JK vaikai per Kalėdas gali likti be savo numylėtų žaislų - Anglija.lt
 

JK vaikai per Kalėdas gali likti be savo numylėtų žaislų 

Grantas sakė, kad jo 170 parduotuvių atrodo „labai pilnos“. Tačiau jis pridūrė, kad paklausa „pranoks prieinamumą.

"Niekada nebus žaislų parduotuvių be žaislų. Bus žaislų parduotuvių be visų žaislų, kurių jie paprastai tikisi turėti dėl trūkumo, ir tai daugiausia lemia transporto ir sandėlio problemos, o ne trūkumas žaislų “.

Vairuotojų trūkumas reiškia, kad siuntų konteineriai yra iškraunami, bet paliekami sukrauti krantinėje, laukiant surinkimo.

Vairuotojų trūkumas taip pat reiškia vėlavimą grąžinti tuščius konteinerius pakartotiniam naudojimui.

Problemos kyla judriausiu metų laiku mažmenininkams, kai dauguma prekių importuojamos iš Azijos, kad būtų parduotos per Kalėdų prekybą.

Thomasas O'Brienas, Lidse įsikūrusio žaislų dizainerio „Boxer Gifts“, gaminančio savo produktus Kinijoje, vykdomasis direktorius, sakė, kad yra „daug atsargų“, tačiau tikroji problema yra ta, kad „viskas užtrunka ilgiau ir yra siaubingai brangiau“, o tai reiškia, kad įmonė „stengsis, kad kainų padidėjimas būtų mažesnis nei 10%“.

Tarp daiktų, kurių trūksta, yra tingus minkštas žaislas ir nuotaikingas karvės streso kamuolys.

„Ironiška, kad nuotaikinga karvė, kurios mums trūksta, yra beveik gražus akronimas, kaip jaustis šiuo metu“, - pridūrė jis.

Nors yra alternatyvių žaislų, ponas O'Brienas sakė, kad įmonė prarado šešias savaites „planavimo laiko“, kad galėtų greitai papildyti atsargas.

Jis sakė, kad konteineriai, išsiųsti iš Čingdao, Kinijos į JK, jam kainuoja 15 000 USD (11 003 svarų), o ne įprastą 2 500 USD normą 2020 m.

Verslininkas Jackas Griffithsas, vienas iš poilsio drabužių kompanijos „Snuggy“ įkūrėjų, sakė, kad tikisi, kad kitą savaitę bus atgabenti konteineriai penkiuose skirtinguose laivuose.

„Esame sezoniniai ir turime išnaudoti visus šiuos mėnesius, 80% mūsų apyvartos tenka spalio - vasario mėnesiams“.

Grantas sakė, kad jo 170 parduotuvių atrodo „labai pilnos“. Tačiau jis pridūrė, kad paklausa „pranoks prieinamumą.

"Niekada nebus žaislų parduotuvių be žaislų. Bus žaislų parduotuvių be visų žaislų, kurių jie paprastai tikisi turėti dėl trūkumo, ir tai daugiausia lemia transporto ir sandėlio problemos, o ne trūkumas žaislų “.

Vairuotojų trūkumas reiškia, kad siuntų konteineriai yra iškraunami, bet paliekami sukrauti krantinėje, laukiant surinkimo.

Vairuotojų trūkumas taip pat reiškia vėlavimą grąžinti tuščius konteinerius pakartotiniam naudojimui.

Problemos kyla judriausiu metų laiku mažmenininkams, kai dauguma prekių importuojamos iš Azijos, kad būtų parduotos per Kalėdų prekybą.

Thomasas O'Brienas, Lidse įsikūrusio žaislų dizainerio „Boxer Gifts“, gaminančio savo produktus Kinijoje, vykdomasis direktorius, sakė, kad yra „daug atsargų“, tačiau tikroji problema yra ta, kad „viskas užtrunka ilgiau ir yra siaubingai brangiau“, o tai reiškia, kad įmonė „stengsis, kad kainų padidėjimas būtų mažesnis nei 10%“.

Tarp daiktų, kurių trūksta, yra tingus minkštas žaislas ir nuotaikingas karvės streso kamuolys.

„Ironiška, kad nuotaikinga karvė, kurios mums trūksta, yra beveik gražus akronimas, kaip jaustis šiuo metu“, - pridūrė jis.

Nors yra alternatyvių žaislų, ponas O'Brienas sakė, kad įmonė prarado šešias savaites „planavimo laiko“, kad galėtų greitai papildyti atsargas.

Jis sakė, kad konteineriai, išsiųsti iš Čingdao, Kinijos į JK, jam kainuoja 15 000 USD (11 003 svarų), o ne įprastą 2 500 USD normą 2020 m.

Verslininkas Jackas Griffithsas, vienas iš poilsio drabužių kompanijos „Snuggy“ įkūrėjų, sakė, kad tikisi, kad kitą savaitę bus atgabenti konteineriai penkiuose skirtinguose laivuose.

„Esame sezoniniai ir turime išnaudoti visus šiuos mėnesius, 80% mūsų apyvartos tenka spalio - vasario mėnesiams“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: