JK sumažintos produktų pakuotės, bet padidintos kainos - Anglija.lt
 

JK sumažintos produktų pakuotės, bet padidintos kainos 

Vartotojų grupė nustatė, kad kitų produktų buvo sumažinta, siekiant įtraukti mažiau brangių ingredientų vadinamojo „taupymo“ produktuose, įskaitant „Tesco Finest“ dešreles nuo 97% kiaulienos iki 90%, „Yeo Valley Spreadable Butter“ nuo 54% sviesto iki 50% ir „Morrisons Guacamole“ (150 g) nuo 80% avokado iki 77%.

Subtilūs recepto pakeitimai taip pat buvo pastebėti gaminant „Tesco“ jautienos lazaniją (1,5 kg) nuo 23 % jautienos iki 19 %, „Tesco“ vištienos enčiladas (480 g) nuo 27 % vištienos iki 20 % ir „Morrisons“ lazaniją „Al Forno“ (400 g) nuo 30 % jautienos iki 26%.

„Which?“ nustatė, kad daugiau nei trys ketvirtadaliai žmonių (77 %) pastebėjo „sutraukimą“, o 36 % – „taupymą“. Gamintojai sakė, kad pokyčiai dažnai atspindėjo jų pačių išlaidas arba padėjo išlaikyti produktus prieinamesnius vartotojams, o kai kuriais atvejais pagerino produkto skonį ar sveikumą.

„Which?“ Mažmeninės prekybos redaktorė Ele Clark sakė: „Mūsų tyrimai rodo, kad nors kai kurių populiarių produktų dydis ar kokybė subtiliai mažėja, to negalima pasakyti apie jų kainas – tai reiškia, kad pirkėjai moka daugiau už mažiau.

Prekybos centrai ir gamintojai turi būti nuoširdesni, užtikrindami, kad populiarių produktų pakeitimai būtų aiškūs, ir užtikrinti, kad vieneto kainodara būtų aiškiai matoma, įskaitoma ir nuosekli parduotuvėje ir internete, kad pirkėjai galėtų lengvai palyginti skirtingų prekių ženklų ir pakuočių dydžių kainas“.

Vartotojų grupė nustatė, kad kitų produktų buvo sumažinta, siekiant įtraukti mažiau brangių ingredientų vadinamojo „taupymo“ produktuose, įskaitant „Tesco Finest“ dešreles nuo 97% kiaulienos iki 90%, „Yeo Valley Spreadable Butter“ nuo 54% sviesto iki 50% ir „Morrisons Guacamole“ (150 g) nuo 80% avokado iki 77%.

Subtilūs recepto pakeitimai taip pat buvo pastebėti gaminant „Tesco“ jautienos lazaniją (1,5 kg) nuo 23 % jautienos iki 19 %, „Tesco“ vištienos enčiladas (480 g) nuo 27 % vištienos iki 20 % ir „Morrisons“ lazaniją „Al Forno“ (400 g) nuo 30 % jautienos iki 26%.

„Which?“ nustatė, kad daugiau nei trys ketvirtadaliai žmonių (77 %) pastebėjo „sutraukimą“, o 36 % – „taupymą“. Gamintojai sakė, kad pokyčiai dažnai atspindėjo jų pačių išlaidas arba padėjo išlaikyti produktus prieinamesnius vartotojams, o kai kuriais atvejais pagerino produkto skonį ar sveikumą.

„Which?“ Mažmeninės prekybos redaktorė Ele Clark sakė: „Mūsų tyrimai rodo, kad nors kai kurių populiarių produktų dydis ar kokybė subtiliai mažėja, to negalima pasakyti apie jų kainas – tai reiškia, kad pirkėjai moka daugiau už mažiau.

Prekybos centrai ir gamintojai turi būti nuoširdesni, užtikrindami, kad populiarių produktų pakeitimai būtų aiškūs, ir užtikrinti, kad vieneto kainodara būtų aiškiai matoma, įskaitoma ir nuosekli parduotuvėje ir internete, kad pirkėjai galėtų lengvai palyginti skirtingų prekių ženklų ir pakuočių dydžių kainas“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: