JK planuojama matematikos mokymąsi padaryti privalomą visiems - Anglija.lt
 

JK planuojama matematikos mokymąsi padaryti privalomą visiems  

Kol kas vyriausybė tiria esamų kvalifikacijų plėtrą ir „novatoriškesnes galimybes“, sakė Downingo gatvės atstovas. Atrodo, kad ši idėja yra siekis, o ne visiškai išplėtota politika, kurioje nėra tiksliai apibrėžta, kaip ji veiktų.

Vyriausybė pripažįsta, kad to nebus įmanoma įgyvendinti iki kitų visuotinių rinkimų, nors premjeras turėtų pradėti dirbti su planu dar šiame Parlamente. Rudens pranešime nurodyta skirti papildomus 2,3 mlrd. svarų sterlingų pagrindiniam mokyklų finansavimui 5–16 metų vaikams per ateinančius dvejus metus.

Tačiau joks papildomas finansavimas nebuvo skirtas tolesnio mokymosi kolegijoms, kuriose mokosi daugelis 16–18 metų jaunuolių. Seras Peteris Lamplas, socialinio mobilumo labdaros organizacijos „Sutton Trust“ įkūrėjas ir pirmininkas bei Švietimo fondo pirmininkas, palankiai įvertino R. Sunako siekį ir teigė, kad pagrindinis dėmesys turėtų būti skiriamas „jaunimui suteikti praktinių matematikos įgūdžių, kurių jiems reikia darbo vietose ir jų gyvenime. kasdienybėje“.

Tačiau mokyklų ir kolegijų vadovų asociacija teigė, kadyra  „didelis matematikos mokytojų trūkumas“ ir kad dėl to planas „šiuo metu yra neįgyvendinamas“. 2021 m. Anglijos valstybinėse vidurinėse mokyklose dirbo 35 771 matematikos mokytojas.

Matematikos mokytojų skaičius yra 9 % didesnis nei 2012 m., tačiau visoje šalyje buvo pranešta apie jų trūkumą. Nacionalinio švietimo tyrimų fondo atlikta Anglijos vidurinių mokyklų apklausa parodė, kad 2021 m. kai kurias matematikos pamokas vedė ne specialistai.

Kol kas vyriausybė tiria esamų kvalifikacijų plėtrą ir „novatoriškesnes galimybes“, sakė Downingo gatvės atstovas. Atrodo, kad ši idėja yra siekis, o ne visiškai išplėtota politika, kurioje nėra tiksliai apibrėžta, kaip ji veiktų.

Vyriausybė pripažįsta, kad to nebus įmanoma įgyvendinti iki kitų visuotinių rinkimų, nors premjeras turėtų pradėti dirbti su planu dar šiame Parlamente. Rudens pranešime nurodyta skirti papildomus 2,3 mlrd. svarų sterlingų pagrindiniam mokyklų finansavimui 5–16 metų vaikams per ateinančius dvejus metus.

Tačiau joks papildomas finansavimas nebuvo skirtas tolesnio mokymosi kolegijoms, kuriose mokosi daugelis 16–18 metų jaunuolių. Seras Peteris Lamplas, socialinio mobilumo labdaros organizacijos „Sutton Trust“ įkūrėjas ir pirmininkas bei Švietimo fondo pirmininkas, palankiai įvertino R. Sunako siekį ir teigė, kad pagrindinis dėmesys turėtų būti skiriamas „jaunimui suteikti praktinių matematikos įgūdžių, kurių jiems reikia darbo vietose ir jų gyvenime. kasdienybėje“.

Tačiau mokyklų ir kolegijų vadovų asociacija teigė, kadyra  „didelis matematikos mokytojų trūkumas“ ir kad dėl to planas „šiuo metu yra neįgyvendinamas“. 2021 m. Anglijos valstybinėse vidurinėse mokyklose dirbo 35 771 matematikos mokytojas.

Matematikos mokytojų skaičius yra 9 % didesnis nei 2012 m., tačiau visoje šalyje buvo pranešta apie jų trūkumą. Nacionalinio švietimo tyrimų fondo atlikta Anglijos vidurinių mokyklų apklausa parodė, kad 2021 m. kai kurias matematikos pamokas vedė ne specialistai.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: