„Juodasis penktadienis“ Britanijoje padidino mažmeninės prekybos apimtis - Anglija.lt
 

„Juodasis penktadienis“ Britanijoje padidino mažmeninės prekybos apimtis 

„Juodasis penktadienis“ turėjo itin teigiamos įtakos Didžiosios Britanijos mažmeninės prekybos sektoriui, ketvirtadienį pranešė Nacionalinis statistikos biuras.

Remiantis jo duomenimis, lapkritį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, mažmeninės prekybos apimtys šalyje padidėjo 1,6 proc. Spalį jos ūgtelėjo 1,1 proc.

Anot Nacionalinio statistikos biuro atstovo Rhiano Murphy, apskritai padėtis šalies mažmeninės prekybos rinkoje yra gera, tačiau pardavimus itin padidino „Juodasis penktadienis“.

Tuo tarpu „Pantheon Macroeconomics“ ekonomistas Samuelis Tombsas mano, kad „pardavimų šoktelėjimas lapkritį neatspinti vartotojų perkamumo galios“.

Jo nuomone, mažmeninės prekybos apimtys lapkritį padidėjo tik dėl to, kad „žmonės dėl nuolaidų paankstino pirkinius, kuriuos šiaip buvo atlikę gruodį ar sausį“.

Verta paminėti, kad statistika rodo, jog lapkritį per metus maisto produktų pardavimai pagal kiekį sumažėjo 0,1 proc. Tačiau maistui išleista bendra suma šoktelėjo 3,5 proc., kas atspindi maisto kainų augimą.

„Juodasis penktadienis“ turėjo itin teigiamos įtakos Didžiosios Britanijos mažmeninės prekybos sektoriui, ketvirtadienį pranešė Nacionalinis statistikos biuras.

Remiantis jo duomenimis, lapkritį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, mažmeninės prekybos apimtys šalyje padidėjo 1,6 proc. Spalį jos ūgtelėjo 1,1 proc.

Anot Nacionalinio statistikos biuro atstovo Rhiano Murphy, apskritai padėtis šalies mažmeninės prekybos rinkoje yra gera, tačiau pardavimus itin padidino „Juodasis penktadienis“.

Tuo tarpu „Pantheon Macroeconomics“ ekonomistas Samuelis Tombsas mano, kad „pardavimų šoktelėjimas lapkritį neatspinti vartotojų perkamumo galios“.

Jo nuomone, mažmeninės prekybos apimtys lapkritį padidėjo tik dėl to, kad „žmonės dėl nuolaidų paankstino pirkinius, kuriuos šiaip buvo atlikę gruodį ar sausį“.

Verta paminėti, kad statistika rodo, jog lapkritį per metus maisto produktų pardavimai pagal kiekį sumažėjo 0,1 proc. Tačiau maistui išleista bendra suma šoktelėjo 3,5 proc., kas atspindi maisto kainų augimą.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: