgus pokalbį, išsiunčiamas emocingas mokėjimo prašymas – dėl esamos ekonominės situacijos jis tampa labiau tikėtinas ir slegiantis, pranešė bankas. Bankas taip pat ragina žmones saugotis sukčiavimo atvejų, kai jie gali būti įtikinami sumokėti išankstinius mokesčius už paskolas, paslaugas ar prizus, kurių nėra.

Paulas Davisas, TSB sukčiavimo prevencijos direktorius, sakė: „Šiomis sunkiomis ekonominėmis sąlygomis nuostoliai dėl sukčiavimo bus ypač skausmingi namų ūkiams, todėl raginame visuomenę būti ypač budria dėl nepageidaujamų kontaktų ar internetinių pasiūlymų, kurie gali būti siųsti sukčių.

Kadangi daugiau nei pusės sukčiavimo nuostolių nukentėjusiesiems negrąžino kiti bankai, neskubėkite, kad ir koks emocingas ir skubus prašymas tai būtų“.

Energetikos reguliavimo tarnybos „Ofgem“ atstovas sakė, kad pastaruoju metu visų energijos tiekėjų paprašė užtikrinti, kad jų svetainėse būtų lengvai pasiekiama aiški ir naujausia informacija apie sukčiavimą. Atstovas spaudai sakė: „Nerimą kelia tai, kad tokiu būdu pažeidžiami klientai yra apgaudinėjami, kai žmonėms jau taip sunku...

Mes labai rimtai vertiname šiuos bandymus išnaudoti vartotojus ir bendradarbiaujame su Nacionaliniu kibernetinio saugumo centru, kad išvengtume šių kenkėjiškų atakų. Jei žmonės nėra tikri, ar kažkas yra apgaulė, jie turėtų sustoti, patikrinti ir nesileisti spaudžiami.

Tikrosios organizacijos neprieštaraus, kad perskambintumėte, tik sukčiai daro spaudimą ir reikalauja, kad nedelsdami pateiktumėte detales. Jei turi kokių nors abejonių dėl pranešimo, vartotojai turėtų susisiekti tiesiogiai su organizacija ir nenaudoti pranešime esančių numerių ar adresų – naudokite informaciją iš oficialios jų svetainės“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: