JK politikai ragina nedelsiant keisti automobilių apmokestinimo sistemą - Anglija.lt
 

JK politikai ragina nedelsiant keisti automobilių apmokestinimo sistemą 

Parlamentarai teigia, kad reikėtų apsvarstyti galimybę apmokestinti žmones pagal tai, kiek jie važiuoja, naudojant technologijas automobilių judėjimui sekti. Komitetas sako, kad tokia schema galėtų atsižvelgti į transporto priemonės tipą ir spūstis bei remti pažeidžiamas grupes, pavyzdžiui, turinčius judėjimo problemų, ir žmones atokiose šalies vietovėse.

Parlamentarų manymu, vairuotojai turėtų mokėti „tiek pat arba mažiau“, nei moka dabar. Kelių kainodara anksčiau JK nebuvo populiari.

BBC rašoma, kad daugelis vairuotojų dabar palaiko principą mokėti mokesčius atsižvelgiant į nuvažiuotus atstumus ir vairavimo dažnumą. Tačiau visuomenės nuomonė nėra vienintelis veiksnys.

Jei atsirastų kelių kainodara, neaišku, kokios tikslios technologijos būtų naudojamos, kas jas teiktų ir kokias garantijas būtų galima užtikrinti dėl privatumo, atsižvelgiant į surinktų duomenų kiekį. Svarstoma ar naujas planas galėtų veikti kartu su egzistuojančiomis schemomis, pavyzdžiui, spūsčių mokesčiu.

Nerimą kelią ir tai, kad per anksti pradėjus schema gali atbaidyti žmones pirkti elektromobilius. Pradėjus per vėlai gali susidaryti daugiau spūsčių, o elektromobilių vairuotojai, pripratę prie neapmokestinimo, gali neigiamai reaguoti į pavėluotą mokesčio įvedimą.

 

Parlamentarai teigia, kad reikėtų apsvarstyti galimybę apmokestinti žmones pagal tai, kiek jie važiuoja, naudojant technologijas automobilių judėjimui sekti. Komitetas sako, kad tokia schema galėtų atsižvelgti į transporto priemonės tipą ir spūstis bei remti pažeidžiamas grupes, pavyzdžiui, turinčius judėjimo problemų, ir žmones atokiose šalies vietovėse.

Parlamentarų manymu, vairuotojai turėtų mokėti „tiek pat arba mažiau“, nei moka dabar. Kelių kainodara anksčiau JK nebuvo populiari.

BBC rašoma, kad daugelis vairuotojų dabar palaiko principą mokėti mokesčius atsižvelgiant į nuvažiuotus atstumus ir vairavimo dažnumą. Tačiau visuomenės nuomonė nėra vienintelis veiksnys.

Jei atsirastų kelių kainodara, neaišku, kokios tikslios technologijos būtų naudojamos, kas jas teiktų ir kokias garantijas būtų galima užtikrinti dėl privatumo, atsižvelgiant į surinktų duomenų kiekį. Svarstoma ar naujas planas galėtų veikti kartu su egzistuojančiomis schemomis, pavyzdžiui, spūsčių mokesčiu.

Nerimą kelią ir tai, kad per anksti pradėjus schema gali atbaidyti žmones pirkti elektromobilius. Pradėjus per vėlai gali susidaryti daugiau spūsčių, o elektromobilių vairuotojai, pripratę prie neapmokestinimo, gali neigiamai reaguoti į pavėluotą mokesčio įvedimą.

 

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: