JK vaikams skirtuose produktuose rasta per daug cukraus - Anglija.lt
 

JK vaikams skirtuose produktuose rasta per daug cukraus 

Tik devyniuose javainiuose ir šešiuose jogurtuose buvo nustatyta mažai cukraus. 2020 metais „Lidl“ paskelbė, kad Didžiojoje Britanijoje pašalins animacinių filmų personažus nuo visų savo prekės ženklo javainių pakuočių.

Pusryčių javainių ir jogurtų cukraus kiekis sumažėjo 2015–2020 m. – atitinkamai 14,9 % ir 13,5 %. Tačiau 2016 m. Vyriausybės nutukimo plane paskelbta Cukraus mažinimo programa per tą laikotarpį numatė 20 proc. sumažėjimą.

Dr. Kawtheris Hashemas, kampanijos „Action on Sugar“ vadovas, sakė: „Juokinga, kad nors pusryčių dribsniai ir jogurtai mini didžiausią cukraus kiekio sumažinimą, tuose pačiuose produktuose su vaikams patraukliomis pakuotėmis vis dar yra per daug cukraus ir jie netinkami reguliariai vartoti vaikams.

Kadangi labai daugėja jaunesnių nei 18 metų amžiaus asmenų, kenčiančių nuo su svoriu susijusių sveikatos problemų, o dantų ėduonis yra pagrindinė vaikų hospitalizavimo priežastis, dabar pats laikas įmonėms pašalinti vaikams patrauklias pakuotes nuo produktų, kurie klaidina tėvus ir verčia vaikus ligotais“.

„Nestle“ atstovas sakė: „Esame įsipareigoję kurti skanius, maistingus ir tvaresnius maisto bei gėrimų produktus. Siūlome platų dribsnių ir jogurtų asortimentą, kad patenkintume vartotojų poreikius ir užtikrintume pasirinkimą, tinkantį kiekvienam. Nuo 2003 m. „Nestle Cereals“ pradėjo reikšmingą ir nuoseklų sudėties keitimo darbą, o tai reiškia, kad pagal JK vyriausybės maistinių medžiagų profiliavimo modelį 84 % portfelio yra klasifikuojami kaip turintys mažai riebalų, druskos ir cukraus“.

Aldi teigė, kad yra „įsipareigojęs sumažinti cukraus kiekį pagrindinėse srityse, dėl kurių vaikai suvartoja cukraus, kaip dalį savo darbo kovojant su vaikų nutukimu“. Bendrovė pridūrė, kad ryškių spalvų pakuotės apibrėžimas kaip patrauklus vaikams buvo „klaidinantis“ ir lėmė „iškreiptus rezultatus“.

Tik devyniuose javainiuose ir šešiuose jogurtuose buvo nustatyta mažai cukraus. 2020 metais „Lidl“ paskelbė, kad Didžiojoje Britanijoje pašalins animacinių filmų personažus nuo visų savo prekės ženklo javainių pakuočių.

Pusryčių javainių ir jogurtų cukraus kiekis sumažėjo 2015–2020 m. – atitinkamai 14,9 % ir 13,5 %. Tačiau 2016 m. Vyriausybės nutukimo plane paskelbta Cukraus mažinimo programa per tą laikotarpį numatė 20 proc. sumažėjimą.

Dr. Kawtheris Hashemas, kampanijos „Action on Sugar“ vadovas, sakė: „Juokinga, kad nors pusryčių dribsniai ir jogurtai mini didžiausią cukraus kiekio sumažinimą, tuose pačiuose produktuose su vaikams patraukliomis pakuotėmis vis dar yra per daug cukraus ir jie netinkami reguliariai vartoti vaikams.

Kadangi labai daugėja jaunesnių nei 18 metų amžiaus asmenų, kenčiančių nuo su svoriu susijusių sveikatos problemų, o dantų ėduonis yra pagrindinė vaikų hospitalizavimo priežastis, dabar pats laikas įmonėms pašalinti vaikams patrauklias pakuotes nuo produktų, kurie klaidina tėvus ir verčia vaikus ligotais“.

„Nestle“ atstovas sakė: „Esame įsipareigoję kurti skanius, maistingus ir tvaresnius maisto bei gėrimų produktus. Siūlome platų dribsnių ir jogurtų asortimentą, kad patenkintume vartotojų poreikius ir užtikrintume pasirinkimą, tinkantį kiekvienam. Nuo 2003 m. „Nestle Cereals“ pradėjo reikšmingą ir nuoseklų sudėties keitimo darbą, o tai reiškia, kad pagal JK vyriausybės maistinių medžiagų profiliavimo modelį 84 % portfelio yra klasifikuojami kaip turintys mažai riebalų, druskos ir cukraus“.

Aldi teigė, kad yra „įsipareigojęs sumažinti cukraus kiekį pagrindinėse srityse, dėl kurių vaikai suvartoja cukraus, kaip dalį savo darbo kovojant su vaikų nutukimu“. Bendrovė pridūrė, kad ryškių spalvų pakuotės apibrėžimas kaip patrauklus vaikams buvo „klaidinantis“ ir lėmė „iškreiptus rezultatus“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: